Panie Waldku, pan się nie boi.

Data: 2011-07-27 15:01:50
Autor: stevep
Panie Waldku, pan się nie boi.
# Szef PSL Waldemar Pawlak nie wyklucza poparcia przez jego partię  ewentualnego wniosku o postawienie przed Trybunał Stanu b. ministra  sprawiedliwości Zbigniewa Ziobrę, w związku ze śmiercią Barbary Blidy.
Pawlak nie sądzi natomiast, aby ludowcy opowiedzieli się za postawieniem  przed TS szefa PiS, b. premiera Jarosława Kaczyńskiego. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5gql

--
stevep

Data: 2011-07-27 13:13:15
Autor: obserwator
Panie Waldku, pan się nie boi.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
# Szef PSL Waldemar Pawlak nie wyklucza poparcia przez jego parti=EA  =

taak jest, panie Waldku zlodzieii i oszustow na stanowiska, a uczciwych do wiezien.

Data: 2011-07-27 06:24:04
Autor: Leszczur
Panie Waldku, pan się nie boi.
On 27 Lip, 15:13, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
stevep <stevep...@tkdami.net> napisał(a):

> # Szef PSL Waldemar Pawlak nie wyklucza poparcia przez jego parti=EA  >
taak jest, panie Waldku zlodzieii i oszustow na stanowiska, a uczciwych do
wiezien.

Ziobro może i jest uczciwy w kwestiach korupcyjnych, ale przecież nie
za brak takiej uczciwość będzie ewentualnie sądzony.
Należy odpowiadać za swoje działania i dotyczy to każdego - tak
Ziobrę, jak Leppera, Kaczyńskiego czy Tuska.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 13:37:10
Autor: obserwator
Panie Waldku, pan się nie boi.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Ziobro może i jest uczciwy w kwestiach korupcyjnych, ale przecież nie
za brak takiej uczciwość będzie ewentualnie sądzony.
Należy odpowiadać za swoje działania i dotyczy to każdego - tak
Ziobrę, jak Leppera, Kaczyńskiego czy Tuska.

o czym ty czlowieku bredzisz? Za co ma byc stawiany Ziobro przed TS?
To sa normalne procedury w panstwach prawa...kiedy tropi sie mafie.

Ta kobieta sama sie zabila, bo bala sie odpowiedzialnosci karnej za zwiazki z
mafia.

Kiedy przed tym Trybunalem stanie Jaruzelski i Kiszczak. Trza zaczac od
POCZATKU czyscic to polskie bagno.

Kiedy przed T.S stanie Tusk i jego mafia?

Data: 2011-07-27 06:55:29
Autor: Leszczur
Panie Waldku, pan się nie boi.
On 27 Lip, 15:37, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):
[...]

Słuchaj - ty mozesz uwazac swoje, ja moge miec swoje zdanie, ale to
zaden z nas nie decyduje o postawieniu Ziobry przez TS.
Wielokrotnie juz grożony trybunałem wielu politykom, ale zwykle nic z
tego nie wychodziło. Jezeli są poważne przesłanki ku temu, zeby Ziobro
przed TS stanął, to powinno do tego dojść. Sam fakt postawienia nie
jest równoznaczny z wyrokiem dla niego niekorzystnym.

Ta kobieta sama sie zabila, bo bala sie odpowiedzialnosci karnej za zwiazki z mafia.

Może bała się tego, a może czegoś/kogoś innego.

Kiedy przed tym Trybunalem stanie Jaruzelski i Kiszczak. Trza zaczac od
POCZATKU czyscic to polskie bagno.

Czyli do czasu az Jaruzel nie stanie przed TS - nikt inny nie powinien
byc przed niego powoływany????
A co to nagle za relatywizm?

Kiedy przed T.S stanie Tusk i jego mafia?

Z pewnością kiedy Kaczor dorwie się do koryta na tyle mocno, żeby mieć
odpowiednie poparcie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 14:03:47
Autor: obserwator
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?

