Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"

Data: 2010-05-28 09:36:52
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Szanowni Państwo,

pracowitość miejscowych propagandzistów wyborczych jest raczej bezcelowa:
"... To pokazuje, że rzeczywiste problemy państwa będą takie same, niezależnie od rezultatu wyborów prezydenckich. W ogóle rzeczywistość jeszcze raz wygrała z fikcją. Powódź usunęła w cień kampanię prezydencką i ludzie, zwłaszcza w rejonach dotkniętych powodzią mają większe zmartwienia, niż przejmowanie się sondażami. Co innego politycy; ci od dawna w gruncie rzeczy zajmują się raczej sobą, ewentualnie swoimi konkurentami, a te wojny podjazdowe absorbują ich pomysłowość i energię do tego stopnia, że nie mają już głowy do zajmowania się sprawami państwowymi. Zresztą, powiedzmy sobie szczerze – ich samodzielność w tym względzie jest iluzoryczna, bo po ratyfikacji traktatu lizbońskiego większość ustaw uchwalanych przez polski Sejm, to tłumaczone własnymi słowami dyrektywy Komisji Europejskiej, a zaledwie 20 procent, to różne, często motywowane intencjami korupcyjnymi, nowelizacje.
...."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I to by było tyle ode mnie: straszenie Panem Jarosławem budzi we mnie wyłącznie uśmiech politowania, a ciekawych informacji szukam wyłącznie w wypowiedziach na inne, niż okołowyborcze/katastroficzne/powodziowe tematy.

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 09:50:39
Autor: heÂŽsk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 09:36:52 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

Szanowni Państwo,

 [...]

 Witaj, nie zalalo cie tam ?

I to by było tyle ode mnie: straszenie Panem Jarosławem budzi we mnie wyłącznie uśmiech politowania,

 czy straszenie komorowskim rowniez ?

a ciekawych informacji szukam wyłącznie w wypowiedziach na inne, niż okołowyborcze/katastroficzne/powodziowe tematy.

 zwrociles uwage na zangazowanie grupowych ujadaczy, zwolennikow pis?
 to nie "pan jaroslaw" jest az tak niebezpieczny. to jego zwolennicy
 budza zgroze. poczytaj ich wypowiedzi (?). wulgaryzmy, nienawisc,
 pieniactwo, obluda i jednoczesnie uwielbienie talentu prezesa.
 swiat juz przerabial takie sytuacje. potem byla II WS.

 --

 HeSk

Data: 2010-05-28 09:52:08
Autor: Piotr
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Dnia Fri, 28 May 2010 09:50:39 +0200, "heŽsk" napisaů(a):

[...]

Ędębůo w oku brata swego widzisz, Heniu...
Piotr
--
Czego to waůkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-28 09:54:43
Autor: heÂŽsk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 09:52:08 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Fri, 28 May 2010 09:50:39 +0200, "heÂŽsk" napisaĹŻ(a):

> [...]
>  swiat juz przerabial takie sytuacje. potem byla II WS.

Ędębůo w oku brata swego widzisz, Heniu...

piotrusiu-panie. poczytaj sobie wypowiedzi swoich ideowych kolesi.
nisko upadles, bardzo nisko. kraczesz jak i oni. nie wstyd ci?

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 09:59:18
Autor: Piotr
Dnia Fri, 28 May 2010 09:54:43 +0200, "he®sk" napisał(a):

Ędębůo w oku brata swego widzisz, Heniu...
Piotr

piotrusiu-panie. poczytaj sobie wypowiedzi swoich ideowych kolesi.
nisko upadles, bardzo nisko. kraczesz jak i oni. nie wstyd ci?

Czytam wiele wypowiedzi i komentarzy (rĂłwnieĹź na swĂłj temat), drogi Heniu.
I jakiejś większej różnicy nie widzę, no, może u was jest kilku niezwykle
pracowitych "pastorów"... I poziom agresji większy. Weźmy takiego
Kaweckiego...
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-28 10:11:51
Autor: heÂŽsk
On Fri, 28 May 2010 09:59:18 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> piotrusiu-panie. poczytaj sobie wypowiedzi swoich ideowych kolesi.
> nisko upadles, bardzo nisko. kraczesz jak i oni. nie wstyd ci?

Czytam wiele wypowiedzi i komentarzy (również na swój temat), drogi Heniu.

 nie licz na cos wiecej piotrusiu.
 bawcie sie we wlasnym gronie,dziewczynki.

I jakiejś większej różnicy nie widzę,

 miedzy ujadaczami? masz racje.
 ta cala sfora jedynie mocna jest w kupie.

no, może u was jest kilku niezwykle pracowitych "pastorów"...

 u was tzn u kogo ?

