Panie Michalkiewicz

Data: 2011-12-03 12:36:15
Autor: Obserwtor
Panie Michalkiewicz

ja rozumiem, ze Pan musi z czegos zyc, ale to co Pan pisze nie interesuje
mlodych Polakow. Niech Pan zacznie myslec samodzielnie:)

Polityke trza dostosowac do ludzi, a nie odwrotnie:))

Data: 2011-12-03 13:58:17
Autor: t-1
Panie Michalkiewicz

Użytkownik " Obserwtor" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbd53v$79b$1inews.gazeta.pl...

ja rozumiem, ze Pan musi z czegos zyc, ale to co Pan pisze nie interesuje
mlodych Polakow. Niech Pan zacznie myslec samodzielnie:)

Polityke trza dostosowac do ludzi, a nie odwrotnie:))

Co za oryginalny pogląd.
A na dodatek 3 zdania i wszystkie wzajemnie a jedno nawet wewnętrznie sprzeczne.

t-1

Data: 2011-12-03 13:34:52
Autor: Obserwator
Panie Michalkiewicz
t-1 <t-1@spam.pl> napisał(a):
Co za oryginalny pogląd.
A na dodatek 3 zdania i wszystkie wzajemnie a jedno nawet wewnętrznie sprzeczne.

to stwierdzenie faktu, a nie poglad. Nie widze sprzecznosci:)

Data: 2011-12-03 18:20:41
Autor: u2
Panie Michalkiewicz
W dniu 2011-12-03 13:58, t-1 pisze:

Co za oryginalny pogląd.
A na dodatek 3 zdania i wszystkie wzajemnie a jedno nawet wewnętrznie
sprzeczne.

Chlopak nadaje z gwna, to taka zakonspirowana jaczejka, aby zwalczac
samodzielnie myslacych, m.in. pana Michalkiewicza ;)

Data: 2011-12-03 17:35:59
Autor: Obserwator
Panie Michalkiewicz
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Chlopak nadaje z gwna, to taka zakonspirowana jaczejka, aby zwalczac
samodzielnie myslacych, m.in. pana Michalkiewicza ;)

pan Michalkiewicz nie mysli samodzielnie tylko miesza prawde z wymyslami aby
takie cymbaly jak ty potem to powtarzaly i klocily sie ze soba.

Data: 2011-12-03 18:52:03
Autor: u2
Panie Michalkiewicz
W dniu 2011-12-03 18:35,  Obserwator pisze:
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Zostales zdekonspirowany, nadal uwazasz, ze inni tego nie widza ;)

Data: 2011-12-03 18:52:10
Autor: Obserwator
Panie Michalkiewicz
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Zostales zdekonspirowany, nadal uwazasz, ze inni tego nie widza ;)

taak jest, tow. *detektywie*, dlatego wysylam posty z GW aby ukryc skad pisze:)

A ty synku wiesz, zes ty moczarowiec? On tez wyrzucil swoich tow. partyjnych,
bo uwazal, ze bedzie w Polsce raj....teraz nie dosc, ze to wlasnie Zydzi o
stalinowskiim rodowodzie rozdawali karty prz *okraglym stole*, nastepni to oni
podzielili sie majatkiem z prosowiecka sluzbami specjalnymi, to jeszcze teraz
dzieki takim madrym Michalkiewiczom i boukunom (ktorzy tylko napuszcac ludzi
potrafia na siebie) pomagaja opylic Polske - Niemcom.

A Polakow edukuje od 1989 r. elita komunistyczn - zydowska z Czerskiej:)

Takiescie mundre *politykierzy*.

I bardzo cie prosze tow. na sluzbie, nie wklejajcie tu postow z portali
prawicowych, bo ewidentnie nie macie z polska prawica nic wspolnego.

:))))

Data: 2011-12-03 21:22:07
Autor: pluton
Panie Michalkiewicz

A Polakow edukuje od 1989 r. elita komunistyczn - zydowska z Czerskiej:)

Ty sie lepiej martw, kto ci edukuje czukotke. O to, kto edukuje nas,
to my sie sami bedziemy martwili.

