Panie Tusk

Data: 2010-09-30 07:22:28
Autor: jadrys
Panie Tusk

zrób nam wszystkim przysługę i odejdź ze stanowiska które cię przerasta.. rządzenie krajem to nie malowanie kominów:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rzad-moze-stracic-dotacje-na-szybki-internet,wid,12713635,wiadomosc_prasa.html

Po co tacy szkodnicy i lenie pchają się do koryta?

Data: 2010-09-30 10:52:39
Autor: awe
Panie Tusk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i816ru$vmp$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
i to jest problem ze to niewlasciwy czlowiek na niewlasciwym dla niego miejscu. powinien byc strozem w jednej z kamienic Sopotu bo do niczego innego sie nie nadaje. Ten facet nie ma najmniejszego pojecia jak rzadzic Polska, a to nei jest trudne. Trzeba miec tylko dobra wola. On jest gorszy niz 40 dywizji SS. Niszczy Polske i niszczy Polakow. Najpierw ich sklocil
awe

Data: 2010-09-30 17:33:01
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-09-30 10:52, awe pisze:
[...]

Też mi się tak wydaje - z tego co widać i co  Tusk pokazał do tej pory, to on co najwyżej się nadaje na gospodarza domu (ciecia) a nie kraju.

Data: 2010-09-30 12:17:53
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Panie Tusk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

zrób nam wszystkim przysługę i odejdź ze stanowiska które cię przerasta..

Jadrys, jakim prawem wypowiadasz się w imieniu wszystkich?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-30 13:16:06
Autor: cyc
Panie Tusk

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i81o4j$g3$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

zrób nam wszystkim przysługę i odejdź ze stanowiska które cię przerasta..

Jadrys, jakim prawem wypowiadasz się w imieniu wszystkich?

Przemysław Warzywny

Jedrys dokonal wyraznej wolty w kierunku pisu .
Smialo mozna juz powiedziec , ze jest pisowcem a co za tym idzie , ze jest w swoim rozumowaniu nielogiczny i demagogiczny jak wszyscy oni .

cyc

Data: 2010-09-30 17:33:27
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-09-30 13:16, cyc pisze:
[...]

  Nadal staram się tylko sprawiedliwie oceniać prace polityków.  Nie mam uprzedzeń do.. czy fawofrytów wśród nikogo na naszej scenie politycznej.

Data: 2010-09-30 16:05:36
Autor: cirrus
Panie Tusk
[...]

Bo on reprezentuje ciemny lud miast i wsi.

--
stevep

Data: 2010-09-30 17:31:57
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-09-30 16:05, cirrus pisze:
[...]

Chyba zmienię nick na - "Trybun Ludowy".

Data: 2010-09-30 17:34:05
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-09-30 12:17, Jarek nie obronił kżyża pisze:

[...]

Oj faktycznie zagalopowałem się Jacku. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to że nie mieści mi się w głowie że ktoś może wybaczyć premierowi marnotrawienie przez rząd  środków przeznaczanych na rozwój kraju przez Unię.

Data: 2010-09-30 20:43:45
Autor: awe
Panie Tusk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i82am5$4f2$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
wg nich jestes glupi bo oni nie maja takich dylematow. jednym slowem maja to w dupie cepy stare
awe

Data: 2010-09-30 17:24:29
Autor: `heÂŽsk
Panie Tusk
On Thu, 30 Sep 2010 07:22:28 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 jadrys, tyle razy ci mowilem, zamiast jeczec na psp zaloz dg,  kup sprzet, zainstaluj, zaplac za domene, podlacz klientow  i tlucz kase ile sie da. rzad nie jest od zapewniania ci  dostepu do internetu przy pomocy ktorego ten rzad opluwasz.
 glosowales na pis wiec idz tam i jecz. wciaz sni ci sie komuna?

Data: 2010-10-01 00:01:44
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-09-30 17:24, `heÂŽsk pisze:
[...]

Jaki "dg" ? Do czego niby mam kupować sprzęt i podłączać klientów? Tyle razy ci przeciez mówiłwm że najbliższy porządny internet znajduje się 10 km ode mnie. Skąd ja niby go mam wziąć u siebie żeby oferować klientom?

