Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"

Data: 2010-05-28 09:50:39
Autor: he®sk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 09:36:52 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

Szanowni Pastwo,

 [...]

 Witaj, nie zalalo cie tam ?

I to by byo tyle ode mnie: straszenie Panem Jarosawem budzi we mnie wycznie umiech politowania,

 czy straszenie komorowskim rowniez ?

a ciekawych informacji szukam wycznie w wypowiedziach na inne, ni okoowyborcze/katastroficzne/powodziowe tematy.

 zwrociles uwage na zangazowanie grupowych ujadaczy, zwolennikow pis?
 to nie "pan jaroslaw" jest az tak niebezpieczny. to jego zwolennicy
 budza zgroze. poczytaj ich wypowiedzi (?). wulgaryzmy, nienawisc,
 pieniactwo, obluda i jednoczesnie uwielbienie talentu prezesa.
 swiat juz przerabial takie sytuacje. potem byla II WS.

 --

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-05-28 09:52:08
Autor: Piotr
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Dnia Fri, 28 May 2010 09:50:39 +0200, "hesk" napisa(a):

dbo w oku brata swego widzisz, Heniu...
Piotr
--
Czego to wakustwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-28 09:54:43
Autor: he®sk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 09:52:08 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Fri, 28 May 2010 09:50:39 +0200, "he®sk" napisaů(a):

> [...]
>  pieniactwo, obluda i jednoczesnie uwielbienie talentu prezesa.
>  swiat juz przerabial takie sytuacje. potem byla II WS.

Ędębůo w oku brata swego widzisz, Heniu...
Piotr

piotrusiu-panie. poczytaj sobie wypowiedzi swoich ideowych kolesi.
nisko upadles, bardzo nisko. kraczesz jak i oni. nie wstyd ci?

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 09:59:18
Autor: Piotr
Dnia Fri, 28 May 2010 09:54:43 +0200, "he®sk" napisał(a):

Ędębůo w oku brata swego widzisz, Heniu...
Piotr

piotrusiu-panie. poczytaj sobie wypowiedzi swoich ideowych kolesi.
nisko upadles, bardzo nisko. kraczesz jak i oni. nie wstyd ci?

Czytam wiele wypowiedzi i komentarzy (również na swój temat), drogi Heniu.
I jakiejś większej różnicy nie widzę, no, może u was jest kilku niezwykle
pracowitych "pastorów"... I poziom agresji większy. Weźmy takiego
Kaweckiego...
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-28 10:11:51
Autor: he®sk
On Fri, 28 May 2010 09:59:18 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> piotrusiu-panie. poczytaj sobie wypowiedzi swoich ideowych kolesi.
> nisko upadles, bardzo nisko. kraczesz jak i oni. nie wstyd ci?

Czytam wiele wypowiedzi i komentarzy (rwnie na swj temat), drogi Heniu.

 nie licz na cos wiecej piotrusiu.
 bawcie sie we wlasnym gronie,dziewczynki.

I jakiej wikszej rnicy nie widz,

 miedzy ujadaczami? masz racje.
 ta cala sfora jedynie mocna jest w kupie.

no, moe u was jest kilku niezwykle pracowitych "pastorw"...

 u was tzn u kogo ?

I poziom agresji wikszy.

 nie kombinuj.
Wemy takiego Kaweckiego...

 albo ciebie. stales sie prostakiem piotrusiu-panie.  dolaczyles do zwyklych chamow,

Piotr

 moze tak, moze nie. sadzisz, ze jak napiszesz "drogi heniu" to
 zyskujesz przewage kryjac sie za aliasem? cienias jestes.

Data: 2010-05-28 13:50:53
Autor: Piotr
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Dnia Fri, 28 May 2010 10:11:51 +0200, "hesk" napisa(a):

 moze tak, moze nie. sadzisz, ze jak napiszesz "drogi heniu" to
 zyskujesz przewage kryjac sie za aliasem? cienias jestes.

Napisaem "drogi Heniu", to zwrot grzecznociowy...
Kapiesz zbiskami dookoa bezrozumnie.

Data: 2010-05-28 14:07:35
Autor: he®sk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 13:50:53 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Fri, 28 May 2010 10:11:51 +0200, "he®sk" napisaů(a):

>  moze tak, moze nie. sadzisz, ze jak napiszesz "drogi heniu" to
>  zyskujesz przewage kryjac sie za aliasem? cienias jestes.