I poziom agresji większy.

 nie kombinuj.
Weźmy takiego Kaweckiego...

 albo ciebie. stales sie prostakiem piotrusiu-panie.  dolaczyles do zwyklych chamow,

Piotr

 moze tak, moze nie. sadzisz, ze jak napiszesz "drogi heniu" to
 zyskujesz przewage kryjac sie za aliasem? cienias jestes.

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 13:50:53
Autor: Piotr
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Dnia Fri, 28 May 2010 10:11:51 +0200, "heŽsk" napisaů(a):

 moze tak, moze nie. sadzisz, ze jak napiszesz "drogi heniu" to
 zyskujesz przewage kryjac sie za aliasem? cienias jestes.

Napisaůem "drogi Heniu", to zwrot grzecznoúciowy...
Kůapiesz zćbiskami dookoůa bezrozumnie.

Data: 2010-05-28 14:07:35
Autor: heÂŽsk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 13:50:53 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Fri, 28 May 2010 10:11:51 +0200, "heÂŽsk" napisaĹŻ(a):

>  moze tak, moze nie. sadzisz, ze jak napiszesz "drogi heniu" to
>  zyskujesz przewage kryjac sie za aliasem? cienias jestes.

NapisaĹŻem "drogi Heniu", to zwrot grzecznoĂşciowy...

 ty i grzecznosc, smiechu warte. nie merdaj ogonkiem piotrusiu.

Kůapiesz zćbiskami dookoůa bezrozumnie.

 czytasz to co ty tu wypisujesz? stoczyles sie na samo dno piotrusiu.
 dolaczyles do sfory ujadaczy. sfory,pojedynczo jestescie TCHORZAMI.

Piotr

 akurat maly tchorzu.

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 16:37:22
Autor: Piotr
Dnia Fri, 28 May 2010 14:07:35 +0200, "he®sk" napisał(a):

NapisaĹŻem "drogi Heniu", to zwrot grzecznoĂşciowy...

 ty i grzecznosc, smiechu warte. nie merdaj ogonkiem piotrusiu.

Drogi Heniu.
Z powyższej rozmowy wyraźnie widać kto jest grzeczny, a kto nie.
Ty oprócz obelżywego tonu posuwasz się do pisania mojego imienia z małej
litery.  :-)
Ale możesz iść w zaparte i twierdzić, że jest na odwrót, he, he.
Piotr

Data: 2010-05-28 16:50:36
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
W dniu 2010-05-28 10:11, "heÂŽsk" pisze:
(...)
WeĹşmy takiego Kaweckiego...

[...]

Henryk,

pomijając kwestię, czy masz prawo do takich ocen Piotra (poziom treści wielu Twoich wypowiedzi o JK i PiS raczej Ci je odbiera), to ja wiem, że Piotr to Piotr, więc to powyżej ociera się o zwykłe pieniactwo.

Roman Rumian

P.S. Na dzisiaj to juĹź koniec moich nieskutecznych wypowiedzi.

Data: 2010-05-28 21:30:12
Autor: Piotr
Dnia Fri, 28 May 2010 16:50:36 +0200, Roman Rumian napisał(a):

[...]

Już nie wspomnę o tym, że wiele lat pracowałem na swoją opinię i nie
pozwolę, żeby mi Heniek ją naprawiał. :-)
Piotr
PS. Oczywiście pozdrawiam!
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-28 09:58:11
Autor: Tytus

""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:patuv5hnkmn51rkep5i6959cbrh0tru01f4ax.com...
[...]

"Milosciwy" POwiec sie znalazl :)

Data: 2010-05-28 10:11:50
Autor: heÂŽsk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 09:58:11 +0200, "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> pieniactwo, obluda i jednoczesnie uwielbienie talentu prezesa.
> swiat juz przerabial takie sytuacje. potem byla II WS.

 nie jestem ani jedno ani drugie. ale to twoj problem.

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 11:56:37
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Henryk,

W dniu 2010-05-28 09:50, "heÂŽsk" pisze:
(...)
  Witaj, nie zalalo cie tam ?

Nie, dziękuję. Mieszkam w dzielnicy Krowodrza-Górka, ale ludzi mieszkających blisko Wisły w okolicy Łegu - żal ... :-(

I to by było tyle ode mnie: straszenie Panem Jarosławem budzi we mnie
wyłącznie uśmiech politowania,

  czy straszenie komorowskim rowniez ?

Nie, bo dobrze znam jego życiorys, szczególnie za ostatnie naście lat.
a poza tym - patrz tekst Michalkiewicza.