Zeby mowic o prawie, to trzeba je najpierw MIEC, rowne dla kazdego.

Tak dzial polskie prawo:

http://niezalezna.pl/13735-ziobro-liderzy-po-boja-sie-krauzego

Dno i kilo mulu.

Data: 2011-07-27 07:19:04
Autor: Leszczur
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?
On 27 Lip, 16:03, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Zeby mowic o prawie, to trzeba je najpierw MIEC, rowne dla kazdego.

To utopia. Nigddy nie było, nie ma i pewnie nie będzie systemu
prawnego wobec którego wszyscy byliby równi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 14:12:56
Autor: obserwator
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?
http://www.youtube.com/watch?v=m0HM1h9RpyE

http://www.youtube.com/watch?v=r67Pu5Eo8Lo&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=dwPlb3AAELI

http://www.youtube.com/watch?v=CoEQFbJN7cI

O bioracym udzial w tym programie Marku Safjanie juz pisalem na tej grupie.
Jesli nie czytasz uwaznie grupy i nie wiesz kim jest ten facet i kto go tam
postawil gdzie jest,  to sobie poszukaj w sieci.
To takim jak on, Polska zawdziecza szkalowanie jej na arenie miedzynarodowej
przez cwaniakow od holokaustu.

Potrafisz czytac ze zrozumieniem i myslec logicznie? Jesli nie, to sie
najpierw tej sztuki naucz, a pozniej zabieraj glos na grupach publicznych.

Data: 2011-07-27 07:23:44
Autor: Leszczur
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?
On 27 Lip, 16:12, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Potrafisz czytac ze zrozumieniem i myslec logicznie? Jesli nie, to sie
najpierw tej sztuki naucz, a pozniej zabieraj glos na grupach publicznych..

Ale rozumiesz, ze logika którą się posługujesz sugeruje iż skoro ktoś
od lat unika wymiaru sprawiedliwości, to nikt inny też nie powinien
być karany? Rozumiem konieczność rozliczenia przeszłości, ale nie
zamierzam czekać ze wszystkim innym aż to się stanie, żeby móc osądzić
ludzi, którzy popełniali przestępstwa później. To nie tak działa i nie
ma tak działać!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 14:36:17
Autor: obserwator
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Ale rozumiesz, ze logika którą się posługujesz sugeruje iż skoro ktoś
[...]

Nie moj drogi, stawianie Ziobry prze TS. to jawne bezprawie i proba obrony
mafii ktora chroni sie w Polsce. To kolejny przyklad jak sie na sile deprawuje
spoleczenstwo. Badytow, oszustow i zlodziei sie ochrania, a tych co ich chca zlapac, przesladuje.

Panstwo polskie jest w totalnym rozkladzie i twoje argumenty sa smieszne.

Data: 2011-07-27 07:45:37
Autor: Leszczur
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?
On 27 Lip, 16:36, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa (a):

Ale rozumiesz, ze logika kt r si pos ugujesz sugeruje i skoro kto
od lat unika wymiaru sprawiedliwo ci, to nikt inny te nie powinien
by karany? Rozumiem konieczno rozliczenia przesz o ci, ale nie
zamierzam czeka ze wszystkim innym a to si stanie, eby m c os dzi
ludzi, kt rzy pope niali przest pstwa p niej. To nie tak dzia a i nie
ma tak dzia a !

Nie moj drogi, stawianie Ziobry prze TS. to jawne bezprawie i proba obrony
mafii ktora chroni sie w Polsce. To kolejny przyklad jak sie na sile deprawuje
spoleczenstwo.

