Panie Lorn cd

Data: 2010-06-08 19:05:39
Autor: Pistacjusz
Panie Lorn cd
Wieloletnie wylewanie z o ci i opluwanie s siad w przynosz taki, a nie
inny efekt. Musz ciebie zmartwi , poniewa ka de pa stwo 'nawet w
spokojnej europie' d y do modernizacji i unowocze nienia wojska...
Operacje te s kosztowne... Dodatkowo zbrojeni wka jest najbardziej
dochodowym biznesem. D u sza dyskusja nie ma sensu. Dzi kuj za uwag . :>

To nie jest odpowiedź. Ja się pytam czemu dąży a Pan odpowiada, że
dąży. Nie pytałem czy dąży ale dlaczego dąży.

Pytanie nie brzmi "czy" tylko "dlaczego".

No więc czemu (dlaczego) Niemcy i Rosja zbroją się, wydają pieniądze
modernizują swoje armie skoro nie ma wojny ani zagrożenia?
Potrafi Pan odpowiedzieć na tak proste pytanie?

Pan twierdzi, że mie ma wojny ani zagrożenia a jednocześnie nie
potrafi Pan uzasadnić prostej obserwacji która temu przeczy

Data: 2010-06-09 12:10:06
Autor: Lorn
Panie Lorn cd
Pistacjusz pisze:
[...]

Ile jeszcze razy będziesz zaśmiecał psp? Jeden, dwa wątki tego samego za mało? Nie jestem ślepy. Odpowiem jak poprawnie zrozumiesz mój post... w innym wypadku potraktuję to jako kolejną próbę prowokacji.

Data: 2010-06-09 06:08:59
Autor: Pistacjusz
Panie Lorn cd
On 9 Cze, 12:10, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> To nie jest odpowied .

Ile jeszcze razy b dziesz za mieca psp? Jeden, dwa w tki tego samego za
ma o? Nie jestem lepy. Odpowiem jak poprawnie zrozumiesz m j post... w
innym wypadku potraktuj to jako kolejn pr b prowokacji.

Nie odpowiedział Pan na proste pytanie.
Dlatego pytam po raz kolejny.
Dlaczego (z jakiego powodu) Niemcy i Rosja modernizują swoją armię,
zbroja się i wydają na to dużo pieniędzy skoro nie ma zagrożenia ani
wojny?

Data: 2010-06-09 12:38:08
Autor: awe
Panie Lorn cd

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hunpa5$oha$2news.onet.pl...
Pistacjusz pisze:
[...]

No lorn nie stac cie na zadna sensowna odpowiedz. Tak bardzo niewierzysz w siebie? Siadz na necie, przeczytaj co trzeba i sie wypowiedz:-)
awe

Panie Lorn cd