(...)
[...]

Masz nadal duży problem z obiektywizmem, walczysz, wolę nie dochodzić z jakiego powodu, dlatego poczekam, aż grupie minie gorączka przedwyborcza.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 12:54:16
Autor: heÂŽsk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 11:56:37 +0200, Roman Rumian

>   czy straszenie komorowskim rowniez ?
Nie, bo dobrze znam jego życiorys, szczególnie za ostatnie naście lat.

 no to cie nie rozumiem. zyciorys i zachowania prezesa pis sa tez
 znane i sporo z nas obawia sie, ze bedzie jatrzyl jak dotychczas.
 dlaczego uwazasz, ze taka opinia powinna budzic politowanie ?

> [...]
>   swiat juz przerabial takie sytuacje. potem byla II WS.

Masz nadal duży problem z obiektywizmem,

 a nie ty? odpowiada ci jezyk takiego awe, raffa, hansa czy tomy ?

walczysz, wolę nie dochodzić z jakiego powodu,

 wyrazam swoja opinie. mam do tego prawo. a walcze z chamstwem,
 prostactwem i obluda. nie wierze, ze kaczynski z jastrzebia
 przemienil sie w golabka pokoju. to tylko pr.
dlatego poczekam, aż grupie minie gorączka przedwyborcza.

 swoje zdanie przedstawilem wczesniej w wariancie optymistycznym
 (prezes pis) i pesymitycznym (komorowski). tak dla przypomnienia,
 zaden z nich nie WYGRA, a zostanie wybramy przez narod wiekszoscia
 glosow. slyszac o wyscigu do prezydentury rzygac mi sie chce.

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 13:30:47
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Henryk,

W dniu 2010-05-28 12:54, "heÂŽsk" pisze:
(...)
  no to cie nie rozumiem. zyciorys i zachowania prezesa pis sa tez
  znane i sporo z nas obawia sie, ze bedzie jatrzyl jak dotychczas.

to proste: wierzymy różnym wersjom tego życiorysu i różnie oceniamy jego działalność. Podobnie jak z Lechem Wałęsą.

  dlaczego uwazasz, ze taka opinia powinna budzic politowanie ?

Z uwagi na własne doświadczenia i wiedzę o PiS i jego prezesie.

(...)
Masz nadal duĹźy problem z obiektywizmem,

  a nie ty?

Nie, nie ja, bo to nie ja oceniam jednych i drugich tak skrajnie niesymetrycznie. Do obu mam stosunek mocno krytyczny.

  odpowiada ci jezyk takiego awe, raffa, hansa czy tomy ?

A skąd Ci to do głowy przychodzi i po co to pytanie ?
A czy Tobie odpowiada język zwolenników PO z tego forum i pokaż mi, że ich równie żarliwie dyscyplinujesz - przecież jesteś obiektywny ?

Chyba Ty też rozumiesz to, że w pyskówkach, po brutalnym prowokowaniu, mało kto zachowa umiar w języku, bo to wymaga szczególnej woli i kultury, a psp salonem nie jest - to też przecież wiesz ?

(...)
  wyrazam swoja opinie. mam do tego prawo. a walcze z chamstwem,
  prostactwem i obluda.

Problem w tym, że wybiórczo - chamstwa, prostactwa i obłudy PO i jego zwolenników, z powodów które nie są dla mnie jasne, a nie chcę się domyślać - nie.

(...)
[...]

Ech ... wybacz, szkoda mi na to klawiatury.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 14:07:35
Autor: heÂŽsk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 13:30:47 +0200, Roman Rumian
> [...]

to proste: wierzymy różnym wersjom tego życiorysu i różnie oceniamy jego działalność.

 niestety, ocena ta wypada jako neggatywna.
Podobnie jak z Lechem Wałęsą.

 czy to nie kaczynscy go zaszczuli ?

>   dlaczego uwazasz, ze taka opinia powinna budzic politowanie ?
Z uwagi na własne doświadczenia i wiedzę o PiS i jego prezesie.

 widzisz,moje doswiadczenie mowi by nie ufac takim jak prezes pis.
 jego wplyw na lecha spowodowal, ze lech postrzegany byl jako
 hamulcowy, jako prezydent veto. i nie zmieni tego faktu pochowek
 na wawelu, robienie z niego patrioty itd. postepowanie prezesa pis
 po katastrofie jest skandaliczne. ten czlowiek udaje bol, jego  jedynym marzeniem jest dorwanie sie do wladzy i zemsta.

>   a nie ty?

