Panie Ziobro - nie rozmydlaj Pan...

Data: 2012-08-21 19:29:58
Autor: Trybun
Panie Ziobro - nie rozmydlaj Pan...
W dniu 2012-08-21 13:31, Marek pisze:
Ziobro mowil, ze "panstwo nie dziala", bo nie uchronilo ludzi przed
zlodziejstwem Amber Gold.

Moglby przeciez wyraznie powiedziec, ze RZAD NIE DZIALA, A WINIEN JEST
TUSK.

Gdy sam był przy korycie to też nie było różowo.. Taki jeden z drugim chodził z dyktafonikiem, nagrywał rozmówców i za pomocą specjalistów preparował z tych nagrań materiały obciążające rozmówce..

Data: 2012-08-21 22:20:18
Autor: jr
Panie Ziobro - nie rozmydlaj Pan...

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k10gio$occ$1node2.news.atman.pl...

| Gdy sam by³ przy korycie to te¿ nie by³o ró¿owo.. Taki jeden z drugim
| chodzi³ z dyktafonikiem, nagrywa³ rozmówców i za pomoc± specjalistów
| preparowa³ z tych nagrañ materia³y obci±¿aj±ce rozmówce..

Idziesz do banku i co tam jest? Oczywi¶cie kamery na kazdym kroku. Dlaczego? Tam jest kasa.
Pañstwo to najwiêksza kasa w kraju, to najwiekszy wór pieniêdzy, do którego spadaj± podatki wielkich i maluczkich. Nie przeszkadza mi, ¿e kacza w³adza nagrywa³a co popadnie (nie jestem z³odziejem). Pitera zrobi³a dok³adny audyt, w wyniku czego znalaz³a ¶ledzia za dziewiêæ z³otych ukradzionego pañstwu przez funkcjonariusza PIS.
Ziobro jest cz³owiekiem nieco pró¿nym i nader ambitnym. Ale wierzê w ich uczciwo¶æ i stawiam to ponad w³asne personalne upodobania.

jb

Data: 2012-08-21 23:20:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Panie Ziobro - nie rozmydlaj Pan...

U¿ytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k10qkl$2a7$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Ziobro jest cz³owiekiem nieco pró¿nym i nader ambitnym. Ale wierzê w ich
uczciwo¶æ i stawiam to ponad w³asne personalne upodobania.

I znowu pisiorku nie zrozumia³e¶! Nie chodzi³o o warto¶æ tylko o to, ¿e funkcjonariusz pañstwowy by³ tak pazerny, ¿e po³aszczy³ siê nawet na tego ¶ledzia, za nienale¿ne mu pieni±dze podatnika czyli moje. Zamiast zje¶æ ¶niadanie za w³asne zarobione pieni±dze, zjad³ je za moje pieni±dze.
Od rzemyczka do koniczka!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-22 13:44:35
Autor: jr
Panie Ziobro - nie rozmydlaj Pan...

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5033fb9a$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

| U¿ytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| > |

| I znowu pisiorku nie zrozumia³e¶! Nie chodzi³o o warto¶æ tylko o to, ¿e
| funkcjonariusz pañstwowy by³ tak pazerny, ¿e po³aszczy³ siê nawet na tego
| ¶ledzia, za nienale¿ne mu pieni±dze podatnika czyli moje.

Jakie twoje?
Uwarzaj chamie, bo teraz rz±dzi PO, wiêc nic ju¿ nie jest twoje! Pod kacz± w³adz± mog³e¶ stawiaæ kosê na ¶torc. A dzisiaj zapomnij, ¿e cokolwiek jeszcze jest twoje. Choæ by¶ go³± dup± ¶wieci³, pañskie buty mus ca³owaæ!

Data: 2012-08-22 11:49:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-21 22:20, jr pisze:
> [...]

Ziobro jest cz³owiekiem nieco pró¿nym i nader ambitnym. Ale wierzê w ich
uczciwo¶æ i stawiam to ponad w³asne personalne upodobania.

A dla mnie to jest szczytem obrzydliwo¶ci co zrobi³ ten fircyk, i pó¼niej w mediach pokazywa³ ten swój "gwó¼d¼ do trumny". Naprawdê mia³bym wielkie obiekcje przed zamkniêciem tego osobnika w chlewiku z nierogacizn±. ¦winie mog³y poczuæ zbyt du¿y dyskomfort.

Data: 2012-08-22 13:33:03
Autor: jr
Panie Ziobro - nie rozmydlaj Pan...

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k129uj$d41$1node2.news.atman.pl...

| > |

> [...]
| mia³bym wielkie obiekcje przed zamkniêciem tego osobnika w chlewiku z
| nierogacizn±. ¦winie mog³y poczuæ zbyt du¿y dyskomfort.

Ludzie maj± ró¿ne oczekiwania od polityków. Mo¿e nie chcia³bym, aby ambitny i narwany Ziobro by³ moim szefem, ale mieszkanie pod opiekê bym mu pozostawi³ bez obaw. Z kim¶ takim jak Komorowski lub Kwa¶niewski chetnie napi³bym sie piwa i tylko tyle.
jb

Panie Ziobro - nie rozmydlaj Pan...