Sgoro dzieje sie to zgodnie z obowiązującym prawem, to z definicji nie
moze byc mowy o bezprawiu. (To tak na marginesie wykładu o logice jaki
chciałeś mi tu robić).
Poza tym dlaczego rwetes podnosi sie tylko gdy prawo działa na
niekorzyść członków PiS? Gdyby chodziło o kogoś z PO, czy SLD to
wówczas byłaby to prawa i sprawiedliwa, krząca ręka wymiaru
sprawiedliwości.

Badytow, oszustow i zlodziei sie ochrania, a tych co ich chca zlapac, przesladuje.

Tu przecież nie chodzi o ochronę kogokolwiek!

Panstwo polskie jest w totalnym rozkladzie i twoje argumenty sa smieszne.

Zgadzam sie, ze prawo jest zbyt skomplikowane, miejscami wewnetrznie
sprzeczne. niemniej jednak to prawo i nalezy go przestrzegać czy się
takiemu Ziobrze czy Tuskowi to podoba czy nie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 14:42:56
Autor: pbserwator
Kolejny dowody bezprawia.

Partia Tuska jest finasowana przez mafie narkotykowa i gangsterow:

http://www.blogpress.pl/node/9085

Skoro sam Tusk ma zwiazki z mafia i gangsteramii, to o czym tu dyskutowac z glupcami ktorzy udaja, ze wszystko jest w porzadku?

Puknijcie sie w te wasze puste baniaki.

Data: 2011-07-27 07:50:44
Autor: Leszczur
Kolejny dowody bezprawia.
On 27 Lip, 16:42, " pbserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
[...]

A któryś z polityków nie ma? Kaczor też ma - chociazby przez zięcia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 14:59:19
Autor: obserwator
Kolejny dowody bezprawia.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): A któryś z polityków nie ma? Kaczor też ma - chociazby przez zięcia.

Gdyby Kaczor mial zwiazki z mafia nawet poprzez ziecia, to gazwyb i
postkomusze masmedia, z radosci rozlozylyby go na czynniki pierwsze. W tym przypadku chodzi o lidera partii rzadzacej, TUSKA.

Takie argumenty, bo on MOZE jest taki sam, to argument infantylny.

To MOZE trzeba udowodnic, a nie domniemywac. Bo to jest ewidentne oszczerstwo.

Data: 2011-07-27 08:34:32
Autor: Leszczur
Kolejny dowody bezprawia.
On 27 Lip, 16:59, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa (a):

A kt ry z polityk w nie ma? Kaczor te ma - chociazby przez zi cia.

Gdyby Kaczor mial zwiazki z mafia nawet poprzez ziecia, to gazwyb i
postkomusze masmedia, z radosci rozlozylyby go na czynniki pierwsze.

I to uczyniły. ale ze nie było pry okazji palenia czarownic na stosie?
Pewnie, ze nie - wszak to specjalnosc PiSu.

W tym przypadku chodzi o lidera partii rzadzacej, TUSKA.

Bez znaczenia czy chodzi o urzedujacego Premiera, czy lidera
opozycji.

To MOZE trzeba udowodnic, a nie domniemywac. Bo to jest ewidentne oszczerstwo.

O to, to, to! I wlasnie dlatego jak na razie to Ziobro musial
przepraszac, a nie Tusk.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 16:56:41
Autor: Leprechaun
Kolejny dowody bezprawia.

Użytkownik " pbserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0p85g$o6j$1inews.gazeta.pl...

Partia Tuska jest finasowana przez mafie narkotykowa i gangsterow:

Te, białoruski prowokator. Partia Tuska nie nazywa się Prowokacja i Spisek.

BomBel

Data: 2011-07-27 18:58:21
Autor: stevep
Kolejny dowody bezprawia.
Dnia 27-07-2011 o 16:56:41 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

A partia Kaczyńskiego Popaprańcy i Sukinsyny?

--
stevep

Data: 2011-07-27 18:56:47
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 16:36:17  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

W jednym masz racje, nikt poważny nie powinien zajmować się kretynem jak  Ziobro.

--
stevep

Data: 2011-07-27 14:17:44
Autor: obserwator
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?