Nie, nie ja, bo to nie ja oceniam jednych i drugich tak skrajnie niesymetrycznie. Do obu mam stosunek mocno krytyczny.

 czyzby? jakos nie zauwazylem bys krytkowal wulgaryzmy zwolennikow
 pis na tej grupie. wiem, wiem, nie jestes pis-owiec.

  odpowiada ci jezyk takiego awe, raffa, hansa czy tomy ?

A skąd Ci to do głowy przychodzi i po co to pytanie ?

  to test na twoja prawdomownosc ;o)

A czy Tobie odpowiada język zwolenników PO z tego forum

 kto na tym forum jest zwolennikiem po? kawecki? ;o)

i pokaż mi, że ich równie żarliwie dyscyplinujesz - przecież jesteś obiektywny ?

 poczytaj moje riposty na temat pedofilii w kk.

Chyba Ty też rozumiesz to, że w pyskówkach, po brutalnym prowokowaniu, mało kto zachowa umiar w języku, bo to wymaga szczególnej woli i kultury, a psp salonem nie jest - to też przecież wiesz ?

 staram sie zachowac umiar. ujadaczy wywalam do kf. to tchorze.
 obaj jestesmy w podobnej sytuacji, nasze nazwiska i imiona sa znane.
 cala sfora ujadaczy kryje sie za ciagle zmieniajacymi sie nickami
 i uwaza, ze jest bezkarna. jak zauwazyles kilku z nich zniknelo juz
 z psp. przyjdzie czas na kolejnych. ;o)

> [...]

Problem w tym, że wybiórczo - chamstwa, prostactwa i obłudy PO i jego zwolenników, z powodów które nie są dla mnie jasne, a nie chcę się domyślać - nie.

 powtorze, uwazasz kaweckiego czy jak mu tam za zwolennika po?
 a moze bigusia? nie zartuj sobie.  kogo jeszcze?
(...)

 czyli co, glosujemy na naszego ? ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 14:51:44
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
W dniu 2010-05-28 14:07, "heÂŽsk" pisze:
(...)
  niestety, ocena ta wypada jako neggatywna.

U Ciebie tak, trudno tego nie zauważyć, ale ja pisałem o swojej ocenie.
Masz chyba świadomość, że od długiego czasu mamy wybór tylko miedzy mniejszym i większym złem, więc zasadniczo nawet zgodzę się z ta opinią.

Podobnie jak z Lechem Wałęsą.

  czy to nie kaczynscy go zaszczuli ?

Nie.

(...)
  widzisz,moje doswiadczenie mowi by nie ufac takim jak prezes pis.

To nie ufaj.

  jego wplyw na lecha spowodowal, ze lech postrzegany byl jako
  hamulcowy, jako prezydent veto. i nie zmieni tego faktu pochowek
  na wawelu, robienie z niego patrioty itd.

W wielu sprawach postępował jak patriota, w innych nie, ale to jest MOJA ocena, na podstawie mojego pojęcia patriotyzmu, a o Jego pojęciu trochę więcej dowiedziałem się dopiero po katastrofie. Resztę zostawiam czasowi i przyszłym pokoleniom.

postepowanie prezesa pis
  po katastrofie jest skandaliczne. ten czlowiek udaje bol, jego
  jedynym marzeniem jest dorwanie sie do wladzy i zemsta.

Z tego co napisałeś wynika, że mocno w to wierzysz, ale wiesz, dla mnie i wielu osób to stanowczo za mało.

(...)
  czyzby? jakos nie zauwazylem bys krytkowal wulgaryzmy zwolennikow
  pis na tej grupie. wiem, wiem, nie jestes pis-owiec.

Nie po to tutaj przychodzę aby, wiedząc z góry o bezskuteczności, uczyć kogoś kultury języka. To u mnie wyjątek w skrajnych przypadkach, natomiast często prostuję kłamstwa, i nie wierzę, że tego nie zauważyłeś. Czy Ty próbujesz mnie prowokować ?

(...)
   to test na twoja prawdomownosc ;o)

Wierzę, że jak bardzo będziesz się starał, to w końcu uwierzysz, że nie jestem prawdomówny.

(...)
  kto na tym forum jest zwolennikiem po? kawecki? ;o)

Ty i ja dobrze wiemy, że odpowiadając na to pytanie posawiłbym znak zapytania przy Twojej spostrzegawczości.

i pokaż mi, że ich równie żarliwie dyscyplinujesz - przecież jesteś obiektywny ?

  poczytaj moje riposty na temat pedofilii w kk.

Rozmawiamy o sporze PO<->PiS, nie o pedofilii w KK - najtrudniej jest upominać wspólników, a Ty przecież nie idziesz na łatwiznę, więc gdzie te przykłady ?