Napisaůem "drogi Heniu", to zwrot grzecznoúciowy...

 ty i grzecznosc, smiechu warte. nie merdaj ogonkiem piotrusiu.

Kůapiesz zćbiskami dookoůa bezrozumnie.

 czytasz to co ty tu wypisujesz? stoczyles sie na samo dno piotrusiu.
 dolaczyles do sfory ujadaczy. sfory,pojedynczo jestescie TCHORZAMI.

Piotr

 akurat maly tchorzu.

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 16:37:22
Autor: Piotr
Dnia Fri, 28 May 2010 14:07:35 +0200, "he®sk" napisał(a):

Napisaůem "drogi Heniu", to zwrot grzecznoúciowy...

 ty i grzecznosc, smiechu warte. nie merdaj ogonkiem piotrusiu.

Drogi Heniu.
Z powyższej rozmowy wyraźnie widać kto jest grzeczny, a kto nie.
Ty oprócz obelżywego tonu posuwasz się do pisania mojego imienia z małej
litery.  :-)
Ale możesz iść w zaparte i twierdzić, że jest na odwrót, he, he.
Piotr

Data: 2010-05-28 16:50:36
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
W dniu 2010-05-28 10:11, "he®sk" pisze:
(...)
Weźmy takiego Kaweckiego...

[...]

Henryk,

pomijając kwestię, czy masz prawo do takich ocen Piotra (poziom treści wielu Twoich wypowiedzi o JK i PiS raczej Ci je odbiera), to ja wiem, że Piotr to Piotr, więc to powyżej ociera się o zwykłe pieniactwo.

Roman Rumian

P.S. Na dzisiaj to już koniec moich nieskutecznych wypowiedzi.

Data: 2010-05-28 21:30:12
Autor: Piotr
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Dnia Fri, 28 May 2010 16:50:36 +0200, Roman Rumian napisa(a):

Henryk,

pomijajc kwesti, czy masz prawo do takich ocen Piotra (poziom treci wielu Twoich wypowiedzi o JK i PiS raczej Ci je odbiera), to ja wiem, e Piotr to Piotr, wic to powyej ociera si o zwyke pieniactwo.

Ju nie wspomn o tym, e wiele lat pracowaem na swoj opini i nie
pozwol, eby mi Heniek j naprawia. :-)
Piotr
PS. Oczywicie pozdrawiam!
--
Czego to wakustwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-28 09:58:11
Autor: Tytus

""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:patuv5hnkmn51rkep5i6959cbrh0tru01f4ax.com...
[...]

"Milosciwy" POwiec sie znalazl :)

Data: 2010-05-28 10:11:50
Autor: he®sk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 09:58:11 +0200, "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> pieniactwo, obluda i jednoczesnie uwielbienie talentu prezesa.
> swiat juz przerabial takie sytuacje. potem byla II WS.

 nie jestem ani jedno ani drugie. ale to twoj problem.

Data: 2010-05-28 11:56:37
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Henryk,

W dniu 2010-05-28 09:50, "he®sk" pisze:
(...)
  Witaj, nie zalalo cie tam ?

Nie, dziękuję. Mieszkam w dzielnicy Krowodrza-Górka, ale ludzi mieszkających blisko Wisły w okolicy Łegu - żal ... :-(

I to by było tyle ode mnie: straszenie Panem Jarosławem budzi we mnie
wyłącznie uśmiech politowania,

  czy straszenie komorowskim rowniez ?

Nie, bo dobrze znam jego życiorys, szczególnie za ostatnie naście lat.
a poza tym - patrz tekst Michalkiewicza.

(...)
[...]

Masz nadal duży problem z obiektywizmem, walczysz, wolę nie dochodzić z jakiego powodu, dlatego poczekam, aż grupie minie gorączka przedwyborcza.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 12:54:16
Autor: he®sk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 11:56:37 +0200, Roman Rumian

>   czy straszenie komorowskim rowniez ?
Nie, bo dobrze znam jego yciorys, szczeglnie za ostatnie nacie lat.

 no to cie nie rozumiem. zyciorys i zachowania prezesa pis sa tez
 znane i sporo z nas obawia sie, ze bedzie jatrzyl jak dotychczas.
 dlaczego uwazasz, ze taka opinia powinna budzic politowanie ?