O rozprawie Agory przeciwko poecie Rymkiewiczowi, slyszales?
Tez o tym pisamem na tej grupie. Inni tez pisza w sieci. Nie potrafisz obslugiwac googli, aby sobie horyzonty poszerzyc?

Sprawdz sobie w wyszukiwarce jakim pieniaczem jest sam Michnik, ten zalosny
byly opozycjonista i obronca wolnego slowa. Kon by sie usmial.

Facet sie kompromituje totalnie, bo jest po prostu GLUPI.

Data: 2011-07-27 14:26:38
Autor:
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?

Bede powtarzal do oporu, az do waszych glow dotrze czym jest tak naprawde III RP.

To wlasnie Michnik ten oszust intelektualny, bez honoru pomogl komunistom stworzyc ten karykaturalny system bezprawia ktory panuje teraz w Polsce.

http://www.youtube.com/watch?v=J9qB6dySl3Y

Herbert o Michniku powiedzial prawde, a barany nadal nie przyjmuja faktow do wiadomosci, mimo ze minelo juz 20 lat od tzw. transformacji komuszych sluzb
specjalnych w kapitalistow. Na co lisza? Bezdie lepiej> A jakim cudem? Oto
jest pytanie. http://www.youtube.com/watch?v=XgsJbcXuauk

Data: 2011-07-27 16:29:50
Autor: Zennon

Użytkownik <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0p76u$l8u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Komunista przekształcony w kapitalistę, jest bardziej komunistą czy kapitalistą?

Zennon

Data: 2011-07-27 07:35:41
Autor: Leszczur
A jakie ty masz w ogole prawo w Polsce?
On 27 Lip, 16:29, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
U ytkownik <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:j0p76u$l8u$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> sluzb
> specjalnych w kapitalistow. Na co lisza? Bezdie lepiej> A jakim cudem? Oto

Komunista przekszta cony w kapitalist , jest bardziej komunist czy
kapitalist ?

Najbardziej to jest on "przekształcony" :-)

Data: 2011-07-27 18:55:02
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 16:26:38   <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Dlaczego piszesz dwuosobowo, jako Jekyl i Hyde?

--
stevep

Data: 2011-07-27 17:00:22
Autor: u2
W dniu 2011-07-27 16:03,  obserwator pisze:

Zeby mowic o prawie, to trzeba je najpierw MIEC, rowne dla kazdego.

Tak dzial polskie prawo:

http://niezalezna.pl/13735-ziobro-liderzy-po-boja-sie-krauzego

Dno i kilo mulu.

Rozbawil mnie ostatnio eurooposel PO z warminskomazurskiego Krzysztof
L., ktory obecnie ma prokuratorskie zarzuty i sprawe w sadzie.

Widac jednak, ze mozna scigac pelomafie jak sie chce.

Data: 2011-07-27 08:35:08
Autor: Leszczur
On 27 Lip, 17:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

L., ktory obecnie ma prokuratorskie zarzuty i sprawe w sadzie.

Widac jednak, ze mozna scigac pelomafie jak sie chce.

Lub gdy faktycznie jest za co.

Data: 2011-07-27 17:50:07
Autor: u2
W dniu 2011-07-27 17:35, Leszczur pisze:
Widac jednak, ze mozna scigac pelomafie jak sie chce.
Lub gdy faktycznie jest za co.

Jak nie ma za co to sie nie sciga. Gorzej jesli jest za co, a sie nie sciga.

N.p. za publiczne nawolywanie do dorzniecia watahy.

Data: 2011-07-27 11:02:20
Autor: Leszczur
On 27 Lip, 17:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Lub gdy faktycznie jest za co.

Jak nie ma za co to sie nie sciga. Gorzej jesli jest za co, a sie nie sciga.

N.p. za publiczne nawolywanie do dorzniecia watahy.

