Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!

Data: 2011-05-08 20:13:38
Autor: MH
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
Data: 2011-05-08 13:20:34
Autor: Hans Kloss
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
On 8 Maj, 22:13, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Niechaj Prawu i Sprawiedliwości zadość się stanie ...

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/puchar-polski/pp-piotr-staruchowicz-...
 Bardzo interesujący przykład bezpodstawnego publicznego ujawnienia
danych personalnych, wręcz książkowy z punktu widzenia ubiegania się w
przyszłości o tłuste odszkodowanie ;).
J-23

Data: 2011-05-08 14:56:32
Autor: Hans Kloss
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
On 8 Maj, 23:24, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Logika godna prezesa heh.
 Spytaj raczej o "logikę godną ryżego chuja"- najlepiej spytaj tego
"króla dopalaczy" którego tuskodoństwo kazało zamknąć bez
najmniejszych podstaw prawnych. A teraz "król" skarży państwo polskie
o bezpodstawne aresztowanie i bezpodstawne zamknięcie LEGALNEJ
działalności gospodarczej. Jak zapadnie wyrok to z pewnością będzie
komentowany na grupie, a ewentualne orzeczone odszkodowanie powinieneś
płacić ty i tobie podobne platfonskie kibolstwo albo ryży donek z
własnej kieszeni. Niestety za debilizmy platfonskiej swołoczy płacimy
i płacić będziemy wszyscy.....
J-23

Data: 2011-05-08 15:02:24
Autor: Hans Kloss
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
On 9 Maj, 00:00, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Piszę o Jarusiu.

Dla szmat takich jak ty to jest Wielce Szanowny Pan Jarosław... i
nieważne kogo masz na myśli bredząc o jakimś "jarusiu".
J-23

Data: 2011-05-08 22:30:58
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 9 Maj, 00:00, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> Pisz=EA o Jarusiu.

Dla szmat takich jak ty to jest Wielce Szanowny Pan Jaros=B3aw... i
niewa=BFne kogo masz na my=B6li bredz=B1c o jakim=B6 "jarusiu".
J-23
================

Chams , nie prowokuj !!!  Taaak , ty kmiocie zaraz po jednym  niecenzuralnym
słowie n/t twojego jarusia poleciałbyś z tym na komendę. Tymczasem ty ,
rozpowszechniając w sieci , tutaj na psp , rynsztokowe ODY DO ... , dałeś
świadectwo o sobie i twoim umiłowanym picu...

MH

Data: 2011-05-08 15:47:22
Autor: Hans Kloss
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
On 9 Maj, 00:30, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Chams , nie prowokuj !!!  Taaak ,
 Jesteś  małym gnojkiem, zdolnym jedynie do insynuacji i pierdolenia
głupot   ;)
J-23

Data: 2011-05-08 22:55:29
Autor: Hans Kloss
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Każdy sadzi po sobie
Przytocz mi kobieto jeszcze jakąś mądrość ludowa co nie słyszałem ... jesteś
prosta jak kij od miotły ;)
J-23

Data: 2011-05-08 22:52:17
Autor: Hans Kloss
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
 Kanalia.
Występujesz tu już kobieto od tylu lat że przedstawiać się nie musisz, wszyscy
wiedza z kim mają do czynienia ;)
J-23

Data: 2011-05-08 20:28:20
Autor: MH
> [...]
On 8 Maj, 22:13, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Niechaj Prawu i Sprawiedliwo=B6ci zado=B6=E6 si=EA stanie ...

 Bardzo interesuj=B1cy przyk=B3ad bezpodstawnego publicznego ujawnienia
danych personalnych, wr=EAcz ksi=B1=BFkowy z punktu widzenia ubiegania si=
=EA w
przysz=B3o=B6ci o t=B3uste odszkodowanie ;).
J-23
======================

No widzisz Chams jakie to wszystko niesprawiedliwe...  Bulisz podatki , jedni
budują za nie stadiony , inni je rozpierdalają ... A ci co za to bulą , bronią
tych co rozpierdalają. I jeszcze biorą za to kasę z podatnika...
No  to o co ci do Pani Nędzy w końcu chodzi ?! MH

Data: 2011-05-08 13:38:16
Autor: Hans Kloss
On 8 Maj, 22:28, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 Bulisz podatki , jedni budują za nie stadiony ,
 I tych bym gnał bez miłosierdzia. Jakim prawem  MOJE podatki
marnotrawią na jakieś zas... "stadiony" czy inne "orliki"?
 inni je rozpierdalają ...
A to juz jest zmartwienie  właścicieli owych stadionów, w żadnym
razie nie moje. Moje pieniądze już się poszły j..ać w momencie
wybudowania tego syfu.
No  to o co ci do Pani Nędzy w końcu chodzi ?!
 O nic, śmieszy mnie tylko sytuacja w której tuskodonek, wyniesiony do
władzy w znacznej części dzięki kibolom i zwalczający opozycje
kibolskimi metodami teraz sam z własnej i nieprzymuszonej woli znalazł
się na celowniku kiboli ;)
J-23

