Panie Panslavisto...

Data: 2011-07-16 00:50:14
Autor: Ikselka
Panie Panslavisto...
Dnia Fri, 15 Jul 2011 18:57:45 +0200, Neko napisa³(a):

Cholera ladnie to tak odchodzic BEZ POZEGNANIA ?!

To nie czu³e¶, ¿e on odchodzi³ ju¿ od dawna?

Data: 2011-07-16 07:03:43
Autor: Neko
Panie Panslavisto...
U¿ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa³

To nie czu³e¶, ¿e on odchodzi³ ju¿ od dawna?

Raczej Nie. Bo specyfika tej grupy na to nie pozwala.

Rozumiem, ze chorowal. Mam nadzieje, ze moje /
nasze uszczypliwosci traktowal z przymruzeniem oka...

Bo przeciez ta grupa to nie prawdziwe zycie...

Data: 2011-07-16 09:13:44
Autor: Leprechaun
Panie Panslavisto...

U¿ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivr63j$863$1news.onet.pl...
[...]

Nie pieprz cholerny draniu. Opluwale¶ czowieka, a teraz twierdzisz, ¿e to by³y ¿arty! Skurwysny z was.

BomBel

Data: 2011-07-16 11:31:50
Autor: jadrys
Panie Panslavisto...
W dniu 2011-07-16 00:50, Ikselka pisze:
Dnia Fri, 15 Jul 2011 18:57:45 +0200, Neko napisał(a):

Cholera ladnie to tak odchodzic BEZ POZEGNANIA ?!
To nie czułeś, że on odchodził już od dawna?

Jak to, Panslav chorował czy coś w tym stylu?

Data: 2011-07-16 13:25:27
Autor: Ikselka
Panie Panslavisto...
Dnia Sat, 16 Jul 2011 11:31:50 +0200, jadrys napisa³(a):

W dniu 2011-07-16 00:50, Ikselka pisze:
Dnia Fri, 15 Jul 2011 18:57:45 +0200, Neko napisa³(a):

Cholera ladnie to tak odchodzic BEZ POZEGNANIA ?!
To nie czu³e¶, ¿e on odchodzi³ ju¿ od dawna?

Jak to, Panslav chorowa³ czy co¶ w tym stylu?

Najbardziej w tym stylu, jak tylko mo¿na. --
XL

Data: 2011-07-16 18:57:40
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Panie Panslavisto...
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

Jak to, Panslav chorowa³ czy co¶ w tym stylu?

Na to wyglada. Ale to juz nie ma znaczenia. :(

Data: 2011-07-18 08:25:50
Autor: jadrys
Panie Panslavisto...
W dniu 2011-07-16 18:57, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚

Jak to, Panslav chorował czy coś w tym stylu?

Na to wyglada. Ale to juz nie ma znaczenia. :(

Musiał jednak chorować. Z usenetu znikł w połowie maja, a zmarł w sierpniu.. Ale to faktycznie nie ma żadnego znaczenia.

Data: 2011-07-18 11:46:20
Autor: Ikselka
Panie Panslavisto...
Dnia Mon, 18 Jul 2011 08:25:50 +0200, jadrys napisa³(a):

W dniu 2011-07-16 18:57, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
U¿ytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisa³

Jak to, Panslav chorowa³ czy co¶ w tym stylu?

Na to wyglada. Ale to juz nie ma znaczenia. :(

Musia³ jednak chorowaæ. Z usenetu znik³ w po³owie maja, a zmar³ w sierpniu.. Ale to faktycznie nie ma ¿adnego znaczenia.

Zmar³ 14 lipca. Lipiec jest...
--
XL

Data: 2011-07-17 01:44:37
Autor: boukun
Panie Panslavisto...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivrlq3$1jn$1news.onet.pl...
[...]

Ostatni jego post na psp z
18 maja 2011 12:08

Przedostatnia jego wypowiedź w tymże właśnie jego wątku pt. "MAM POMYSLA !!!" tu odkrył się, że jeździ wózkiem inwalidzkim:

"> Rogatywki to ułani. Ty jesteś piechota na rowerze.

Czterokołowiec inwalidzki."

boukun

Data: 2011-07-18 08:25:34
Autor: jadrys

[...]