Panie Lorn

Data: 2010-06-08 14:44:09
Autor: Lorn
Panie Lorn
Pistacjusz pisze:
Ospisuję na zeległy post.

Polskie wynoszą dokładnie 1.95% PKB czyli są minimum tego co
przewiduje ustawa z dnia 25 maja 2001 roku.
http://www.wp.mil.pl/pl/strona/37/LG_49_175

Macie podstawę postawić ministra pod trybunałem stanu... Wszak nie
wywiązuje się z zapisów konstytucji... Tylko czy aby na pewno? :>

Nie rozumiem do czego Pan zmierza i jaki to ma związek z tym co pisal
Pan wcześniej. Zadałem Panu proste pytanie. Pan twierdzi, że w Europie
nie ma zagrożenia więc ja pytam Pana czemu w takim razie Niemcy i
Rosja się zbroja i wydają na to dużo pieniędzy.

Wi c jak wyt umaczy Pan fakt zbrojenia si Niemiec i Rosji skoro nie
ma wojny ani zagro enia?
Poprosz o link do tych nadzwyczajnych zbroje Niemiec i Rosji :>
http://www.sipri.org/

Proszę mi wkleić bezpośredni link do rewelacji w którym byłaby mowa o
nadzwyczajnym zbrojeniu się Niemiec i Rosji.

W linku znajdzie Pan ilość pieniędzy szacunkowo wydawanych na wojsko.
Proszę odpowiedzieć na pytanie, czemu Niemcy i Rosja wydają tyle
pieniędzy na
zbrojenia skoro w Europie nie ma zagrożenia ani wojny.

Więc jak wytłumaczy Pan fakt zbrojenia się Niemiec i Rosji skoro nie
ma wojny ani zagrożenia?
Dlaczego myli Pan modernizację ze zwiększeniem zbrojenia armii Niemiec i

Niczego nie mylę. Rosja zwiększa stan swojej armii, podobnioe Niemcy.
ale jeśli woli Pan słowo "modernizacja" to w takim razie zapytam:
czemu Rosja i Niemcy modernizują swoje armie, wydają na to pieniądze
skoro w Europie nie ma zagrożenia ani wojny?

Rosji? Czy aby nie jest to pisane pod publiczkę, że niby jesteśmy
zagrożeni? Dlaczego Polska armia modernizuje swoje zaplecze techniczne?
Dlaczego Francja sprzedaje w kooperacji z innymi państwami swój samolot
wielozadaniowy? Dlaczego Grecja z pożyczki im udzielonej ma zamiar kupić
sprzęt wojskowy? Sugeruje Pan, że jesteśmy zagrożeni? Czy skróty UE,
NATO są Panu obce?

Ja niczego nie sugeruję. Po prostu pytam czemu Niemcy i Rosja a także
kraje które Pan wymienił, zbroją się, "modernizują" i wydają pieniądze
na zbrojenia? Po co to robią skoro w Europie nie ma zagrożenia (jak
Pan twierdzi) ani nie ma wojny. Uważa Pan, że te kraje zachowują się w
sposób irracjonalny czy raczej jest coś nie tak z Pana tezą?

http://tnij.org/zbrojne_ramie

Wieloletnie wylewanie złości i opluwanie sąsiadów przynoszą taki, a nie inny efekt. Muszę ciebie zmartwić, ponieważ każde państwo 'nawet w spokojnej europie' dąży do modernizacji i unowocześnienia wojska... Operacje te są kosztowne... Dodatkowo zbrojeniówka jest najbardziej dochodowym biznesem. Dłuższa dyskusja nie ma sensu. Dziękuję za uwagę. :>

Data: 2010-06-08 07:53:34
Autor: Pistacjusz
Panie Lorn
On 8 Cze, 14:44, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> [...]

> Niczego nie myl . Rosja zwi ksza stan swojej armii, podobnioe Niemcy.
> ale je li woli Pan s owo "modernizacja" to w takim razie zapytam:
> czemu Rosja i Niemcy modernizuj swoje armie, wydaj na to pieni dze
> skoro w Europie nie ma zagro enia ani wojny?

> Ja niczego nie sugeruj . Po prostu pytam czemu Niemcy i Rosja a tak e
> kraje kt re Pan wymieni , zbroj si , "modernizuj " i wydaj pieni dze
> na zbrojenia? Po co to robi skoro w Europie nie ma zagro enia (jak
> Pan twierdzi) ani nie ma wojny. Uwa a Pan, e te kraje zachowuj si w
> spos b irracjonalny czy raczej jest co nie tak z Pana tez ?

http://tnij.org/zbrojne_ramie

Wieloletnie wylewanie z o ci i opluwanie s siad w przynosz taki, a nie
inny efekt. Musz ciebie zmartwi , poniewa ka de pa stwo 'nawet w
spokojnej europie' d y do modernizacji i unowocze nienia wojska...
Operacje te s kosztowne... Dodatkowo zbrojeni wka jest najbardziej
dochodowym biznesem. D u sza dyskusja nie ma sensu. Dzi kuj za uwag . :>

Skoro zbrojenia są najbardziej dochodowym biznesem to czemu nie
przeznaczamy na nie 100% dochodów? Czemu Niemcy i RRosja nie
przeznaczają na to całego budżetu?

Data: 2010-06-08 18:38:56
Autor: Lorn
Panie Lorn
Pistacjusz pisze:

[...]

Nic na to nie poradzę, że masz problem z logicznym myśleniem... :> Może jak jeszcze raz przeczytasz mój tekst to zrozumiesz...

Data: 2010-06-08 18:49:23
Autor: Pistacjusz
Panie Lorn
On 8 Cze, 18:38, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> [...]

Nic na to nie poradzę, że masz problem z logicznym myśleniem... :> Może
jak jeszcze raz przeczytasz mój tekst to zrozumiesz.

To nie jest odpowiedź. Ja się pytam czemu dąży a Ty odpowiadsz, że
dąży.
No więc czemu Niemcy i Rosja zbroją się, wydają pieniądze i
modernizują swoje armie skoro nie ma wojny ani zagrożenia?
Nie potrafisz odpowiedzieć na to proste pytanie?

Data: 2010-06-09 12:07:08
Autor: Lorn
Panie Lorn

Pistacjusz pisze:
[...]

To nie jest odpowiedź.

Odpowiem jak poprawnie zrozumiesz mój post... w innym przypadku uznam, że kolejny raz prowokujesz. :>

Panie Lorn