Panie Tusk

Data: 2010-09-30 18:35:51
Autor: MH
Panie Tusk
Myślisz , że z szybszym internetem będziesz szybciej marudził ??

MH

Data: 2010-09-30 23:56:53
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-09-30 18:35, MH pisze:
Myślisz , że z szybszym internetem będziesz szybciej marudził ??

MH

Nie, nie o tym myślę. Ja przy tym obecnym łączu to mam nieraz nawet  problemy z wysłaniem e-maila bez załącznika. A strona www potrafi otwierac się przez minutę. Przede wszystkim to chciałbym usprawnić poprzez szybsze łącze.

Data: 2010-10-01 02:43:46
Autor: MH
Panie Tusk
> [...]

problemy z wysłaniem e-maila bez załącznika. A strona www potrafi otwierac się przez minutę. Przede wszystkim to chciałbym usprawnić poprzez szybsze łącze.

No to ja nie wiem co to za badziewie posiadasz. Ja mam łącze "radiówkę" z lufą
na kominie , 64kB/s = 512kb/s i takich problemów nie mam. A gdyby nawet..  Tak
wiem , lepsze jest wrogiem gorszego i słusznie. Ale czy jest to powód do
robienia jakiegoś wielkiego HALLO z powodu , że czekasz minutę na wysłanie maila
?? A ile ich dziennie wysyłasz ?? Pięć , dziesięć ??  No to tyle minut masz w
plecy/dobę. A jeżeli jako firma potrzebujesz więcej , to nie pleć głupot , że
się nie da..  Oczywistaoczywistość to kosztuje , ale i tak nie są to kwoty
powalające na kolana.

MH --

Data: 2010-10-01 17:34:42
Autor: jadrys
Panie Tusk
  W dniu 2010-10-01 02:43, MH pisze:
[...]

Jest to łącze w sieci GSM, - standard EDGE, czyli maksymalna prędkość 230kb/s. I nie tylko prędkość tego łącza jest problemem. - Zdarza się również że przez dłuższy czas nie mogę się wogóle połączyć z netem.
Jedyna alternatywa w moim miejscu zamieszkania to łącze satelitarne, jednak ja nie zamierzam płacić nieomal 2000 zł. za sprzęt i 200 za miesięcznego abonamentu za coś co ma limit transferu danych wynoszący 2.4 GB.

Panie Tusk