Panie i Panowie którędy na Śnieżkę??

Data: 2010-05-01 13:35:13
Autor: Cipioor
Panie i Panowie którędy na Śnieżkę??
Kolega zadzwonił i zaproponował wyjazd jednodniowy w kierunku Śnieżnika.
Rajmund jedzie od Koszalina ja już mieszkam we Wrocku.
Śnieżnik?? będziemy zaliczać pierwszy raz... Brak Map może tylko te internetowe...
a te sugerują że Jaworek Górny to najlepsza lokalizacja na start...
Chodzi mi o to że samochodzik trzeba by było zostawić w najbardziej optymalnym
miejscu. Dlaczego?? bo jedziemy tylko na jeden dzień.
Chętnie poczytam waszych propozycji.
pzdr
Piotr

Data: 2010-05-01 04:50:16
Autor: Michał Wolff
Panie i Panowie którędy na Śnieżkę??
Śnieżnik to nie to samo co Śnieżka :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-05-01 13:53:24
Autor: cipioor
Panie i Panowie którędy na Śnieżkę??
Śnieżnik to nie to samo co Śnieżka :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl
uff sorki masz rację ...
pzdr

Data: 2010-05-01 18:14:52
Autor: solar
W dniu 2010-05-01 13:35, Cipioor pisze:
[...]

http://www.solar.blurp.org/snieznik_2007/index.html

Tu masz moje 2 podjazdy (Masyw Śnieżnika i Kralicky Snieznik.
Przez Międzygórze jest chyba najmniej ciekawie - najwięcej asfaltu.

"Gdyby trójkąty stworzyły sobie boga, ten miałby na pewno 3 boki."
                                              Monteskiusz

Data: 2010-05-01 20:07:03
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sat, 01 May 2010 18:14:52 +0200, solar napisał(a):

http://www.solar.blurp.org/snieznik_2007/index.html

Tu masz moje 2 podjazdy (Masyw Śnieżnika i Kralicky Snieznik. Przez
Międzygórze jest chyba najmniej ciekawie - najwięcej asfaltu.

Ale w Międzygórzu najlepiej jest zostawić samochód. @Cipioor(jeny co za ksywka) ja mam mapę "Ziemi kłodzkiej" 1:60000 i też jestem z Koszalina, więc jakby co to szybko działajcie. Mapkę mogę użyczyć.
Na mapie na szlakach jednak nie widzę jakiegokolwiek roweru.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-05-02 07:39:30
Autor: Cipioor
Panie i Panowie którędy na Śnieżkę??
Dnia Sat, 01 May 2010 18:14:52 +0200, solar napisa�a):

> http://www.solar.blurp.org/snieznik_2007/index.html
> Mi�zygórze jest chyba najmniej ciekawie - najwi�ej asfaltu.

Ale w Mi�zygórzu najlepiej jest zostawi�samochód. @Cipioor(jeny co za ksywka) ja mam map�"Ziemi k�dzkiej" 1:60000 i teş jestem z Koszalina, wi� jakby co to szybko dzia�jcie. Mapk�mog�
uşyczy�
Na mapie na szlakach jednak nie widz�jakiegokolwiek roweru.

Cipioor?? oj to stare dobre czasy gazetek zza wschodniej granicy a nazywała się
Wiesołyje Kartinki

Rajdek już jest we Wrocku więc jakoś sobie poradzimy
Dzięki
Cipioor

Data: 2010-05-02 00:11:01
Autor: Wojek
Panie i Panowie którędy na Śnieżk ę??
Jakiś czas temu pytałem kogoś jak tam jest i ponoć jeszcze leżą resztki śniegu i sporo błota jest. Drogi rowerowe owszem są fajne, ale chyba jeszcze jest ciut za wcześnie.

pozdr.
w.

Data: 2010-05-02 07:46:53
Autor: Cipioor
[...]

E tam śnieg i Błoto byle wyjść z domu...
Czasem nawet im gorzej tym lepiej...
po za tym słyszałem że pod Śnieżnikiem dobre naleśniki dają...
liczę na to że po dzisiejszym dniu będę musiał umyć rower :)
pzdr
z Woca
Cipioor

Data: 2010-05-02 21:50:56
Autor: Cipioor
Panie i Panowie którędy na Śnieżkę??
Śnieżnik zaliczony...Kupa gruzu tylko na jednej fotce...
Chyba wyszło najlepiej po prostu na żywioł...Mgła pokazał swoje zęby, śnieg na
szlaku troszeczkę przeszkadzał ale na szczęście amortyzował nasze gleby...
Po stronie polskiej tłumy a po czeskiej ... Cicho sennie i spokojnie... i te
piękne szuterki... miodek z cytrynką...mniam
Downhillowcy nie przeszkadzali bo byli na stoku przy wyciągu...
Polecam Kebab'a w Stroniu Śląskim. Miłego Łykendu Cipioor
ps. Dzięki za podpowiedzi

--

Panie i Panowie którędy na Śnieżkę??