Data: 2010-09-30 18:04:59
Autor: u2
Panie Tusk
W dniu 2010-09-30 07:22, jadrys pisze:

[...]

A co się dziwisz ? Rząd spycha wszelkie zobowiązania na samorządy nie
dając na to środków.

Budowa światłowodów powinno być w gestii ministerstw, n.p.
infrastruktury. Z tym, że tam są śmierdzące lenie z Panem Ministrem
Grabarczykiem na czele.

Data: 2010-09-30 19:17:20
Autor: the_foe
Panie Tusk
W dniu 2010-09-30 18:04, u2 pisze:
[...]

rozumiem ze paier toaletowy w kiblu powinien Tusk Ci takze zmieniac?

--
the_foe

Data: 2010-09-30 20:01:13
Autor: u2
Panie Tusk
W dniu 2010-09-30 19:17, the_foe pisze:
[...]

Jaki paier ? Naucz się pisać po polsku.

Data: 2010-09-30 20:44:26
Autor: awe
Panie Tusk

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i82gmr$61h$1news.dialog.net.pl...
[...]

wystarczy ze poda sie do dymisji
awe

Data: 2010-09-30 23:57:21
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-09-30 20:44, awe pisze:

rozumiem ze paier toaletowy w kiblu powinien Tusk Ci takze zmieniac?

-- the_foe
-- -- -- -- --
wystarczy ze poda sie do dymisji
awe

Ja nie jestem tak wspaniałomyślny, - po złożeniu dymisji jeszcze bym go rozliczył z tego co zrobił przez te lata swoich rządów.

Data: 2010-10-01 00:01:10
Autor: jadrys
Panie Tusk
[...]

No podobno coś ostatnio drgnęło w tej sprawie - rząd podobno finalizuje wprowadzeniwe ustawy nakazującej sieciom energetycznym budowę jednego przyłącza na światłowody dla potrzeb telekomunikacyjnych. Jednak tego co już straciliśmy do tej pory nie zwróci nam nikt. No i trzeba wziąć pod uwagę że ta ustawa jeszcze nie weszła w życie, dokładnie kiedy zacznie obowiązywać to nie wie nikt. A już na jej działania  efekty dla zwykłego Kowalskiego to poczekamy pewnie z 10 lat.

Tak to już jest że dla tego rządu priorytetem są sprawy na których idzie coś zarobić dla siebie. A w tych sprawach w które dotuje Unia nie ma wielkich szans na przekręty.

Data: 2010-09-30 18:35:51
Autor: MH
Panie Tusk
Myślisz , że z szybszym internetem będziesz szybciej marudził ??

MH

Data: 2010-09-30 23:56:53
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-09-30 18:35, MH pisze:
Myślisz , że z szybszym internetem będziesz szybciej marudził ??

MH

Nie, nie o tym myślę. Ja przy tym obecnym łączu to mam nieraz nawet  problemy z wysłaniem e-maila bez załącznika. A strona www potrafi otwierac się przez minutę. Przede wszystkim to chciałbym usprawnić poprzez szybsze łącze.

Data: 2010-10-01 02:43:46
Autor: MH
Panie Tusk
> [...]

problemy z wysłaniem e-maila bez załącznika. A strona www potrafi otwierac się przez minutę. Przede wszystkim to chciałbym usprawnić poprzez szybsze łącze.

No to ja nie wiem co to za badziewie posiadasz. Ja mam łącze "radiówkę" z lufą
na kominie , 64kB/s = 512kb/s i takich problemów nie mam. A gdyby nawet..  Tak
wiem , lepsze jest wrogiem gorszego i słusznie. Ale czy jest to powód do
robienia jakiegoś wielkiego HALLO z powodu , że czekasz minutę na wysłanie maila
?? A ile ich dziennie wysyłasz ?? Pięć , dziesięć ??  No to tyle minut masz w
plecy/dobę. A jeżeli jako firma potrzebujesz więcej , to nie pleć głupot , że
się nie da..  Oczywistaoczywistość to kosztuje , ale i tak nie są to kwoty
powalające na kolana.