Dobry przykład Ci dałem - jesteśmy wspólnikami w temacie pedofilii. ;o)

(...)
[...]

Jakoś Ci nie wierzę, że to będzie symetryczny proces.

(...)
  powtorze, uwazasz kaweckiego czy jak mu tam za zwolennika po?
  a moze bigusia? nie zartuj sobie.  kogo jeszcze?

j.w.
(...)
  czyli co, glosujemy na naszego ? ;o))

Z pewnością znasz takie powiedzenie Amerykanów (cytował je Pan Kloss): "S...syn, ale nasz s....syn", co dobrze tłumaczy różnice miedzy Polską a Rosja czy Chinami w kwestii kondycji po doświadczeniu komunizmu.
I o to w tych, formalnie zbyt wiele nie znaczących wyborach chodzi, a wydaje mi się, że przekorni rodacy maja dużą ochotę pokazać środkowy palec tym z importu.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 15:18:47
Autor: heÂŽsk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 14:51:44 +0200, Roman Rumian
> [...]

Masz chyba świadomość, że od długiego czasu mamy wybór tylko miedzy mniejszym i większym złem, więc zasadniczo nawet zgodzę się z ta opinią.

 Moje prywatne zdanie: ani prezes PiS, ani Komorowski nie powinni
 startowac na urzad prezydenta. Od zawsze uwazam ten urzad za zbedny.
 Zostal stworzony w wyniku porozumienia okraglostolowego by zadowolic
 pyche Jaruzelskiego i jego pzpr-owskich kompanow. W obecnej sytuacji
 urzad ten to jeszcze jedno miejsce schronienia dla roznej masci
 darmozjadow, szafujacych slowem Polska. To samo dotyczy Senatu.
 Pozostac powienien jedynie Sejm w okrojonej liczbie poslow.
>   widzisz,moje doswiadczenie mowi by nie ufac takim jak prezes pis.
To nie ufaj.

 Pozwol, ze to ja bede o tym decydowac.

>   jego wplyw na lecha spowodowal, ze lech postrzegany byl jako
>   hamulcowy, jako prezydent veto. i nie zmieni tego faktu pochowek
>   na wawelu, robienie z niego patrioty itd.

W wielu sprawach postępował jak patriota,

 Prosze cie, przestan. Patriota to on zostal po smierci, a takich  patriotow jak byl za zycia to mamy prawie cala Polske.
w innych nie, ale to jest MOJA ocena, na podstawie mojego pojęcia patriotyzmu,

 Co rozumiesz przez patriotyzm? Moze mowimy o czyms roznym?  Słowa to nie patriotyzm.

a o Jego pojęciu trochę więcej dowiedziałem się dopiero po katastrofie.

 Wcześniej skrzetnie skrywal ten swoj patriotyzm? Wielkiegi patriote
 zrobiono z niego dopiero po smierci by uzasadnic pochowek na Wawelu.

Resztę zostawiam czasowi i przyszłym pokoleniom.

 Przyszle pokolenie odpowiedzialo ci co mysli o twoim patriotyzmie ;o)

> postepowanie prezesa pis po katastrofie jest skandaliczne. ten czlowiek udaje bol, jego jedynym marzeniem jest dorwanie sie do wladzy i zemsta.

Z tego co napisałeś wynika, że mocno w to wierzysz,

 Wiara tu nie mam nioc wspolnego. To ocena jego postepowania.  Jezeli chcesz wiedziec kim jest ten czlowiek spojrz na jego buty.

ale wiesz, dla mnie i wielu osób to stanowczo za mało.

 Przeciez ja cie nie zmuszam bys zmienil swoje oceny prezesa PiS.

> [...]

Nie po to tutaj przychodzę aby, wiedząc z góry o bezskuteczności, uczyć kogoś kultury języka. To u mnie wyjątek w skrajnych przypadkach, natomiast często prostuję kłamstwa, i nie wierzę, że tego nie zauważyłeś.

 Nie cieprie durnoty. To co wymyslaja na psp zwolennicy PiS to  jakis obled. Bobry, "kaszalot", to jakas paranoja.

Czy Ty próbujesz mnie prowokować ?

 Sprawy prywatne sa sprawami prywatnymi. Tu jest psp i sobie
 duskutujemy o duperelach typu czy bobry przegryzly waly czy
 wal przegryzl komorowski.
(...)
>    to test na twoja prawdomownosc ;o)

Wierzę, że jak bardzo będziesz się starał, to w końcu uwierzysz, że nie jestem prawdomówny.

 Napisalem wyzej. Sprawy prywatne sa sprawami prywatnymi.