Data: 2011-05-08 14:50:28
Autor: Hans Kloss
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
On 8 Maj, 23:30, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Być na celowniku bandziorów? :>
 U BANDZIORÓW to tuskodonek ma poparcie dochodzące do 100% ;)
J-23

Data: 2011-05-08 22:07:28
Autor: MH
Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 8 Maj, 23:30, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> By=E6 na celowniku bandzior=F3w? :>
 U BANDZIOR=D3W to tuskodonek ma poparcie dochodz=B1ce do 100% ;)
J-23
====================

Spoko Chams , głowa do góry !!!  Piotr S. przeciągnie ich teraz do Jara jak po
maśle...  W końcu Piotr S. , to SÓL NASZEJ ZIEMI... TEJ ZIEMI !!

MH

Data: 2011-05-08 15:14:32
Autor: Hans Kloss
On 9 Maj, 00:07, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 Piotr S. przeciągnie ich teraz do Jara jak po
maśle...  W końcu Piotr S. , to SÓL NASZEJ ZIEMI... TEJ ZIEMI !!
 Nie ma szans- Piotr S. jest, o ile mi wiadomo, niekarany, więc wśród
elektoratu PO posłuchu ani poważania nie będzie miał  żadnego ;)
Albowiem u platfonsów liczy  się tylko kurwa i złodziej...
J-23

Data: 2011-05-08 22:25:13
Autor: MH
> [...]
> =A0Piotr S. przeci=B1gnie ich teraz do Jara jak po
> ma=B6le... =A0W ko=F1cu Piotr S. , to S=D3L NASZEJ ZIEMI... TEJ ZIEMI !!
 Nie ma szans- Piotr S. jest, o ile mi wiadomo, niekarany, wi=EAc w=B6r=F3d
elektoratu PO pos=B3uchu ani powa=BFania nie b=EAdzie mia=B3  =BFadnego ;)
Albowiem u platfons=F3w liczy  si=EA tylko kurwa i z=B3odziej...
J-23

=====================

No to teraz pomyśl Chams coś nabazgrał...  Nabazgrałeś , że Jaro nie ma szans
na przeciągnięcie Piotra S. , bo o ile Ci wiadomo jest niekarany...  Czytaj
chłopie ze zrozumieniem , albo weź se coś na uspokojenie ...  Tak to jest jak
sie skończyło studia TUMANISTYCZNE ...

MH

Data: 2011-05-08 15:32:15
Autor: Hans Kloss
On 9 Maj, 00:25, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

  Tak to jest jak
sie skończyło studia TUMANISTYCZNE ...

Oto coś napisał nieszczęsny palancie:

JA: > > U BANDZIOROW to tuskodonek ma poparcie dochodzące do 100% ;)
TY >  Piotr S. przeciągnie ich teraz do Jara jak po maśle
JA > Nie ma szans- Piotr S. jest, o ile mi wiadomo, niekarany, więc
wśród
elektoratu PO posłuchu ani poważania nie będzie miał  żadnego ;)
Albowiem u platfonsów liczy  się tylko kurwa i złodziej...
Tak to jest jak się maturę kupiło za kopę jaj....czytasz i piszesz
zapewne  na tym samym poziomie co i rachujesz.
Studia mu się marzą, LOL ;)
J-23

Data: 2011-05-08 22:54:51
Autor: MH
> [...]
On 9 Maj, 00:25, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>  =A0Tak to jest jak
> sie sko=F1czy=B3o studia TUMANISTYCZNE ...

Oto co=B6 napisa=B3 nieszcz=EAsny palancie:

JA: > > U BANDZIOROW to tuskodonek ma poparcie dochodz=B1ce do 100% ;)
TY >  Piotr S. przeci=B1gnie ich teraz do Jara jak po ma=B6le
JA > Nie ma szans- Piotr S. jest, o ile mi wiadomo, niekarany, wi=EAc
w=B6r=F3d
> elektoratu PO pos=B3uchu ani powa=BFania nie b=EAdzie mia=B3  =BFadnego ;=
)
> Albowiem u platfons=F3w liczy  si=EA tylko kurwa i z=B3odziej...
Tak to jest jak si=EA matur=EA kupi=B3o za kop=EA jaj....czytasz i piszesz
zapewne  na tym samym poziomie co i rachujesz.
Studia mu si=EA marz=B1, LOL ;)
J-23

Buachacha .....  , pięknie podpuszcza się Chamsa..  Dobra Chams , będzie inaczej :

http://fvh.salon24.pl/304859,staruch-ministrem-w-przyszlym-rzadzie-kaczynskiego

MH

--

Panie Prezesie !! Bronić STARUCHA !!!