> [...]
>   pieniactwo, obluda i jednoczesnie uwielbienie talentu prezesa.
>   swiat juz przerabial takie sytuacje. potem byla II WS.

Masz nadal duy problem z obiektywizmem,

 a nie ty? odpowiada ci jezyk takiego awe, raffa, hansa czy tomy ?

walczysz, wol nie dochodzi z jakiego powodu,

 wyrazam swoja opinie. mam do tego prawo. a walcze z chamstwem,
 prostactwem i obluda. nie wierze, ze kaczynski z jastrzebia
 przemienil sie w golabka pokoju. to tylko pr.
dlatego poczekam, a grupie minie gorczka przedwyborcza.

 swoje zdanie przedstawilem wczesniej w wariancie optymistycznym
 (prezes pis) i pesymitycznym (komorowski). tak dla przypomnienia,
 zaden z nich nie WYGRA, a zostanie wybramy przez narod wiekszoscia
 glosow. slyszac o wyscigu do prezydentury rzygac mi sie chce.

Data: 2010-05-28 13:30:47
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Henryk,

W dniu 2010-05-28 12:54, "he®sk" pisze:
(...)
  no to cie nie rozumiem. zyciorys i zachowania prezesa pis sa tez
  znane i sporo z nas obawia sie, ze bedzie jatrzyl jak dotychczas.

to proste: wierzymy różnym wersjom tego życiorysu i różnie oceniamy jego działalność. Podobnie jak z Lechem Wałęsą.

  dlaczego uwazasz, ze taka opinia powinna budzic politowanie ?

Z uwagi na własne doświadczenia i wiedzę o PiS i jego prezesie.

(...)
Masz nadal duży problem z obiektywizmem,

  a nie ty?

Nie, nie ja, bo to nie ja oceniam jednych i drugich tak skrajnie niesymetrycznie. Do obu mam stosunek mocno krytyczny.

  odpowiada ci jezyk takiego awe, raffa, hansa czy tomy ?

A skąd Ci to do głowy przychodzi i po co to pytanie ?
A czy Tobie odpowiada język zwolenników PO z tego forum i pokaż mi, że ich równie żarliwie dyscyplinujesz - przecież jesteś obiektywny ?

Chyba Ty też rozumiesz to, że w pyskówkach, po brutalnym prowokowaniu, mało kto zachowa umiar w języku, bo to wymaga szczególnej woli i kultury, a psp salonem nie jest - to też przecież wiesz ?

(...)
  wyrazam swoja opinie. mam do tego prawo. a walcze z chamstwem,
  prostactwem i obluda.

Problem w tym, że wybiórczo - chamstwa, prostactwa i obłudy PO i jego zwolenników, z powodów które nie są dla mnie jasne, a nie chcę się domyślać - nie.

(...)
[...]

Ech ... wybacz, szkoda mi na to klawiatury.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 14:07:35
Autor: he®sk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 13:30:47 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

>   no to cie nie rozumiem. zyciorys i zachowania prezesa pis sa tez
>   znane i sporo z nas obawia sie, ze bedzie jatrzyl jak dotychczas.
to proste: wierzymy rnym wersjom tego yciorysu i rnie oceniamy jego dziaalno.

 niestety, ocena ta wypada jako neggatywna.
Podobnie jak z Lechem Was.

 czy to nie kaczynscy go zaszczuli ?

>   dlaczego uwazasz, ze taka opinia powinna budzic politowanie ?
Z uwagi na wasne dowiadczenia i wiedz o PiS i jego prezesie.

 widzisz,moje doswiadczenie mowi by nie ufac takim jak prezes pis.
 jego wplyw na lecha spowodowal, ze lech postrzegany byl jako
 hamulcowy, jako prezydent veto. i nie zmieni tego faktu pochowek
 na wawelu, robienie z niego patrioty itd. postepowanie prezesa pis
 po katastrofie jest skandaliczne. ten czlowiek udaje bol, jego  jedynym marzeniem jest dorwanie sie do wladzy i zemsta.

>   a nie ty?