(...)
>   kto na tym forum jest zwolennikiem po? kawecki? ;o)

Ty i ja dobrze wiemy, że odpowiadając na to pytanie posawiłbym znak zapytania przy Twojej spostrzegawczości.

 Ci tzw. zwolennicy PO to w sporej czesci wojujacy antyklerykalowie
 szukajacy swojej szansy w dokopaniu religijnemu PiS-owi.

>   poczytaj moje riposty na temat pedofilii w kk.

Rozmawiamy o sporze PO<->PiS, nie o pedofilii w KK
  Rzomiawiamy tez o obiektywnosci, nie zauwazyles?

- najtrudniej jest upominać wspólników,

 Na psp nie mam wspolnikow.
a Ty przecież nie idziesz na łatwiznę, więc gdzie te przykłady ?

 Nie bede udowadniac, ze nie jestem wielbladem.

Dobry przykład Ci dałem - jesteśmy wspólnikami w temacie pedofilii. ;o)

 Zauwaz, ze akcja nagle sie skonczyla. O Polanskim tez cicho.

> [...]
>   z psp. przyjdzie czas na kolejnych. ;o)

Jakoś Ci nie wierzę, że to będzie symetryczny proces.

 Musisz sobie jakos z tym poradzic ;o)))

>   czyli co, glosujemy na naszego ? ;o))

Z pewnością znasz takie powiedzenie Amerykanów (cytował je Pan Kloss):

 ZMILUJ sie. Kloss to PAN ?! No nie!
"S...syn, ale nasz s....syn", co dobrze tłumaczy różnice miedzy Polską a Rosja czy Chinami w kwestii kondycji po doświadczeniu komunizmu.

 Rozdzieranie szat to nasza cecha narodowa.Ile zesmy wycierpieli...oj.

I o to w tych, formalnie zbyt wiele nie znaczących wyborach chodzi,
a wydaje mi się, że przekorni rodacy maja dużą ochotę pokazać środkowy palec tym z importu.

 Moje zdanie w sprawie Jarka-Bronislawa znasz.  Wielka radosc sprawiloby mi gdyby spoleczenstwo pokazalo srodkowy
 paluszek tym pewniakom i do II tury wszedl JKM. I "wygral"! ;o)

Roman Rumian

 uszanowania

 hesk

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 13:11:41
Autor: cirrus
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hto40m$h3s$1news.agh.edu.pl...
Henryk,
W dniu 2010-05-28 09:50, "heRsk" pisze:
(...)
[...]

Nie dochódź bo dojdziesz do porażających rzeczy, że zdecydowana większość pisowskich uczestników to psychole.

--
stevep

Data: 2010-05-28 10:50:07
Autor: Bombelek

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:htnrql$eql$1news.agh.edu.pl...
[...]

..."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Sądzisz, że Jarosław Kaczyński nie jest "straszny"? Może sam z siebie nie, jest lichej postury ale straszne są jego myśli.
Naiwnością byłoby sądzić, że ten człowiek cokolwiek zrozumiał i się zmienił. Jego celem życiowym zawsze była władza
bez względu na metody jej zdobycia. Ten człowiek zawsze chciał być prezydentem!. Z jego poglądami na świat, na Polskę,
na rzeczywistość w której żyjemy (Internet) są przestarzałe jak on sam. Nasze pokolenie 20-30 latków nie chce by naszym
krajem rządził ktoś o poglądach socjalistycznych. Nie życzymy sobie by z naszej pracy korzystała grupa uprzywilejowanych
biurokratów, partii politycznych i poteżnej armii wyciągających rękę nie po swoje pseudobiedaków.

Data: 2010-05-28 02:46:54
Autor: Hans Kloss
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On 28 Maj, 10:50, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

S dzisz, e Jaros aw Kaczy ski nie jest "straszny"? Mo e sam z siebie nie,
jest lichej postury ale straszne s jego my li.

Strasznym to ty jesteś- idiotą. Powiadasz że masz wgląd w myśli
prezesa? Pewnie kosmici cię tym talentem obdarzyli...ech. Debilizm i
psychopatia platfonsów i ich politycznych kiboli najwyraźniej nie mają
żadnych ograniczeń.
Do Kobierzyna durniu a nie poważną (LO(L) grupę dyskusyjną zasrywać
swoimi "przemyśleniami"
J-23

Data: 2010-05-28 12:07:02
Autor: Bombelek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c5642bc8-5870-459e-af09-35ef7d880980f14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Potwierdzam swoje zdanie. Jesteś dziadku PSYCHOPATĄ!  Przeczytaj to co napisałeś. Nienawiśc zalewa ci mózg.

