Panie Prezydencie

Data: 2017-07-24 05:28:43
Autor: Stachu Chebel
Panie Prezydencie
Jestem bardzo zadowolony, że nie miałem racji odnośnie Pana we wszelakich moich wcześniejszych wpisach na psp. Mam nadzieję, że będzie Pan konsekwentny..

Data: 2017-07-24 07:04:34
Autor: Bytomir Kwasigroch
Panie Prezydencie
1/3 teraz, 1/3 za 2 miesiące i 1/3 za pół roku.

SN to klucz do wsadzenia skurwysynów za kraty, to musi przejść.

Data: 2017-07-24 16:44:52
Autor: Bene Natus UBywatel
Panie Prezydencie
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w
wiadomości news:0a981816-54bd-4c5e-b82d-5acca9634683googlegroups.com...
1/3 teraz, 1/3 za 2 miesiące i 1/3 za pół roku.

SN to klucz do wsadzenia skurwysynów za kraty, to musi przejść.

Przejdzie czy nie nie ma znaczenia. W obecnych protestach nie chodzi o sądy
tylko metody działania staruszka z kotem i obłudę serwowaną przez PiS w jej
wazeliniarskich mediach. Ten kit to J.Kurski może wciskać moherom i leśnym
dziadko oraz wszelkiej hołocie bez wykształenia ale nie nam! To nasza Polska
nie wasza! Wasz był PRL! WON !!!

CL

Data: 2017-07-24 16:57:40
Autor: boukun
Panie Prezydencie
Użytkownik "Bene Natus UBywatel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Metody te i tak nie są takie radykalne, jak dyktatora Tuska, który w ogóle nie liczył się ze społeczeństwem polskim... i robił wszystko, jak Merkel kazała...

boukun

Data: 2017-07-25 06:38:10
Autor: Bene Natus UBywatel
Panie Prezydencie
komuch "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ol51t6$1tek$1gioia.aioe.org...
[...]

Teraz mamy dobra zmianę wieć komuchu nie pierdol, że Tusk był takim draniem jak ta twoja sitwa!

CL

Data: 2017-07-25 07:53:48
Autor: boukun
Panie Prezydencie
[...]

To był drań nad dranie i Polacy na szczęście będą mu to wiecznie pamiętali i dlatego nigdy więcej Tuseka....

boukun

Data: 2017-07-25 08:05:07
Autor: Bene Natus UBywatel
Panie Prezydencie
komuch "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ol6mde$hqk$1gioia.aioe.org...
[...]

Tak? Czy wyzywał "spacerowiczów" jak Błaszczak albo Zieliński? Czy opluwał jak K.Pawłowicz? Czy w TVP tak opluwano Polaków jak dziś robi to TVPiS Info? Więc nie pierdoł parobku, że Tusk coś-coś-tam! Jesteście sitwą!

CL

Data: 2017-07-25 08:38:57
Autor: boukun
Panie Prezydencie
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nigdy więcej sitwy bandziora, dyktatora Tuseka i komora, NIGDY WIĘCEJ!!!!!

boukun

Data: 2017-07-25 00:17:54
Autor: japanizer
Panie Prezydencie
On Tuesday, July 25, 2017 at 3:39:01 PM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nigdy więcej sitwy bandziora, dyktatora Tuseka i komora, NIGDY WIĘCEJ!!!!!

Coś zaciąłeś się, i z argumentacją równie słabo.

Data: 2017-07-25 10:12:07
Autor: boukun
Panie Prezydencie
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

Nigdy więcej sitwy bandziora, dyktatora Tuseka i komora, NIGDY WIĘCEJ!!!!!

Coś zaciąłeś się, i z argumentacją równie słabo.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

He, to przecież ty nie odnosisz się do tematu długopisa komora i schodzisz na inny temat   :))))
Tamtego gamonia nigdy by nie było stać na taką niezależność jak Duda pokazał w poniedziałek!

boukun

Data: 2017-07-25 15:31:55
Autor: Bene Natus UBywatel
Panie Prezydencie
komuch "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ol6p23$l88$1gioia.aioe.org...
[...]

Pyam cie głupi świniopasie czy Tusk wyzywał "spacerowiczów" jak Błaszczak albo Zieliński? Czy opluwał  jak K.Pawłowicz? Czy w TVP tak opluwano Polaków jak dziś robi to TVPiS Info?  Więc nie pierdoł parobku, że Tusk coś-coś-tam! Jesteście sitwą! Ty stary komuchu!

CL

Data: 2017-07-25 16:55:01
Autor: boukun
Panie Prezydencie
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie musiał bencwale, w białych rękawiczkach sprzedawał i okradał Polaków, ten wyrobnik Merkelowej i Sorosa :))))
To jest kurwa gorsze, niż by wyzywał i nic więcej nie robił złego, sprzedawczyku!
PO owocach was antyPOlskie śmiecie POznajemy!

boukun

Data: 2017-07-25 18:49:41
Autor: Bene Natus UBywatel
!Re: Panie Prezydencie
PZPR łajza "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ol7m47$gtf$1gioia.aioe.org...
[...]

