Panie Tusk!

Data: 2010-06-01 13:24:27
Autor: jadrys
Panie Tusk!

Dzisiam mamy wtorek, a zgodnie z obietnicą już wczoraj opinia publiczna w Polsce miała poznać raport komisji Rosyjskiej i zapisy "czarnych skrzynek"!  Znowu robi pan z gęby d*pę??

Data: 2010-06-01 04:59:22
Autor: Pistacjusz
Panie Tusk!
On 1 Cze, 13:24, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Dzisiam mamy wtorek, a zgodnie z obietnicą już wczoraj opinia publiczna
w Polsce miała poznać raport komisji Rosyjskiej i zapisy "czarnych
skrzynek"!  Znowu robi pan z gęby d*pę??

Kto wierzy Tuskowi ten sam sobie szkodzi.

Data: 2010-06-01 14:10:32
Autor: Bombelek
Panie Tusk!

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:6fd8fc5a-19f2-4603-a9d1-62f2bdaa80bdq8g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Kto wierzy prezesowi, szkodzi całej Polsce!

Data: 2010-06-01 14:50:23
Autor: awe
Panie Tusk!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c04f8b2$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
palikot musi zrobic wstawke w nagrania "spiszczaj dziatu"?:-)
awe

Data: 2010-06-01 14:16:15
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:59, Pistacjusz pisze:
[...]

To niestety prawda.. Aż nie mogę uwierzyć że jest jeszcze ktoś w Polsce kto wierzy w choć jedno słowo Tuska.

Data: 2010-06-01 14:50:55
Autor: awe
Panie Tusk!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu2to8$6kl$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- --
bombelek jest taki naiwny...glupich nie sieja, rodza sie
awe

Data: 2010-06-01 15:17:12
Autor: Krzysztof
Panie Tusk!

[...]

Odszczekasz ? Stenogramy juz są - sam zrobiles sobie z geby tylnia czesc ciala.

K.

Data: 2010-06-01 15:34:59
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 15:17, Krzysztof pisze:

[...]

Ani mi się śni. Czekałem wierząc na słowo na te stenogramy wczoraj do 24-tej.

Data: 2010-06-01 17:24:57
Autor: cirrus
Panie Tusk!
A sam napisałeś:
# Dzisiam mamy wtorek, a zgodnie z obietnicą już wczoraj opinia publiczna
w Polsce miała poznać raport komisji Rosyjskiej i zapisy "czarnych
skrzynek"!  Znowu robi pan z gęby d*pę?? #
Dzisiaj jest wtorek, a ty zrobiłeś sobie dupę z gęby.

--
stevep

Data: 2010-06-01 21:41:11
Autor: jadrys
Panie Tusk!

A sam napisałeś:
[...]

Tak, ale już wczoraj mieliśmy znać prawdę. A co dzisiaj rano mówił Tusk? - ni mniej ni więcej że tajemnica czarnych skrzynek będzie podana do wiadomości najprędzej w przyszłym tygodniu.

Data: 2010-06-01 18:01:20
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Panie Tusk!
"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał(-a):

Odszczekasz ? Stenogramy juz są - sam zrobiles sobie z geby tylnia czesc ciala.

jedrus od zawsze gadal dupa hehehehe
nic nowego po prostu kolejna faldka na jego dupie yyy to znaczy mordzie hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-06-01 07:34:53
Autor: Bruner
Panie Tusk!

tak ci spieszno uslyszec ostatnie slowa prezydenta RP "laduj dziadu i pochowajce mnie na Wawelu"

Data: 2010-06-01 13:43:08
Autor: Piotr
Panie Tusk!
Dnia Tue, 1 Jun 2010 07:34:53 -0400, Bruner napisał(a):

tak ci spieszno uslyszec ostatnie slowa prezydenta RP "laduj dziadu i pochowajce mnie na Wawelu"

I po co dzioba uchylasz półgłówku? Nie lepiej ci mordę w kubeł wsadzić?*
Piotr
*pytanie retoryczne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pytanie_retoryczne
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-01 13:44:31
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:34, Bruner pisze:

tak ci spieszno uslyszec ostatnie slowa prezydenta RP "laduj dziadu i pochowajce mnie na Wawelu"

Chciałbym poznać prawdę, i to bez względu na to jak ona wygląda. A Tusk się zaczyna bawić z nami w ciuciubabkę.

Data: 2010-06-01 13:37:29
Autor: Neko
Panie Tusk!
[...]

Dzisiaj rano Tusek obiecywal, ze za tydzien upubliczni.

