Panie Tusk!

Data: 2010-06-01 13:37:29
Autor: Neko
Panie Tusk!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Dzisiam mamy wtorek, a zgodnie z obietnicą już wczoraj opinia publiczna w Polsce miała poznać raport komisji Rosyjskiej i zapisy "czarnych skrzynek"!  Znowu robi pan z gęby d*pę??

Dzisiaj rano Tusek obiecywal, ze za tydzien upubliczni.

Data: 2010-06-01 13:44:20
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:37, Neko pisze:
[...]

Ja naprawdę już nie wiem co myśleć o powadze tego faceta.. Zachowuje się jak normalny g**niarz w piaskownicy a nie premier rządu..

Data: 2010-06-01 13:55:00
Autor: Bombelek
Panie Tusk!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu2rrc$tvb$1news.onet.pl...
[...]

Czy wam wszystkim tak powódź wypłukała mózgi, że nie rozumiecie języka polskiego?  Przecież to prezes PiS swoją ucieczką z RBN daje odpowiedź na większośc waszych pytań. No nie, ręce i skarpetki opadają!

Data: 2010-06-01 14:06:52
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:55, Bombelek pisze:

[...]

Oj prezes PiS-u nie ma nic wspólnego z zeszłotygodniową obietnica premiera. Jego słowa brzmiały: " w poniedziałek kopie z śledztwa rosyjskiej komisji i zapisy z czarnych skrzynek będą w Polsce. I natychmiast będą one podane do publicznej wiadomości"....

Data: 2010-06-01 05:27:14
Autor: zbig
Panie Tusk!
On 1 Cze, 14:06, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

rosyjskiej komisji i zapisy z czarnych skrzynek będą w Polsce. I
natychmiast będą one podane do publicznej wiadomości"....
Będą natychmiast tzn, bez zbędnej zwłoki. minister przylecia łw
czwartek ok. 10. I co? Mial na lotnisku wgrać stenogramy do sieci z
laptopa. Przecież to trzba wprowadzić porządnie do netu. Dzisiaj mają
być.

Data: 2010-06-01 15:34:51
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 14:27, zbig pisze:
[...]

Już go nie staraj się usprawiedliwić.

Data: 2010-06-01 14:15:12
Autor: Bombelek
Panie Tusk!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu2t5g$40k$1news.onet.pl...
[...]

Tyle, że prezes PiS woli nie słyszeć tej prawdy! DLACZEGO?!

Data: 2010-06-01 14:21:42
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 14:15, Bombelek pisze:

[...]

Nie wiem, Być może obawia sie tego co tam jest nagrane, nie chce rozdrapywać ran na nowo - wszystko jest możliwe. Ale to nijak się nie ma do obietnicy złożonej przez premiera.

Data: 2010-06-01 13:57:10
Autor: Bartek
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:44, jadrys pisze:

Dzisiaj rano Tusek obiecywal, ze za tydzien upubliczni.

Ja naprawdę już nie wiem co myśleć o powadze tego faceta.. Zachowuje się
jak normalny g**niarz w piaskownicy a nie premier rządu..

Uwazam, ze bez wzgledu na tresc te zapisy powinny byc upublicznione.
To moze pomoc w rozsadnym wyborze prezydenta. Te wybory sa inne niz zwykle i bardzo zwiazane z ta smolenska tragedia!

Data: 2010-06-01 14:16:48
Autor: jadrys
Panie Tusk!
W dniu 2010-06-01 13:57, Bartek pisze:
[...]

Oczywiście, Polacy muszą (powinni) znać prawdę jakakolwiek ona by nie była. A widać że nasi rządzący znowu coś zaczynają mataczyć..

Panie Tusk!