Nie, nie ja, bo to nie ja oceniam jednych i drugich tak skrajnie niesymetrycznie. Do obu mam stosunek mocno krytyczny.

 czyzby? jakos nie zauwazylem bys krytkowal wulgaryzmy zwolennikow
 pis na tej grupie. wiem, wiem, nie jestes pis-owiec.

  odpowiada ci jezyk takiego awe, raffa, hansa czy tomy ?

A skd Ci to do gowy przychodzi i po co to pytanie ?

  to test na twoja prawdomownosc ;o)

A czy Tobie odpowiada jzyk zwolennikw PO z tego forum

 kto na tym forum jest zwolennikiem po? kawecki? ;o)

i poka mi, e ich rwnie arliwie dyscyplinujesz - przecie jeste obiektywny ?

 poczytaj moje riposty na temat pedofilii w kk.

Chyba Ty te rozumiesz to, e w pyskwkach, po brutalnym prowokowaniu, mao kto zachowa umiar w jzyku, bo to wymaga szczeglnej woli i kultury, a psp salonem nie jest - to te przecie wiesz ?

 staram sie zachowac umiar. ujadaczy wywalam do kf. to tchorze.
 obaj jestesmy w podobnej sytuacji, nasze nazwiska i imiona sa znane.
 cala sfora ujadaczy kryje sie za ciagle zmieniajacymi sie nickami
 i uwaza, ze jest bezkarna. jak zauwazyles kilku z nich zniknelo juz
 z psp. przyjdzie czas na kolejnych. ;o)

>   wyrazam swoja opinie. mam do tego prawo. a walcze z chamstwem,
>   prostactwem i obluda.

Problem w tym, e wybirczo - chamstwa, prostactwa i obudy PO i jego zwolennikw, z powodw ktre nie s dla mnie jasne, a nie chc si domyla - nie.

 powtorze, uwazasz kaweckiego czy jak mu tam za zwolennika po?
 a moze bigusia? nie zartuj sobie.  kogo jeszcze?
(...)

 czyli co, glosujemy na naszego ? ;o))

Data: 2010-05-28 14:51:44
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
W dniu 2010-05-28 14:07, "he®sk" pisze:
(...)
  niestety, ocena ta wypada jako neggatywna.

U Ciebie tak, trudno tego nie zauważyć, ale ja pisałem o swojej ocenie.
Masz chyba świadomość, że od długiego czasu mamy wybór tylko miedzy mniejszym i większym złem, więc zasadniczo nawet zgodzę się z ta opinią.

Podobnie jak z Lechem Wałęsą.

  czy to nie kaczynscy go zaszczuli ?

Nie.

(...)
  widzisz,moje doswiadczenie mowi by nie ufac takim jak prezes pis.

To nie ufaj.

  jego wplyw na lecha spowodowal, ze lech postrzegany byl jako
  hamulcowy, jako prezydent veto. i nie zmieni tego faktu pochowek
  na wawelu, robienie z niego patrioty itd.

W wielu sprawach postępował jak patriota, w innych nie, ale to jest MOJA ocena, na podstawie mojego pojęcia patriotyzmu, a o Jego pojęciu trochę więcej dowiedziałem się dopiero po katastrofie. Resztę zostawiam czasowi i przyszłym pokoleniom.

postepowanie prezesa pis
  po katastrofie jest skandaliczne. ten czlowiek udaje bol, jego
  jedynym marzeniem jest dorwanie sie do wladzy i zemsta.

Z tego co napisałeś wynika, że mocno w to wierzysz, ale wiesz, dla mnie i wielu osób to stanowczo za mało.

(...)
  czyzby? jakos nie zauwazylem bys krytkowal wulgaryzmy zwolennikow
  pis na tej grupie. wiem, wiem, nie jestes pis-owiec.

Nie po to tutaj przychodzę aby, wiedząc z góry o bezskuteczności, uczyć kogoś kultury języka. To u mnie wyjątek w skrajnych przypadkach, natomiast często prostuję kłamstwa, i nie wierzę, że tego nie zauważyłeś. Czy Ty próbujesz mnie prowokować ?

(...)
   to test na twoja prawdomownosc ;o)

Wierzę, że jak bardzo będziesz się starał, to w końcu uwierzysz, że nie jestem prawdomówny.