Data: 2010-05-28 03:18:04
Autor: Hans Kloss
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On 28 Maj, 12:07, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
 Nienawiśc

Myli ci się siurku nienawiść z pogardą.
J-23

Data: 2010-05-28 12:20:23
Autor: Bombelek
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5282140a-6ad0-48a5-b8fe-3b5091d51f4aq8g2000vbm.googlegroups.com...
On 28 Maj, 12:07, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
 Nienawiśc

Myli ci się siurku nienawiść z pogardą.
J-23

Nie myli mi się! Nienawiśc przemawia przez ciebie, a pogarda dla takich jak ty przeze mnie.

Data: 2010-05-28 12:28:59
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Panie "Bombelek",

W dniu 2010-05-28 10:50, Bombelek pisze:
(...)
[...]

z zasady (dobrego wychowania) nie odpowiadam "tykającym" anonimom, do tego, o takich, pożal się Boże, "poglądach" zapożyczonych z duraczących merdiów. To na dodatek bezsensowne, i ten jeden raz odpowiadam Panu, bo wyglądasz Pan na nowego, a takim można dać szansę.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 13:55:57
Autor: precz z gnomem
[...]

No widzisz Bombelek, dostałeś lekcję demokracji polegającą na tym, że nie odpowiada się adwersarzom o innych poglądach.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-28 14:22:47
Autor: Bombelek

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hto5tc$hk0$1news.agh.edu.pl...
[...]

Panie Rumian,

z całym szacunkiem dla pańskiej pozycji społecznej i pańskich dokonań naukowych.
Decydując się na udział w dyskusji na tym forum wziął pan na siebie ryzyko, że słownictwo tu prezentowane nie będzie
rodem z warszawskich czy krakowskich salonów i taki anonim jak ja pozwoli sobie na "tykanie" kogoś tak ważnego jak pan.
Pozostaje mi wyrazić ubolewanie, że na tym nasza dyskusja się zakończy. Pan jako chyba jedyny na tym forum nie
posługuje się językiem z rynsztoka, który to niestety cechuje większość zwolenników PiS na tym szanownym forum.
Pańskie sugestie manipulowania mną przez "duraczące media" są jedynie dowodem, że nie znosi pan innych stanowisk
niż pańskie własne. Nie jestem pańskim studentem i pańska władza nie sięga do mojego indeksu.

Mimo to pozostaję z szacunkiem

Bohdan Jakub Belledi

Data: 2010-05-28 15:18:47
Autor: heÂŽsk
On Fri, 28 May 2010 14:22:47 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hto5tc$hk0$1news.agh.edu.pl...
> Panie "Bombelek",

[...]

> [...]

niż pańskie własne. Nie jestem pańskim studentem i pańska władza nie sięga do mojego indeksu.

I jak ci teraz Roman ? ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 16:32:49
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
W dniu 2010-05-28 15:18, "heÂŽsk" pisze:
(...)
[...]
rodem z warszawskich czy krakowskich salonĂłw i taki anonim jak ja pozwoli
[...]
zwolennikĂłw PiS na tym szanownym forum.
Pańskie sugestie manipulowania mną przez "duraczące media" są jedynie
dowodem, Ĺźe nie znosi pan innych stanowisk
[...]

Nie rozumiem pytania - czy ta nielogiczna, zawierająca fałszywe wnioski i brzydkie sugestie odpowiedź, nadal anonimowego rozmówcy, ma jakoś zmieniać moje samopoczucie ?

Owszem, doceniam uĹźyte w niej  formy, ale nadal nie widzę podstaw do powaĹźnego traktowania wypowiedzi Pana Bohdana Jakuba Belledi (?), dopĂłki jego personalia pozostają niezweryfikowane.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 17:21:12
Autor: MH
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"

Owszem, doceniam uĹźyte w niej  formy, ale nadal nie widzÄ&#65533; podstaw do powaĹźnego traktowania wypowiedzi Pana Bohdana Jakuba Belledi (?), dopĂłki jego personalia pozostajÄ&#65533; niezweryfikowane.

======================

Hoho , czyżby jakieś pozostałości z epoki PRL'u ??  Wyjątkowo silna argumentacja
Panie Rumianie. Nieważne CO kto mówi , ważne KTO mówi. MH

Data: 2010-05-28 17:35:39
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Panie "MH",

W dniu 2010-05-28 17:21, MH pisze:
(...)
Hoho , czyżby jakieś pozostałości z epoki PRL'u ??  Wyjątkowo silna argumentacja
Panie Rumianie. Nieważne CO kto mówi , ważne KTO mówi.

wyjątkowo:
musi się Pan nauczyć czytać i rozumieć CAŁOŚĆ wypowiedzi.
Ja wprzód wskazałem na BRAKI wypowiedzi w logice, zgodności z faktami i intencjach, aby zakończyć anonimowością, która, jak łatwo zauważyć, służy w sieci głównie NIEODPOWIEDZIALNOŚCI wypowiedzi.

