Panie Tusk, Poczta Polska straszy moją rodzinę! Palikot, weź się za to!

Data: 2011-11-16 16:44:22
Autor: Leprechaun
Panie Tusk, Poczta Polska straszy moją rodzinę! Palikot, weź się za to!

Użytkownik "Bambaryła" <bambaryla@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4ec388a8$0$5807$65785112news.neostrada.pl...
Czytam na http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,KRRiT-przypomni-Polakom-o-ich-dlugach-z-tytulu-nieoplacania-abonamentu-rtv,wid,13989585,wiadomosc.html?ticaid=1d643 , że Poczta Polska rozsyła jakieś ostrzeżenia strasząc komornikiem! 5 lat temu obiecał pan zniesienie abonamentu RTV! Co z pana obietnicą panie Tusk? Z tego co wyczytałem jedyną przeszkodą w zniesieniu abonamentu RTV, tego reliktu z czasów PRL był śp. Lech Kaczyński. Obecnie prezydentem jest B.Komorowski wywodzący się z PO. Co stoi na przeszkodzie by zlikwidować ten haracz? Zwracam panu uwagę, że bylejaki dziennikarz w TVP czy PR zarabia miesięcznie więcej niż moja mama przez cały rok! Dlaczego to moja rodzina ma utrzymywać "tłuste koty"? Dlaczego sięgasz pan dla ratowania budżetu do kieszeni najbiedniejszych? Zawiodłeś pan moje zaufanie panie Tusk.

BBR

Puszczają balon próbny nic więcej. Niech się walą! Nie będę płacić abonamentu tylko dlatego, że mam radio CB! ;)

BomBel

Panie Tusk, Poczta Polska straszy moją rodzinę! Palikot, weź się za to!