Dowody świniopasie!

ten wyrobnik Merkelowej i Sorosa :))))

Dowody świniopasie!

To jest kurwa gorsze, niż by wyzywał i nic więcej nie robił złego,

Co sprzedał "ubecka kurwo", pzpr-owski świniopasie! Dowody!

sprzedawczyku!

Masz coś z łbem świniopasie, ty "ubecka kurwo"!?

PO owocach was antyPOlskie śmiecie POznajemy!

W jakim mieście mieszkasz świniopasie, "ubecka kurwo"?  Schweinitz to polskie miasto?

CL

Data: 2017-07-25 19:15:01
Autor: boukun
Panie Prezydencie
[...]

- Można kogoś lubić albo nie lubić, można lubić albo nie lubić premiera, można lubić albo nie lubić samej instytucji Sejmu, można lubić albo nie lubić konkretnego posła czy senatora - ale trzeba szanować mechanizm demokracji w Polsce - mówił w maju 2012 roku ówczesny prezydent Komorowski, komentując blokadę Sejmu przez związkowców w sprawie przedłużenia wieku emerytalnego. Przypominamy archiwalną rozmowę z TVP Info.

http://www.tvp.info/28314119/blokada-wokol-sejmu-komorowski-w-2012-roku-to-polityczny-skandal

- Ta reforma nie da gwarancji bajecznie wysokich emerytur. Ona jest zaledwie wstępem do zagwarantowania emerytur w ogóle. Bo dzisiejszy system nie zapewni ludziom emerytur - mówił w Sejmie premier Donald Tusk. Po gorącej debacie nad propozycją NSZZ Solidarność, by przeprowadzić referendum w sprawie podwyższenia wieku emerytalnego, Sejm zagłosował przeciwko temu pomysłowi

http://wyborcza.pl/1,76842,11448974,Sejm___Nie__dla_referendum_w_sprawie_podwyzszenia.html?disableRedirects=true

boukun

Data: 2017-07-25 14:11:02
Autor: japanizer
Panie Prezydencie
On Wednesday, July 26, 2017 at 2:15:06 AM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

- Ta reforma nie da gwarancji bajecznie wysokich emerytur. Ona jest zaledwie wstępem do zagwarantowania emerytur w ogóle. Bo dzisiejszy system nie zapewni ludziom emerytur - mówił w Sejmie premier Donald Tusk. Po gorącej debacie nad propozycją NSZZ Solidarność, by przeprowadzić referendum w sprawie podwyższenia wieku emerytalnego, Sejm zagłosował przeciwko temu pomysłowi

Nie bardzo widzę, gdzie Komorowski czy Tusk łamali Konstytucję?

Data: 2017-07-26 07:42:05
Autor: boukun
Panie Prezydencie

> [...]

boukun

Nie bardzo widzę, gdzie Komorowski czy Tusk łamali Konstytucję?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To już nie zobaczysz :)
W tym samym miejscu, co łamał konstytucję PiS z reformami sądownictwa, próbując przepchać je na szybcika bez konsultacji społecznych, na szczęście w PiS stał na straży Andrzej Duda, a nie tak jak w PO długopis bul Komorowski, którzy na bezczelnego przepchnęli wbrew społeczeństwa i masowych protestów skleconą na kolanie ustawę podrzuconą przez Merkel o okradzeniu Polaków z wielu lat emerytury!

boukun

Data: 2017-07-25 23:09:24
Autor: japanizer
Panie Prezydencie
On Wednesday, July 26, 2017 at 2:42:11 PM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

W tym samym miejscu, co łamał konstytucję PiS z reformami sądownictwa, próbując przepchać je na szybcika bez konsultacji społecznych, na szczęście w PiS stał na straży Andrzej Duda, a nie tak jak w PO długopis bul Komorowski, którzy na bezczelnego przepchnęli wbrew społeczeństwa i masowych protestów skleconą na kolanie ustawę podrzuconą przez Merkel o okradzeniu Polaków z wielu lat emerytury!

Znowu chlałeś i piszesz bzdury nie na temat...

Data: 2017-07-24 18:05:59
Autor: Presidente de San Escobar
Panie Prezydencie
Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał(-a):

SN to klucz do wsadzenia skurwysynów za kraty, to musi przejść.

Tak jest, zaczynają od Kamińskiego.

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-24 18:18:45
Autor: pulsar
Panie Prezydencie
W dniu 2017-07-24 o 18:05, Presidente de San Escobar pisze:

SN to klucz do wsadzenia skurwysynów za kraty, to musi przejść.

Tak jest, zaczynają od Kamińskiego.