Data: 2010-06-01 13:44:20
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:37, Neko pisze:
[...]

Ja naprawdę już nie wiem co myśleć o powadze tego faceta.. Zachowuje się jak normalny g**niarz w piaskownicy a nie premier rządu..

Data: 2010-06-01 13:55:00
Autor: Bombelek
Panie Tusk!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu2rrc$tvb$1news.onet.pl...
[...]

Czy wam wszystkim tak powódź wypłukała mózgi, że nie rozumiecie języka polskiego?  Przecież to prezes PiS swoją ucieczką z RBN daje odpowiedź na większośc waszych pytań. No nie, ręce i skarpetki opadają!

Data: 2010-06-01 14:06:52
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:55, Bombelek pisze:

[...]

Oj prezes PiS-u nie ma nic wspólnego z zeszłotygodniową obietnica premiera. Jego słowa brzmiały: " w poniedziałek kopie z śledztwa rosyjskiej komisji i zapisy z czarnych skrzynek będą w Polsce. I natychmiast będą one podane do publicznej wiadomości"....

Data: 2010-06-01 05:27:14
Autor: zbig
Panie Tusk!
On 1 Cze, 14:06, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

rosyjskiej komisji i zapisy z czarnych skrzynek będą w Polsce. I
natychmiast będą one podane do publicznej wiadomości"....
Będą natychmiast tzn, bez zbędnej zwłoki. minister przylecia łw
czwartek ok. 10. I co? Mial na lotnisku wgrać stenogramy do sieci z
laptopa. Przecież to trzba wprowadzić porządnie do netu. Dzisiaj mają
być.

Data: 2010-06-01 15:34:51
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 14:27, zbig pisze:
[...]

Już go nie staraj się usprawiedliwić.

Data: 2010-06-01 14:15:12
Autor: Bombelek
Panie Tusk!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu2t5g$40k$1news.onet.pl...
[...]

Tyle, że prezes PiS woli nie słyszeć tej prawdy! DLACZEGO?!

Data: 2010-06-01 14:21:42
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 14:15, Bombelek pisze:

[...]

Nie wiem, Być może obawia sie tego co tam jest nagrane, nie chce rozdrapywać ran na nowo - wszystko jest możliwe. Ale to nijak się nie ma do obietnicy złożonej przez premiera.

Data: 2010-06-01 13:57:10
Autor: Bartek
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:44, jadrys pisze:

Dzisiaj rano Tusek obiecywal, ze za tydzien upubliczni.

Ja naprawdę już nie wiem co myśleć o powadze tego faceta.. Zachowuje się
jak normalny g**niarz w piaskownicy a nie premier rządu..

Uwazam, ze bez wzgledu na tresc te zapisy powinny byc upublicznione.
To moze pomoc w rozsadnym wyborze prezydenta. Te wybory sa inne niz zwykle i bardzo zwiazane z ta smolenska tragedia!

Data: 2010-06-01 14:16:48
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:57, Bartek pisze:
[...]

Oczywiście, Polacy muszą (powinni) znać prawdę jakakolwiek ona by nie była. A widać że nasi rządzący znowu coś zaczynają mataczyć..

Data: 2010-06-01 14:50:40
Autor: Panslavista
Panie Tusk!

Nie rozróżniasz znaczenia pomiędzy "robić" a "mieć"?

Data: 2010-06-01 15:36:44
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 14:50, Panslavista pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl>  wrote in message

Nie rozróżniasz znaczenia pomiędzy "robić" a "mieć"?

Rozróżniam, ale z góry nikogo nie skazuję aż się nie przekonam osobiście.

Data: 2010-06-01 21:47:06
Autor: precz z gnomem
Panie Tusk!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu2qlv$ov1$1news.onet.pl...

Dzisiam mamy wtorek, a zgodnie z obietnicą już wczoraj opinia publiczna w Polsce miała poznać raport komisji Rosyjskiej i zapisy "czarnych skrzynek"!  Znowu robi pan z gęby d*pę??

Oj Jadrys, zmądrzałbyś wreszcie.

http://fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/ujawniono-stenogramy-z-czarnych-skrzynek,1487024

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-01 22:03:03
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 21:47, precz z gnomem pisze:
[...]

Nie wiem Jacku czy widziałeś poranne  wystąpienie premiera w TV?  To właśnie jego słowa mówiące opublikowaniu zapisu "czarnej skrzynki" najwcześniej w przyszłym tygodniu skłoniły mnie do napisania tego postu.

Data: 2012-07-13 08:39:46
Autor: grxmrx
Panie Tusk!

spam