Panie Sowietologu...

Data: 2011-04-03 18:12:04
Autor: MH
Panie Sowietologu...
A po wuj nam tacy "naukowcy" ??  Konkretnie :

- cóż z nich za pożytek ???  Gdyby tylko zajmowali się historią , począwszy od
bodaj 1917 roku , OK.
- gdyby ta historia pokazywała w OSTRYCH słowach tych ruskich...  Hah ,
zagalopowałem się. No jasne , że pokazuje ..  I mało tego , zawdzięczamy to
Panu Profesorowi z UJ i Panu Prezesowi. Wszak Pan Profesor z UJ jest
sowietologiem.
- Tylko czemu do Pani Nędzy , jakoś tak nic się ostatnio nie mówi o dacie 1945.
  Chyba w lutym to było..  Spoko , w Jałcie było chyba w miarę ciepło..   Byli tam bodaj nasi ukochani przyjaciele , o ile jest mi znana historia..
  Tylko qrva , jakoś się im o nas zapomniało..  QRVA , to też wina sowietów ,   w tym gorącu uchlali naszych przyjaciół , którzy zapomnieli o nas..

Reasumując : Panie Profesorze Sowietologu !!  Dziękuj Pan Cowboyom i innym
Yankesom , że se o nas zapomnieli (czytaj OLALI) w Jałcie. Gdyby nie oni , nie
miał byś Pan roboty. A tak , gdzieś tam Pan kogoś opluje , jakiś Prezes da
Panu parę zeta , ... no i jakoś się te rachunki za M3 opłaci za ten miesiąc...
 QRRVA , za rok zaś będzie Zima..  Ale co tam , Panie Sowietologu , spluniesz
Pan na Sowietów , ale od czego są przyjaciele zza oceanu. Powiedzą co masz Pan
zrobić..  Ja również jako przyjaciel , uprzedzę ich i też Panu coś doradzę :
ZBIERAJ PAN CHRUST !!

MH --

Data: 2011-04-03 13:23:51
Autor: Hans Kloss
Panie Sowietologu...
On 3 Kwi, 20:12, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Reasumując : Panie Profesorze Sowietologu !!  Dziękuj Pan Cowboyom i innym
Yankesom , że se o nas zapomnieli (czytaj OLALI) w Jałcie.
Wciąż to samo pokomusze pierdolenie. O czym oni według ciebie
"zapomnieli" jakie mieli wobec nas zobowiązania? Srakie mianowicie
czyli żadne, a te które mieli (Anglicy, nie Amerykanie) wypełnili
wzorowo. W rokowaniach stali cały czas pod groźbą  zawarcia
separatystycznego pokoju sowiecko-niemieckiego a później na
zastopowanie sowietów nie mieli  zwyczajnie SIŁY.
J-23

Data: 2011-04-03 20:55:32
Autor: MH
Panie Sowietologu...
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 3 Kwi, 20:12, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Reasumuj=B1c : Panie Profesorze Sowietologu !! =A0Dzi=EAkuj Pan Cowboyom =
i innym
> Yankesom , =BFe se o nas zapomnieli (czytaj OLALI) w Ja=B3cie.
Wci=B1=BF to samo pokomusze pierdolenie. O czym oni wed=B3ug ciebie
"zapomnieli" jakie mieli wobec nas zobowi=B1zania? Srakie mianowicie
czyli =BFadne, a te kt=F3re mieli (Anglicy, nie Amerykanie) wype=B3nili
wzorowo. W rokowaniach stali ca=B3y czas pod gro=BCb=B1  zawarcia
separatystycznego pokoju sowiecko-niemieckiego a p=F3=BCniej na
zastopowanie sowiet=F3w nie mieli  zwyczajnie SI=A3Y.
J-23

================= Wiedza w zakresie nauk ścisłych -zero!! Wiedza w zakresie historii - zero !!
Miłość do "aliantów" - bezgraniczna , w końcu matula uszporała za komuny , by
w hansa zainwestować i kupić mu portki z pewexu , dzięki tym aliantom hans
nawet kompa się dorobił i wychwala pod niebiosa matczyną inwestycję..

Bez odbioru ....