Tak jest, dobrze to ująłeś...
-- -
pulsar

Data: 2017-07-24 17:26:25
Autor: pulsar
Panie Prezydencie
W dniu 2017-07-24 o 14:28, Stachu Chebel pisze:
Jestem bardzo zadowolony, że nie miałem racji odnośnie Pana we wszelakich moich wcześniejszych wpisach na psp. Mam nadzieję, że będzie Pan konsekwentny..

Twoje zadowolenie jest chyba nieco przesadzone...
pomyśl tylko: człowiek od początku zachowywał się
nieprzyzwoicie, łamał konstytucję, na którą przysięgał,
teraz zdobył się na 2/3 przyzwoitości, pod presją
tłumów młodych, i ty piejesz z zadowolenia...
paradne !

-- -
pulsar

Data: 2017-07-24 17:28:14
Autor: boukun
Panie Prezydencie
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Twoje zachowanie jest paradne, niczym KODziarzy zadymiarzy!

KOD @Kom_Obr_Dem

Dziś w całej Polsce, pod Sądami tak jak przez ostatni tydzień o 21:00
#ŁańcuchŚwiatła dla sądów - chcemy #3xWeto, nie tylko 2
14:06 - 24 Jul 2017

Data: 2017-07-24 17:40:46
Autor: pulsar
Panie Prezydencie
W dniu 2017-07-24 o 17:28, boukun pisze:
[...]

Pomyśl: wszystkie 3 (słownie: trzy) ustawy są niezgodne
z konstytucją, a nasz łaskawca wetuje 2 (słownie: dwie)
i mam się cieszyć z tej jego niepełnej przyzwoitości ?
Ocknij się boukun...
-- -
pulsar

Data: 2017-07-24 17:44:48
Autor: boukun
Panie Prezydencie
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ta trzecia akurat nie jest niezgodna z konstytucją, ktoś wmówił ci ciemnotę...

ewa
28 min. temu

najważniejsze że pani Merkel zadowolona.

Data: 2017-07-24 17:52:54
Autor: pulsar
Panie Prezydencie
W dniu 2017-07-24 o 17:44, boukun pisze:

Ta trzecia akurat nie jest niezgodna z konstytucją, ktoś wmówił ci ciemnotę...

Mnie akurat nikt nie musi nic wmawiać,
obiecywać... nie wyłączam myślenia i sam
potrafię ocenić... bez 'histerycznej obrony'
jak to nazywa wasz gargamel...

http://www.tvn24.pl/weto-prezydenta-wobec-ustaw-o-sadzie-najwyzszym-i-krs,759292,s.html -- -
pulsar

Data: 2017-07-24 09:40:39
Autor: Bytomir Kwasigroch
Panie Prezydencie
użytkownik pulsar napisał:

http://www.tvn24.pl

Toż to tivi służb od TW Mewy zbudowana w dużej części za ukradzione pieniądze polakom.

Data: 2017-07-24 18:02:00
Autor: boukun
Panie Prezydencie
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wpisujesz się w tego antypolaka narrację:

Krasnoludek
3h temu

Bodnar? Ach to TEN ANTYPOLAK co obarcza Polaków winą za holokaust!!!

mariusz 34 lata
10 min. temu

skompromitowany rzecznik niemiecki zabiera glos. smiechu warte. bodnar idz pan lepiej glos w niemczech prawdy o holokauscie

ala
23 min. temu

Bodnar zamilcz, przestać bredzić

Bobo
24 min. temu

Jak ja nie lubię fałszywych ludzi.

anka
26 min. temu

Bodnar. Daj spokój człowieku... :((

~ ja
36 min. temu

Co ty ... sz. Wyszło kilkadziesiąt tysięcy z 36 milionów obywatel i już obronili kastę. A to miał być nasz prezydent.

set
37 min. temu

Sorosa militants will be shattered

general50
38 min. temu

Rzecznik Platformy sie odezwal. Obciach tylko.

sdsd
52 min. temu

bodnar zamilcz p@rówo obrońco islamskich najeźdżców

Data: 2017-07-24 18:14:12
Autor: pulsar
Panie Prezydencie
W dniu 2017-07-24 o 18:02, boukun pisze:

[...]

Każdy ma swoją narrację i swoją prawdę,
a z prawdą jest jak z dupą... każdy ma swoją...
Nie będę już reagował na twoje zaczepki, bo
widzę, że wcisnęli cię tam zbyt głęboko...
-- -
pulsar

Data: 2017-07-24 18:06:38
Autor: Presidente de San Escobar
Panie Prezydencie
pulsar <aja@aja.pl> napisał(-a):

[...]

Ale może pracuje na to, aby otrzymać wyrok w zawiasach?

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-24 18:23:06
Autor: pulsar
Panie Prezydencie
W dniu 2017-07-24 o 18:06, Presidente de San Escobar pisze:

[...]

Z pewnością... chodziły nawet 'słuchy', że może
stracić doktorskie tytuły... ot, przykrość...
-- -
pulsar

Panie Prezydencie