Pan również zaczyna od brzydkiej sugestii ad personam, więc czego Pan oczekuje ?
Ja naprawdę już trochę umiem szanować czas i palce ...

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 22:11:48
Autor: MH
> [...]

wyjątkowo:
musi się Pan nauczyć czytać i rozumieć CAŁOŚĆ wypowiedzi.

Całośćcałości , Oczywistaoczywistość jest normalnąnormalnością.Szanowny Panie
Rumianie , pozwoliłem sobie na palemikę z Panem w poprzednim poście w sposób
kulturalny. W moim pojęciu kultura dyskusji nie jest postrzegana jako tylko
wypowiedź "nieokraszona" słowami powszechnie uznawanymi za wulgarne i
obraźliwe.Pan czynisz to bez wulgaryzmów , ale dajesz Pan dowód na brak szacunku
do adwersarza. W ten sposób nijak nie da się dyskutować..
Mało tego , odpowiadając raczył Pan wykasować to co wcześniej napisałem.
Pozwolę sobie przypomnieć :

[...]

Proszę o ponowne wskazanie na owe braki w logice/faktami itd.. , to może być
podstawa do polemiki. Bez względu na to czy ma Pan rację , czy nie , zakłada Pan
a priori , że każdy mający inne poglądy jest idiotą.. No to po kiego diabła
wchodzisz Pan na grupę dyskusyjną , skoro nie chcesz Pan dyskutować ?!

Pan również zaczyna od brzydkiej sugestii ad personam, więc czego Pan oczekuje ?
Ja naprawdę już trochę umiem szanować czas i palce ...

Sugeruję wprowadzenie teorii do praktyki..

MH

Data: 2010-05-29 16:24:21
Autor: cyc

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000035f.4c002384newsgate.onet.pl...

Sugeruję wprowadzenie teorii do praktyki..

MH

Nie wymagaj od Rumiana zbyt wiele !.
Jego postawy i argumentacja  maja to do siebie , ze sa jak jego " kultura osobista " , znaczy wybiorcza . Kiedy z nim sie zgadzasz , to jestes przyjacielem , jesli nie , wrogiem ( jak ksiadz ) .Wiele u niego zalezy tez od aktualnego stanu napiecia nerwowego ,  dobrego lub zlego dnia a nawet od tego czy pies na niego zaszczekal przyjaznie , czy wrecz odwrotnie .
Rumian kiedy jego zona , polozna , walczyla o podwyzki okazywal sie byc ksiazkowym wrecz przykladem socjaldemokraty , ze nie powiem komunisty , nie uznajacego gradacji plac w zaleznosci od wiedzy , wyksztalcenia , stazu a przedewszystkim przydatnosci . Twierdzil , ze lekarz nie moze miec wiecej od jego zony bo ona " ciezko pracuje " . Kiedy jednak problem jakos sie rozwiazal w stan strajkow minal , to spowrotem stal sie zagozalym zwolennikiem skrajnego "wolnorynkowca " JKM ....tego z mucha w kropki ,...... "kandydata " zreszta .
Na Rumiana , asystenta ( mysli ze tym 'stanowiskiem " zlapal Pana Boga za nogi bo z doktoratem jakos sobie nie poradzil ) , szkoda slow . Nie wniesie nic nowego poza smieszna postawa nadetego obludnika .
To nie Rumian , tylko " Pan Rumian " - tak sobie kiedys zazyczyl od grupowiczow !.

cyc

Data: 2010-05-31 21:45:03
Autor: precz z gnomem
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu0m4k$5fe$2news.onet.pl...
W dniu 2010-05-29 16:24, cyc pisze:

To nie Rumian , tylko " Pan Rumian " - tak sobie kiedys zazyczyl od
grupowiczow !.

cyc

Żartujesz??? :-D

Poważnie. Jeszcze "straszył", że jak mu ktoś powie per "ty", to nie odpowie, he, he, he. Bufon!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-03 23:29:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-31 21:45, precz z gnomem pisze:
[...]

Myślę że _pan_ Roman jak najszybciej powinien się zacząć leczyć na przerost ego. Gotowe mu jeszcze kiedy pęknąć.

Data: 2010-05-28 22:12:56
Autor: MH