Panie i Panowie którędy na Śnieżk ę??

Data: 2010-05-02 00:11:01
Autor: Wojek
Panie i Panowie którędy na Śnieżk ę??
Jakiś czas temu pytałem kogoś jak tam jest i ponoć jeszcze leżą resztki śniegu i sporo błota jest. Drogi rowerowe owszem są fajne, ale chyba jeszcze jest ciut za wcześnie.

pozdr.
w.

Data: 2010-05-02 07:46:53
Autor: Cipioor
[...]

E tam śnieg i Błoto byle wyjść z domu...
Czasem nawet im gorzej tym lepiej...
po za tym słyszałem że pod Śnieżnikiem dobre naleśniki dają...
liczę na to że po dzisiejszym dniu będę musiał umyć rower :)
pzdr
z Woca
Cipioor

--