Nullification

Data: 2011-12-03 21:17:51
Autor: Obserwator
Panie Michalkiewicz
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ty sie lepiej martw, kto ci edukuje czukotke. O to, kto edukuje nas,
to my sie sami bedziemy martwili.

o edukacji czerwonych kundli sowieckich nic nie pisalem, wiec dlaczego szczekasz?

Data: 2011-12-03 23:25:20
Autor: pluton
Panie Michalkiewicz

o edukacji czerwonych kundli sowieckich nic nie pisalem,

to i dobrze, bo nas twoja edukacja uj obchodzi.

Nullification

Data: 2011-12-03 22:19:34
Autor: Obserwator
Panie Michalkiewicz
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> o edukacji czerwonych kundli sowieckich nic nie pisalem,

to i dobrze, bo nas twoja edukacja uj obchodzi.

jak WAS nie obchodzi, to po co szczekasz?

Data: 2011-12-03 23:41:53
Autor: pluton
Panie Michalkiewicz

> to i dobrze, bo nas twoja edukacja uj obchodzi.

jak WAS nie obchodzi, to po co szczekasz?

Bo jestesmy u siebie i nam wolno. Ty tez korzystaj i poszczekaj,
bo jak wrocisz na czukotke, to znow co zaloza kaganiec
i pozwola tylko spiewac piesni na chwale towarzysza Putina.

Nullification

Data: 2011-12-03 22:34:19
Autor: Obserwator
Panie Michalkiewicz
[...]

nie jestes u siebie, czukotka jest w sam raz dla takich pieskow jak ty:)

Data: 2011-12-03 23:53:41
Autor: pluton
Panie Michalkiewicz
> [...]
> i pozwola tylko spiewac piesni na chwale towarzysza Putina.

nie jestes u siebie, czukotka jest w sam raz dla takich pieskow jak ty:)

Wiesz cos, o czym my jeszcze nie wiemy ? Planujecie jakis najazd na Polske
i kolejny rozbior ?
Bedziecie nas teraz zamiast na Syberie zsylac na Czukotke ?

Nullification

Data: 2011-12-03 22:45:34
Autor: Obserwator
Panie Michalkiewicz
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Wiesz cos, o czym my jeszcze nie wiemy ? Planujecie jakis najazd na Polske
i kolejny rozbior ?
Bedziecie nas teraz zamiast na Syberie zsylac na Czukotke ?

nie nudz. Przespij sie, moze twoja czukotka ci sie przysni:)

Data: 2011-12-03 23:10:03
Autor: u2
Panie Michalkiewicz
W dniu 2011-12-03 19:52,  Obserwator pisze:
Zostales zdekonspirowany, nadal uwazasz, ze inni tego nie widza ;)
taak jest, tow. *detektywie*

Widac u ciebie stare priwyczki nazywac innych tow. :)

Data: 2011-12-04 06:29:56
Autor: stevep
Panie Michalkiewicz
Dnia 03-12-2011 o 18:20:41 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A kogo interesuje ten kretyn nachodzony przez Judajczyków?

--
stevep

Data: 2011-12-03 18:19:31
Autor: u2
Panie Michalkiewicz
W dniu 2011-12-03 13:36,  Obserwtor pisze:

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Mysl samodzielnie odrzuc gwno :)

Data: 2011-12-03 17:41:10
Autor: Obserwator
Panie Michalkiewicz
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Mysl samodzielnie odrzuc gwno :)

jak bede wszedzie widzial tak jak Michalkiewicz krasnoludki i kosmitow, to
bede myslal samodzielnie, towarzyszu u2?

Data: 2011-12-04 06:28:40
Autor: stevep
Panie Michalkiewicz
Dnia 03-12-2011 o 18:19:31 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-12-03 13:36,  Obserwtor pisze:

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Mysl samodzielnie odrzuc gwno :)

A ty Michałkiewicza.

--