(...)
  kto na tym forum jest zwolennikiem po? kawecki? ;o)

Ty i ja dobrze wiemy, że odpowiadając na to pytanie posawiłbym znak zapytania przy Twojej spostrzegawczości.

i pokaż mi, że ich równie żarliwie dyscyplinujesz - przecież jesteś obiektywny ?

  poczytaj moje riposty na temat pedofilii w kk.

Rozmawiamy o sporze PO<->PiS, nie o pedofilii w KK - najtrudniej jest upominać wspólników, a Ty przecież nie idziesz na łatwiznę, więc gdzie te przykłady ?

Dobry przykład Ci dałem - jesteśmy wspólnikami w temacie pedofilii. ;o)

(...)
[...]

Jakoś Ci nie wierzę, że to będzie symetryczny proces.

(...)
  powtorze, uwazasz kaweckiego czy jak mu tam za zwolennika po?
  a moze bigusia? nie zartuj sobie.  kogo jeszcze?

j.w.
(...)
  czyli co, glosujemy na naszego ? ;o))

Z pewnością znasz takie powiedzenie Amerykanów (cytował je Pan Kloss): "S...syn, ale nasz s....syn", co dobrze tłumaczy różnice miedzy Polską a Rosja czy Chinami w kwestii kondycji po doświadczeniu komunizmu.
I o to w tych, formalnie zbyt wiele nie znaczących wyborach chodzi, a wydaje mi się, że przekorni rodacy maja dużą ochotę pokazać środkowy palec tym z importu.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 15:18:47
Autor: he®sk
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On Fri, 28 May 2010 14:51:44 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

>   niestety, ocena ta wypada jako neggatywna.

U Ciebie tak, trudno tego nie zauway, ale ja pisaem o swojej ocenie.
Masz chyba wiadomo, e od dugiego czasu mamy wybr tylko miedzy mniejszym i wikszym zem, wic zasadniczo nawet zgodz si z ta opini.

 Moje prywatne zdanie: ani prezes PiS, ani Komorowski nie powinni
 startowac na urzad prezydenta. Od zawsze uwazam ten urzad za zbedny.
 Zostal stworzony w wyniku porozumienia okraglostolowego by zadowolic
 pyche Jaruzelskiego i jego pzpr-owskich kompanow. W obecnej sytuacji
 urzad ten to jeszcze jedno miejsce schronienia dla roznej masci
 darmozjadow, szafujacych slowem Polska. To samo dotyczy Senatu.
 Pozostac powienien jedynie Sejm w okrojonej liczbie poslow.
>   widzisz,moje doswiadczenie mowi by nie ufac takim jak prezes pis.
To nie ufaj.

 Pozwol, ze to ja bede o tym decydowac.

>   jego wplyw na lecha spowodowal, ze lech postrzegany byl jako
>   hamulcowy, jako prezydent veto. i nie zmieni tego faktu pochowek
>   na wawelu, robienie z niego patrioty itd.

W wielu sprawach postpowa jak patriota,

 Prosze cie, przestan. Patriota to on zostal po smierci, a takich  patriotow jak byl za zycia to mamy prawie cala Polske.
w innych nie, ale to jest MOJA ocena, na podstawie mojego pojcia patriotyzmu,

 Co rozumiesz przez patriotyzm? Moze mowimy o czyms roznym?  Sowa to nie patriotyzm.

a o Jego pojciu troch wicej dowiedziaem si dopiero po katastrofie.

 Wczeniej skrzetnie skrywal ten swoj patriotyzm? Wielkiegi patriote
 zrobiono z niego dopiero po smierci by uzasadnic pochowek na Wawelu.

Reszt zostawiam czasowi i przyszym pokoleniom.

 Przyszle pokolenie odpowiedzialo ci co mysli o twoim patriotyzmie ;o)

> postepowanie prezesa pis po katastrofie jest skandaliczne. ten czlowiek udaje bol, jego jedynym marzeniem jest dorwanie sie do wladzy i zemsta.

Z tego co napisae wynika, e mocno w to wierzysz,

 Wiara tu nie mam nioc wspolnego. To ocena jego postepowania.  Jezeli chcesz wiedziec kim jest ten czlowiek spojrz na jego buty.

ale wiesz, dla mnie i wielu osb to stanowczo za mao.

 Przeciez ja cie nie zmuszam bys zmienil swoje oceny prezesa PiS.

