Panie Nitras

Data: 2013-11-11 19:24:34
Autor: boukun
Panie Nitras
~maciej [10 minut temu]
Panie Nitras, policja nic nie robi, nie powstrzymuje wandali walących kamieniami w demonstrację z dachu, nie potrafi ochronić ambasady Rosji... To jest jakiś dowcip, policję trzeba poprawić bo do tej pory to łapie za 0,2 grama trawy... mam 44 lata głosowałem na PO od 10 lat, ale to co się teraz dzieje to przesada. Ludzie widzą tą korupcję, rozgrywki i niemoc rządzenia, cały czas skaczecie na moje pieniądze. niech pan pomyśli o braku perspektyw itd. osobiście jak patrzę na ministra Zdrowia, Panią Kopacz jak była ministrem i teraz to tylko ręce załamać. Tylko proszę nie zaostrzajcie KPK, nie wyłapujcie 17-latków za to że mają dość i rzucili kamieniem. Weźcie się do roboty, ponieważ ja i wielu moich kolegów deklaruje, że po prostu nie pójdzie na wybory. nie chcemy głosować na PiS ani ONR, ale na was już tez nie. Dr hab. med. Maciej Śmietański (Gdańsk)

Panie Nitras