MH

Data: 2011-04-03 14:47:09
Autor: Hans Kloss
Panie Sowietologu...
On 3 Kwi, 22:55, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Wiedza w zakresie
A kim ty jesteś ludzki odpadku żeby moją wiedzę oceniać?
J-23

Data: 2011-04-03 22:28:10
Autor: MH
Panie Sowietologu...
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 3 Kwi, 22:55, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Wiedza w zakresie
A kim ty jeste=B6 ludzki odpadku =BFeby moj=B1 wiedz=EA ocenia=E6?
J-23

============

Eee tam , któż by się tam przejmował twoimi wypierdzinami ..
Tak fajnie swojego czasu opisałeś starania Rdodziców.. No bo się z Ciebie
kumple z podwórka napierdalali. Teraz jasteś Gościu , Mama Wranglery albo
Levisy Hansikowi kupiła , i kto mu teraz podskoczy !!?? I niech się wali jakiś
tam MH , co w 'SZARIKACH' nie z pewexu łazi !!

Hans , coś Ci powiem , toż to naprawdę , i jeszcze raz naprawdę , trzeba mieć
mocno i jeszcze raz mocno , nasrane i jeszcze raz nasrane we łbie , by pisać
to co piszesz , by popierać to co za przeproszeniem popierasz..
=======================

Data: 2011-04-05 01:44:52
Autor: Jaksa
Panie Sowietologu...

===========>
[...]

Hans , coś Ci powiem , toĹź to naprawdę , i jeszcze raz naprawdę , trzeba  mieć
======================>
[...]

Piles, nie pisz!

Gdy pijesz, widzisz podwojnie!

Jaksa

Data: 2011-04-04 15:51:35
Autor: jadrys
Panie Sowietologu...
W dniu 2011-04-03 22:23, Hans Kloss pisze:

Wciąż to samo pokomusze pierdolenie. O czym oni według ciebie
"zapomnieli" jakie mieli wobec nas zobowiązania? Srakie mianowicie
czyli żadne, a te które mieli (Anglicy, nie Amerykanie) wypełnili
wzorowo. W rokowaniach stali cały czas pod groĹşbą  zawarcia
separatystycznego pokoju sowiecko-niemieckiego a później na
zastopowanie sowietĂłw nie mieli  zwyczajnie SIŁY.
J-23

Jak to Hans, to - to angoli już w tym czasie nie obowiązywał ten pakt o wzajemnej pomocy z nami? I na czym polegało to ich wzorowe wypełniania zobowiązania?

Data: 2011-04-04 09:03:33
Autor: Hans Kloss
Panie Sowietologu...
On 4 Kwi, 15:51, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jak to Hans, to - to angoli już w tym czasie nie obowiązywał ten pakt o
wzajemnej pomocy z nami? I na czym polegało to ich wzorowe wypełniania
zobowiązania?
 Przeczytaj układ polsko- brytyjski, formalnie został przez GB
wypełniony co do kropki i co do przecinka. A z US of A nie mieliśmy
układu ŻADNEGO więc niczego od nich oczekiwać nie mieliśmy prawa.
Brytyjczycy starali się uratować przed sowietami co się da- dało się
Finlandię i Austrię. Na Polskę nie było szans, sowiet żądał swobodnego
dostępu lądem do swojej przyszłej strefy okupacyjnej w Niemczech.
Podobnie bez szans była sprawa Prus Wschodnich- sowiet zawsze miał
obsesję na punkcie dostępu do morza i żądał niezamarzającego portu na
Bałtyku. Za cenę Polski, Prus i Czechosłowacji alianci kupili udział
sowieta w wojnie z Niemcami aż do samego końca- z ich punktu widzenia
cena była niezbyt wygórowana, zwłaszcza że handlowali  nie swoim.
J-23

Data: 2011-04-04 20:07:47
Autor: jadrys
Panie Sowietologu...
W dniu 2011-04-04 18:03, Hans Kloss pisze:
[...]

cena była niezbyt wygĂłrowana, zwłaszcza Ĺźe handlowali  nie swoim.
J-23

Tak, formalnie to tak jakby go faktycznie wypełnili, ale w praktyce to on był tak sformułowany jak ten obecny teraz z NATO. My za ich interesy mamy ginąć a oni w razie zagrożenia Polski mogą poprzestać na wsparciu duchowym.. I jażeli sądzisz Hans że to jest w porządku, to ja juz sam nie wiem co o tobie myśleć.
Do USA nie mam żadnych pretensji o to oddania nas w łapy Stalina, - z nimi nie wiązała nas wtedy żadna umowa.