Taaa. Desperacka proba zwrocenia na siebie uwagi przez jednego pajaca,
oraz rownie desperacka proba podciagniecia tego pod nie wiadomo jakie
przestepstwo przez innych. Szkoda marnowac czas na takich desperatow,
nie sadzisz?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 21:17:42
Autor: u2
W dniu 2011-07-27 20:02, Leszczur pisze:
[...]

Nie sadze, widac to po 97 ofiarach tej odezwy Radoslawa S.

Data: 2011-07-27 18:00:12
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e3033b2$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wataha niebawem, na jesieni sama się "dorżnie". Kundelki - (c) pan Glemp - rozproszą się po brukselskich opłotkach z podwinietymo ogonkami

BomBel

Data: 2011-07-27 18:59:50
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 18:00:12 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Kołek osinowy już naszykowany?

--
stevep

Data: 2011-07-27 19:06:46
Autor: Leprechaun

napisał(a):

[...]

Wataha niebawem, na jesieni sama się "dorżnie". Kundelki - (c) pan lemp  - rozproszą się po brukselskich opłotkach z podwinietymo ogonkami

BomBel

Kołek osinowy już naszykowany?

Ciekaw jestem kto wypowie: "i ty Brutusie?!"

BomBel

Data: 2011-07-27 13:39:13
Autor: obserwator
Polska jest przezarta BEZPRAWIEM .

O sadownictwie polskim juz pisalem. To sadownictwo kreuje bezprawie.

Data: 2011-07-27 18:53:02
Autor: stevep
Panie Waldku, pan się nie boi.
Dnia 27-07-2011 o 15:13:15  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Uczciwych inaczej?

--
stevep

Data: 2011-07-27 17:44:14
Autor: obserwator
Panie Waldku, pan się nie boi.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Uczciwych inaczej?

idz sie lecz mule, bo na grobie beda ci musieli zamiescic napis: Tu lezy
KRETYN z psp.

Data: 2011-07-28 01:43:15
Autor: stevep
Panie Waldku, pan się nie boi.
Dnia 27-07-2011 o 19:44:14  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Uczciwych inaczej?

idz sie lecz mule, bo na grobie beda ci musieli zamiescic napis: Tu lezy
KRETYN z psp.

Hmmm, mam nadzieje, że przeciwstawny do kanalii pod nickiem obsrywator..

--
stevep

Data: 2011-07-28 00:10:07
Autor: obserwator
Panie Waldku, pan się nie boi.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Hmmm, mam nadzieje, że przeciwstawny do kanalii pod nickiem obsrywator..

obsrywator to raczej ktos taki jak ty. Moj nick to OBSERWATOR, takich debili
jak ty:))

Data: 2011-07-28 11:16:06
Autor: stevep
Panie Waldku, pan się nie boi.
Dnia 28-07-2011 o 02:10:07  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Ale ten, który podałem oddaje istotę twojej działalności

--
stevep

Data: 2011-07-27 15:09:24
Autor: jadrys
Panie Waldku, pan się nie boi.
W dniu 2011-07-27 15:01, stevep pisze:
[...]

Otóż to! Pionka jakim jest Ziobro można poświęcić, natomiast figura okrągłostołowa jest nietykalna. Och jak oni się nienawidzą, jak na siebie bluzgają (pod publiczkę), ale jeden nie pozwoli żeby drugiemu spadł włos z głowy.

Data: 2011-07-27 13:29:11
Autor: obserwator
Panie Waldku, pan się nie boi.
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Otóż to! Pionka jakim jest Ziobro można poświęcić, natomiast figura okrągłostołowa jest nietykalna. Och jak oni się nienawidzą, jak na siebie bluzgają (pod publiczkę), ale jeden nie pozwoli żeby drugiemu spadł włos z głowy.

trza ja znowu moze wsadzic do ruskiego samolotu, bo do tamtego nie wsiadla?

--

Panie Waldku, pan się nie boi.