MH --

Data: 2010-10-01 17:34:42
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-10-01 02:43, MH pisze:
[...]

Jest to łącze w sieci GSM, - standard EDGE, czyli maksymalna prędkość 230kb/s. I nie tylko prędkość tego łącza jest problemem. - Zdarza się również że przez dłuższy czas nie mogę się wogóle połączyć z netem.
Jedyna alternatywa w moim miejscu zamieszkania to łącze satelitarne, jednak ja nie zamierzam płacić nieomal 2000 zł. za sprzęt i 200 za miesięcznego abonamentu za coś co ma limit transferu danych wynoszący 2.4 GB.

Data: 2010-10-01 01:39:54
Autor: zbig
Panie Tusk
On 30 Wrz, 07:22, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

Ten apel powinieneś skierować raczej do samorządowców,którzy nie
umieją/niechcą/boją się (niepotrzbne skreślić) skorzystać z unijnych
dotacji. To naprawdę nie jest wielka filozofia. Moja firma korzysta z
tego od lat. Trzeba odrobinę pomysłu i tyleż samo woli. No i jeszcze
trochę kompetencji.Tusk za tych urzędników projektów nie poprowadzi..
To co piszesz to czysta demagogia. W żadnym stopniu nie można obarczyć
Tuska za tę opieszałość na niższych szczeblach. Zresztą , jeśli chodzi
o wykorzystanie środków unijnych to wcale nie jesteśmy na końcu
Europy, plasujemy się w środku a tym roku planowany jest bardzo duży
wzrost. Wynika to z zatwierdzonych i realizowanych obecnie projektów.
PS.
Kto by miał zastąpić  Tuska? Tylko nie pisz mi, że Ikonowicz albo
Lepper, nie mają żadnych szans na przejęcie władzy. Żadnych mrzonek,
proszę.

Data: 2010-10-01 17:33:34
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-10-01 10:39, zbig pisze:
[...]

Za globalny rozwój sieci w kraju odpowiada rząd, i te utracone fundusze  były przeznaczone właśnie  na to. A więc nie wyszukujmy winnych gdzieś w gminach.

  Zresztą , jeśli chodzi
o wykorzystanie środków unijnych to wcale nie jesteśmy na końcu
Europy, plasujemy się w środku

Może to jest dla ciebie jakimś pocieszeniem, ale dla mnie, i zdecydowanej większości Polaków - żadnym..

  a tym roku planowany jest bardzo duży
wzrost. Wynika to z zatwierdzonych i realizowanych obecnie projektów.

Pożyjemy zobaczymy. - na razie mamy to co mamy.

PS.
Kto by miał zastąpić  Tuska? Tylko nie pisz mi, że Ikonowicz albo
Lepper, nie mają żadnych szans na przejęcie władzy. Żadnych mrzonek,
proszę.

Tak naprawdę to widzę tylko jednego następce - Napieralskiego z SLD. Facet jeszcze nie skażony złymi nawykami, o ile pozbyłby się z SLD tego twardogłowego betonu typu Zemke i zamknąłby drzwi przed nosem temu kundelkowi jankesów Aleksandrowi K. to mógłby dla Polski zrobić wiele dobrego.

Na drugim miejscu Kaczyński. Gdyby się otrząsnął z tej żałoby to również mógłby być pożytecznym dla Polski przywódcą. Już miał okazję pokazać że jest  dość skutecznym premierem - niektóre męty poczuły że ziemia zaczyna im się palić pod stopami..

Wszyscy pozostali potencjalni kandydaci to  szkodnicy dla naszego kraju.

Data: 2010-10-01 18:04:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Panie Tusk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i84v37$dte$1news.onet.pl...
[...]

Prędzej doczekasz się umieszczenia Jarusia w psychiatryku!

Data: 2010-10-01 18:22:07
Autor: jadrys
Panie Tusk

[...]

No może właśnie temu służy ta nagonka na niego przez media i polityków. Żeby go uznać za niepoczytalnego i umieścić w szpitali psychiatrycznym.. Może im się nawet to udać, ale wtedy Polska i uczciwi Polacy  poniosą  dużą stratę.