>   czyzby? jakos nie zauwazylem bys krytkowal wulgaryzmy zwolennikow
>   pis na tej grupie. wiem, wiem, nie jestes pis-owiec.

Nie po to tutaj przychodz aby, wiedzc z gry o bezskutecznoci, uczy kogo kultury jzyka. To u mnie wyjtek w skrajnych przypadkach, natomiast czsto prostuj kamstwa, i nie wierz, e tego nie zauwaye.

 Nie cieprie durnoty. To co wymyslaja na psp zwolennicy PiS to  jakis obled. Bobry, "kaszalot", to jakas paranoja.

Czy Ty prbujesz mnie prowokowa ?

 Sprawy prywatne sa sprawami prywatnymi. Tu jest psp i sobie
 duskutujemy o duperelach typu czy bobry przegryzly waly czy
 wal przegryzl komorowski.
(...)
>    to test na twoja prawdomownosc ;o)

Wierz, e jak bardzo bdziesz si stara, to w kocu uwierzysz, e nie jestem prawdomwny.

 Napisalem wyzej. Sprawy prywatne sa sprawami prywatnymi.

(...)
>   kto na tym forum jest zwolennikiem po? kawecki? ;o)

Ty i ja dobrze wiemy, e odpowiadajc na to pytanie posawibym znak zapytania przy Twojej spostrzegawczoci.

 Ci tzw. zwolennicy PO to w sporej czesci wojujacy antyklerykalowie
 szukajacy swojej szansy w dokopaniu religijnemu PiS-owi.

>   poczytaj moje riposty na temat pedofilii w kk.

Rozmawiamy o sporze PO<->PiS, nie o pedofilii w KK
  Rzomiawiamy tez o obiektywnosci, nie zauwazyles?

- najtrudniej jest upomina wsplnikw,

 Na psp nie mam wspolnikow.
a Ty przecie nie idziesz na atwizn, wic gdzie te przykady ?

 Nie bede udowadniac, ze nie jestem wielbladem.

Dobry przykad Ci daem - jestemy wsplnikami w temacie pedofilii. ;o)

 Zauwaz, ze akcja nagle sie skonczyla. O Polanskim tez cicho.

> [...]
>   cala sfora ujadaczy kryje sie za ciagle zmieniajacymi sie nickami
>   i uwaza, ze jest bezkarna. jak zauwazyles kilku z nich zniknelo juz

Jako Ci nie wierz, e to bdzie symetryczny proces.

 Musisz sobie jakos z tym poradzic ;o)))

>   czyli co, glosujemy na naszego ? ;o))

Z pewnoci znasz takie powiedzenie Amerykanw (cytowa je Pan Kloss):

 ZMILUJ sie. Kloss to PAN ?! No nie!
"S...syn, ale nasz s....syn", co dobrze tumaczy rnice miedzy Polsk a Rosja czy Chinami w kwestii kondycji po dowiadczeniu komunizmu.

 Rozdzieranie szat to nasza cecha narodowa.Ile zesmy wycierpieli...oj.

I o to w tych, formalnie zbyt wiele nie znaczcych wyborach chodzi,
a wydaje mi si, e przekorni rodacy maja du ochot pokaza rodkowy palec tym z importu.

 Moje zdanie w sprawie Jarka-Bronislawa znasz.  Wielka radosc sprawiloby mi gdyby spoleczenstwo pokazalo srodkowy
 paluszek tym pewniakom i do II tury wszedl JKM. I "wygral"! ;o)

Roman Rumian

 uszanowania

 hesk

Data: 2010-05-28 13:11:41
Autor: cirrus
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Uytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisa w wiadomoci news:hto40m$h3s$1news.agh.edu.pl...
Henryk,
W dniu 2010-05-28 09:50, "heRsk" pisze:
(...)
  Witaj, nie zalalo cie tam ?
Nie, dzikuj. Mieszkam w dzielnicy Krowodrza-Grka, ale ludzi mieszkajcych blisko Wisy w okolicy egu - al ... :-(
[...]
Masz nadal duy problem z obiektywizmem, walczysz, wol nie dochodzi z jakiego powodu, dlatego poczekam, a grupie minie gorczka przedwyborcza.
Roman Rumian

Nie dochd bo dojdziesz do poraajcych rzeczy, e zdecydowana wikszo pisowskich uczestnikw to psychole.

--
stevep

Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"