Panie Prezydencie, proszę nie jechać do Katynia!

Data: 2010-02-10 08:43:26
Autor: Artur Borubar
Panie Prezydencie, proszę nie jechać do Katynia!
List otwarty do Prezydenta Rzeczypospolitej Pana Lecha Kaczyńskiego
Maria Nurowska, pisarka
2010-02-10

Szanowny Panie Prezydencie,

pamięć o zbrodni katyńskiej towarzyszy mi od dzieciństwa. Miałam siedem lat, kiedy ojciec mi o niej opowiedział. W 1939 roku ojciec jako żołnierz Września został internowany w Połądze na Litwie, w przeddzień ewakuacji obozu moja matka umożliwiła mu ucieczkę stamtąd, a jego koledzy wywiezieni do Ostaszkowa zginęli potem w Katyniu.

Katyń dla mnie, jak dla wszystkich moich rodaków, jest miejscem świętym.

Pana wypowiedź o tym, że żywi Pan obawę, czy dostanie wizę, aby móc uczestniczyć w uroczystościach 70. rocznicy Mordu Katyńskiego, jest niegodna prezydenta Rzeczypospolitej. Proszę nie sprowadzać tego do waśni politycznej, proszę nie zakłócać spokoju umarłych.

Wydarzyło się coś bardzo ważnego. Premier Rosji zaprosił na tę uroczystość polskiego premiera, być może usłyszymy to słowo, na które czekamy: przepraszam.

Mam więc wielką prośbę: proszę nie jechać do Katynia, Panie Prezydencie. My wszyscy chcielibyśmy tam być w tym dniu i będziemy w swoich myślach, proszę przyłączyć się do nas.

http://wyborcza.pl/1,75478,7544924,Panie_Prezydencie__prosze_nie_jechac_do_Katynia_.html

Przemek

http://pepepe.pl/  Jeszcze 315 dni kompromitowania RP!

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-10 10:32:33
Autor: cytryna
Panie Prezydencie, proszę nie jechać do Katynia!
List otwarty do Prezydenta Rzeczypospolitej Pana Lecha Kaczyńskiego
[...]

Nawet nie wypada zakłócić rosyjsko-niemieckiego spotkania na szczycie po tylu
latach. Któż to widział aby Prezydent - zwierzchnik Sił Zbrojnych RP pochylał się nad grobami tych których pakt Ribbentrop-Mołotow zawiódł na łono Pana. Niech spoczywają w pokoju!
bohaterowie bestialskiego mordu.

Data: 2010-02-10 13:56:16
Autor: cyc
Panie Prezydencie, proszę nie jechać do Katynia!

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:095f.000001a7.4b727d31newsgate.onet.pl...
List otwarty do Prezydenta Rzeczypospolitej Pana Lecha Kaczyńskiego
[...]

Obecnosc prezydenta na rosyjskich uroczystosciach upamietniajacych katynski mord wbrew woli gospodarza to najzwyczajniejsza w swiecie prowokacja !. roczystosc ma range nizszego formatu i protokul nie przewiduje obecnosci prewzydentow w tym Miedwiejewa i tyle !. Targowanie sie nad grobami pomordowanych i robienie kolejnej politycznej hucpy w spsob jednoznaczny swiadczy o tym jakim czlowiekiem jest Kaczynski . Jest w stanie polozyc na szale wszystkie swietposci aby tylko postawic na swoim .

cyc

Data: 2010-02-10 16:20:51
Autor: cytryna
> [...]

Obecnosc prezydenta na rosyjskich uroczystosciach upamietniajacych katynski mord wbrew woli gospodarza to najzwyczajniejsza w swiecie prowokacja !. roczystosc ma range nizszego formatu i protokul nie przewiduje obecnosci prewzydentow w tym Miedwiejewa i tyle !. Targowanie sie nad grobami pomordowanych i robienie kolejnej politycznej hucpy w spsob jednoznaczny swiadczy o tym jakim czlowiekiem jest Kaczynski . Jest w stanie polozyc na szale wszystkie swietposci aby tylko postawic na swoim .

A to heca, gospodarz mordu katyńskiego decyduje kto może a kto nie może oddać hołd pomordowanym Polakom, oficerom Wojska Polskiego. Dzięki własnie takiej postawie Prezydenta Kaczyńskiego nie doszło do tej pory do powtórki paktu Ribbentrop - Mołotow, choć chętni do podpisania juz sie zmawiają nad grobami
tych którzy walczyli z tyranią niemiecką i rosyjską.

Data: 2010-02-10 17:59:43
Autor: :heÂŽsk:
Panie Prezydencie, proszę nie jechać do Katynia!
On Wed, 10 Feb 2010 16:20:51 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

A to heca, gospodarz mordu katyńskiego decyduje kto może a kto nie może oddać hołd pomordowanym Polakom, oficerom Wojska Polskiego.

 alez prezydent moze sobie jezdzic tam kazdego dnia. co za problem?
 za pol roku dostanie wize i bedzie oddawal hold. moze do kuczmy
 wpadnie na "kustoczek" samogonu ? do gruzji raczej juz nie... ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-02-10 18:21:34
Autor: cyc

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:095f.000001fe.4b72ced3newsgate.onet.pl...

> [...]

Ribbentrop - Mołotow, choć chętni do podpisania juz sie zmawiają nad grobami
tych którzy walczyli z tyranią niemiecką i rosyjską.

Pisowska moralnosc , wrazliwosc a takze polityczne uiejetnosci nie sa w stanie zrozumiec problemu . To zbyt skomplikowana materia dla nich . Pi|SD-owcy to ludzie z siekiera , potrafia tylko ciosac z grubsza , kunszt precyzji  jest im obcy .
To cecha ludzi z gminu i nizin spolecznych , menelstwa , nierobow i lumpenproletariatu !. Wszystko na  hurraaa !!.

cyc

Panie Prezydencie, proszę nie jechać do Katynia!