Panie dr Kruk....

Data: 2009-12-17 15:52:38
Autor: Woland
Panie dr Kruk....
Zachowuje się pan od pewnego czasu jak typowy wiejsko-moherowy
antysemita... To u mnie nie przejdzie.. Lubiłem pana, z racji pańskiej
sympatii do Japonii i Sandry Bullock, ale tego kalibru chamstwo
antyżydowskie u mnie nie przejdzie, proszę to mieć na uwadze...

Data: 2009-12-18 01:57:46
Autor: awe
Panie dr Kruk....

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4a86788c-9fd0-442d-93de-c65bd82f33feu16g2000pru.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -
no i po co sie podkladasz, zaraz zwyzywa cie od pier..rzytow
awe

Data: 2009-12-18 07:52:08
Autor: Piotr
Panie dr Kruk....
Dnia Fri, 18 Dec 2009 01:57:46 +0100, awe napisał(a):

no i po co sie podkladasz, zaraz zwyzywa cie od pier..rzytow

Kupa to lubi... Piotr
A jak się dumnie nazwał, pajacyk, he, he...

Data: 2009-12-18 09:04:54
Autor: boukun
Panie dr Kruk....

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgejnc$a8t$1news.onet.pl...

[...]

Dr. Kruk wie co robi...

boukun

Data: 2009-12-18 03:08:26
Autor: Grzegorz Kruk
Panie dr Kruk....
On 18 Gru, 00:52, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Ładnie to tak pomawiać, obrażać i bezpodstawnie oskarżać, dopasowując
swoje myśli do wygodnych i poprawnych politycznie teorii jak rasowy
SBek, ZOMOwiec lub milicjant z epoki PRL, bez nawet cienia dowodów.
Gdzie i kiedy Pan widział u dr Kruka takie zachowanie i u którego dr
Kruka, bo być może niepotrzebnie się oburzam?

To co reprezentuje większość pisząca do tej grupy to zwykła łobuzeria,
wypisywanie moich miejsc pracy, pomawianie że zostałem "wyrzucony na
zbity pysk", publiczne wypisywanie w tej grupie że "nie posiadam
wiedzy, że opowiadam bajki na wykładach", podważanie mojego autorytetu
wśród pracowników i studentów, anonimowe donosy osobnika podpisującego
się mkarwan do władz uczelni WSIiZ Rzeszów, oraz anonimowe donosy na
mnie do innych miejsc pracy tak jak w czasach Stalina, wypisywanie że
"kupiłem doktorat za worek ziemniaków" .....

Ukończyłem studia doktoranckie w jednej z najlepszych uczelni na
Świecie - obecnie na 43 miejscu w oficjalnych rankingach światowych
uczelni wyższych, której Uniwersytet Jagielloński - najlepsza polska
uczelnia będąca na 302 miejscu nawet do pięt nie dorasta, nie mówiąc o
innych polskich uczelniach wyższych.

Są to trwające od stanu wojennego, a nawet wcześniej od lat 60-tych,
kiedy mój ojciec - kiedyś student matematyki Uniwersytetu
Warszawskiego został pobity przez MO podczas demonstracji studenckich.
Są to nadal trwające komunistyczne, syjonistyczne i zio-nazistowskie
prześladowania na tle politycznym, kontynuacja prześladowań mojej
rodziny. Zgłosiłem te prześladowania bezpośrednio pod adresem http://www.cia.gov
i mam nadzieję,  że wezmą się za was o ile już tego nie zrobili.

dr Grzegorz P. Kruk
http://www.myspace.com/grzegorzkruk

Data: 2009-12-18 13:25:53
Autor: raff
Panie dr Kruk....
Grzegorz Kruk pisze:
[...]

Tak, tak, a teraz juz spierdalaj do worka.

R.

Data: 2009-12-18 14:40:54
Autor: cytryna
Panie dr Kruk....
> [...]

http://www.cia.gov
i mam nadzieję,  że wezmą się za was o ile już tego nie zrobili.

Panie doktorze Kruk,Ph.D. zapomnijmy o tym worku kartofli za doktorat i pomówmy o półkoszku sadzeniaków za habilitację. Pomyśleć jakby to ładnie brzmiało i wyglądało Dr hab.G.Kruk,D.Sc.,lub z angielska G.Kruk,Ph.D.,DS.Sc.
I pomyśleć cała radość za półkoszek sadzeniaków. Trzeba się sprężyć Grzesiek.

Data: 2009-12-18 14:45:19
Autor: raff
Panie dr Kruk....
cytryna pisze:
[...]

Uspokoj sie, bo nasle na Ciebie CBA, CIA i FBI.

To wariat.

R.

Data: 2009-12-18 19:07:05
Autor: sofu
Panie dr Kruk....

Użytkownik "Grzegorz Kruk" <gpk1963@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Panie doktorze niech pan sie tak nie denerwuje. Są przecież ludzie na
swiecie, którzy pana bardzo cenią.
Zachodze w głowe co to za szkołe pan skończył i w jakim to kraju.? Czyzby
studiował pan w ZSRR? Moze w Moskwie albo Kujbyszewie?
Moze jakas akademia to była z praktykami na Łubiance?
Radzi bysmy aby pan przyblizył nam swoja uczelnie. Ale te prawdziwą.

sofu

Panie dr Kruk....