Tak, wiem coś o tym, - Polscy piloci którzy znaleźli się w Francji po batalii wrześniowej byli przygotowywani do walk w Finlandii, dostali już nawet odpowiedni ekwipunek na ta wyprawę, podczas gdy Hitler już pukał do bram Francji. Tylko dlaczego ci imperialiści tak chętni do walk przeciwko Stalinowi nie nie mieli najmniejszej ochoty wysłać swojego lotnictwa i wojsk żeby wspomóc swojego "sojusznika" - Polskę?

Data: 2011-04-04 13:41:05
Autor: Hans Kloss
Panie Sowietologu...
On 4 Kwi, 20:07, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

[...]
To bzdura. Zgodnie ze zobowiązaniem wobec polski Anglicy wypowiedzieli
przecież wojnę Niemcom i prowadzili ją jak najlepiej potrafili- na
tyle dobrze że ją w końcu wygrali. A przecież Hitler atakować ich
bynajmniej nie miał ochoty.
Tylko dlaczego ci imperialiści tak chętni do walk przeciwko Stalinowi
Którzy to "imperialiści" mieli ochotę wojować ze Stalinem? Bo ja nie
wiem o żadnych.
nie nie mieli najmniejszej ochoty wysłać swojego
lotnictwa i wojsk żeby wspomóc swojego "sojusznika" - Polskę?
 Przecież wysłali- tyle ile byli w stanie, niestety  większość wojsk
zarówno francuskich  jak i angielskich stacjonowała w koloniach. A co
Niemcy zrobili później z brytyjskim Korpusem Ekspedycyjnym pod
Dunkierką  to sobie możesz obejrzeć na filmie "Atonement". Lotnictwo?
Kilka miesięcy cennego czasu które dostali dzięki wojnie obronnej
Polski wystarczyło  Anglikom z ledwością   na takie zwiększenie
liczebności samolotów że odparli ostatkiem sił lotniczy atak na swój
kraj. Fakty są takie że ani Anglia ani Franca zupełnie nie były w 39
gotowe do wojny z Niemcami co się zresztą szybko okazało- klęską w
1940, równie szybką jak klęska Polski.
Radzę pobrać więcej rzetelnej informacji a pozbyć się pozostałości
komunistycznej propagandy, sprawy się miały zgoła odmiennie niż
zostało przedstawione w pryloskich książkach do "historii".

Data: 2011-04-05 01:49:04
Autor: Jaksa
Panie Sowietologu...
On Sun, 03 Apr 2011 20:12:04 +0200,  MH <logiznam@wytnij.gazeta.pl> wrote:

A po wuj nam tacy "naukowcy" ??

Konkretnie :

- cóş z nich za poĹźytek ???  Gdyby tylko zajmowali się historią ,  począwszy od
bodaj 1917 roku , OK.
- gdyby ta historia pokazywała w OSTRYCH słowach tych ruskich...  Hah ,
zagalopowałem się. No jasne , Ĺźe pokazuje ..  I mało tego , zawdzięczamy  to
Panu Profesorowi z UJ i Panu Prezesowi. Wszak Pan Profesor z UJ jest
sowietologiem.
- Tylko czemu do Pani Nędzy , jakoś tak nic się ostatnio nie mĂłwi o  dacie 1945.
  Chyba w lutym to było..  Spoko , w Jałcie było chyba w miarę ciepło..
  Byli tam bodaj nasi ukochani przyjaciele , o ile jest mi znana  historia..
  Tylko qrva , jakoś się im o nas zapomniało..  QRVA , to teĹź wina  sowietĂłw ,
  w tym gorącu uchlali naszych przyjaciół , ktĂłrzy zapomnieli o nas..

Reasumując : Panie Profesorze Sowietologu !!  Dziękuj Pan Cowboyom i  innym
Yankesom , Ĺźe se o nas zapomnieli (czytaj OLALI) w Jałcie. Gdyby nie oni  , nie
[...]
Pan na SowietĂłw , ale od czego są przyjaciele zza oceanu. Powiedzą co  masz Pan
zrobić..  Ja rĂłwnieĹź jako przyjaciel , uprzedzę ich i teĹź Panu coś  doradzę :
ZBIERAJ PAN CHRUST !!

MH

Co ty tak placzesz, jak nie przymierzajac dr Kruk czy obserwator?
Zycie jest twarde, biznes i polityka rowniez. Harcerzyki w krotkich
spodenkach sa na kazdym polu kopani w dupe, bo tak juz jest ten swiat
ulozony. Dolacz do Faszystow!

Jaksa

Panie Sowietologu...