Data: 2010-10-01 20:26:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Panie Tusk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i851sb$lin$1news.onet.pl...

[...]

A jakiego wolisz? Na prochach, czy bez?

Data: 2010-10-01 20:31:12
Autor: u2
Panie Tusk
[...]

Jarkacz wyraził się delikatnie. Ja tam nie ukrywam, że pełobandę uważam
za bandę ćpunów. Dzięki nim dopuszczono do handlu dopalacze.com :)

Data: 2010-10-03 18:13:42
Autor: jadrys
Panie Tusk

[...]

No po tej tragedii jaka spotkała jego brata i przyjaciół zachowuje się trochę dziwnie. Być może to efekt przepisanych leków na uspokajanie.

Data: 2010-10-01 18:49:30
Autor: u2
Panie Tusk
W dniu 2010-10-01 17:33, jadrys pisze:
Za globalny rozwój sieci w kraju odpowiada rząd, i te utracone fundusze były przeznaczone właśnie  na to. A więc nie wyszukujmy winnych gdzieś w
gminach.

To mnie uderzyło w kilku relacjach. Szanowny i Wielce Czcigodny Rząd
zrzuca odpowiedzialność na Gminy, które mają inne bolączki i potrzeby.

Data: 2010-10-03 11:58:47
Autor: zbig
Panie Tusk

jadrys napisał(a):

Tak naprawd� to widz� tylko jednego nast�pce - Napieralskiego z SLD.
Facet jeszcze nie ska�ony z�ymi nawykami, o ile pozby�by si� z SLD tego
twardog�owego betonu typu Zemke i zamkn��by drzwi przed nosem temu
kundelkowi jankes�w Aleksandrowi K. to m�g�by dla Polski zrobi� wiele
dobrego.

Na drugim miejscu Kaczy�ski. Gdyby si� otrz�sn�� z tej �a�oby to r�wnie�
m�g�by by� po�ytecznym dla Polski przyw�dc�. Ju� mia� okazj� pokaza� �e
jest  do�� skutecznym premierem - niektďż˝re mďż˝ty poczuďż˝y ďż˝e ziemia
zaczyna im siďż˝ paliďż˝ pod stopami.
Napierniczak jest tępy jak stołowa noga.Taki chocby Zemke gasi go z
kilometra. A Kaczyński już pokazał na co go stać. Nigdy więcej żadnego
fanatyka, co to wystawia społeczeństwu recepty na życie.

Data: 2010-10-04 22:47:03
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-10-03 20:58, zbig pisze:

jadrys napisał(a):

[...]

No niestety, tak jest skonstruowane SLD.. Trzeba by kogoś z wyjątkową charyzmą żeby taki rzucił wyzwanie partyjniackiemu betonowi. Napieralski chyba do takich nie należy.

  A Kaczyński już pokazał na co go stać. Nigdy więcej żadnego
fanatyka, co to wystawia społeczeństwu recepty na życie.

To społeczeństwo potrzebuje kogoś takiego jak Kaczyński.. Kogoś kto zadba o interesy Polski. Jak na razie to poza Kaczyńskim nie widać nikogo o takim zacięciu.

Data: 2010-10-05 16:25:20
Autor: cirrus
Panie Tusk
jadrys napisał(a):
[...]
przywďż˝dcďż˝. Juďż˝ miaďż˝ okazjďż˝ pokazaďż˝ ďż˝e jest  do��
skutecznym premierem - niekt�re m�ty poczu�y �e ziemia
[...]

To społeczeństwo nie moze żyć bez psycholi jak Kaczyński?

--
stevep

Data: 2010-12-28 22:55:38
Autor: jadrys
Panie Tusk
W dniu 2010-10-05 16:25, cirrus pisze:
To społeczeństwo potrzebuje kogoś takiego jak Kaczyński.. Kogoś kto zadba o interesy Polski. Jak na razie to poza Kaczyńskim nie widać nikogo o takim zacięciu.

To społeczeństwo nie moze żyć bez psycholi jak Kaczyński?

To społeczeństwo może również żyć bez złodziei i sprzedawczyków kupczących naszym krajem.

Panie Tusk