Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"

Data: 2010-05-28 10:50:07
Autor: Bombelek
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:htnrql$eql$1news.agh.edu.pl...
Szanowni Państwo,

pracowitość miejscowych propagandzistów wyborczych jest raczej bezcelowa:
"... To pokazuje, że rzeczywiste problemy państwa będą takie same, niezależnie od rezultatu wyborów prezydenckich. W ogóle rzeczywistość jeszcze raz wygrała z fikcją. Powódź usunęła w cień kampanię prezydencką i ludzie, zwłaszcza w rejonach dotkniętych powodzią mają większe zmartwienia, niż przejmowanie się sondażami. Co innego politycy; ci od dawna w gruncie rzeczy zajmują się raczej sobą, ewentualnie swoimi konkurentami, a te wojny podjazdowe absorbują ich pomysłowość i energię do tego stopnia, że nie mają już głowy do zajmowania się sprawami państwowymi. Zresztą, powiedzmy sobie szczerze – ich samodzielność w tym względzie jest iluzoryczna, bo po ratyfikacji traktatu lizbońskiego większość ustaw uchwalanych przez polski Sejm, to tłumaczone własnymi słowami dyrektywy Komisji Europejskiej, a zaledwie 20 procent, to różne, często motywowane intencjami korupcyjnymi, nowelizacje.
..."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I to by było tyle ode mnie: straszenie Panem Jarosławem budzi we mnie wyłącznie uśmiech politowania, a ciekawych informacji szukam wyłącznie w wypowiedziach na inne, niż okołowyborcze/katastroficzne/powodziowe tematy.

Ukłony

Roman Rumian

Sądzisz, że Jarosław Kaczyński nie jest "straszny"? Może sam z siebie nie, jest lichej postury ale straszne są jego myśli.
Naiwnością byłoby sądzić, że ten człowiek cokolwiek zrozumiał i się zmienił. Jego celem życiowym zawsze była władza
bez względu na metody jej zdobycia. Ten człowiek zawsze chciał być prezydentem!. Z jego poglądami na świat, na Polskę,
na rzeczywistość w której żyjemy (Internet) są przestarzałe jak on sam. Nasze pokolenie 20-30 latków nie chce by naszym
krajem rządził ktoś o poglądach socjalistycznych. Nie życzymy sobie by z naszej pracy korzystała grupa uprzywilejowanych
biurokratów, partii politycznych i poteżnej armii wyciągających rękę nie po swoje pseudobiedaków.

Data: 2010-05-28 02:46:54
Autor: Hans Kloss
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On 28 Maj, 10:50, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

S dzisz, e Jaros aw Kaczy ski nie jest "straszny"? Mo e sam z siebie nie,
jest lichej postury ale straszne s jego my li.

Strasznym to ty jesteś- idiotą. Powiadasz że masz wgląd w myśli
prezesa? Pewnie kosmici cię tym talentem obdarzyli...ech. Debilizm i
psychopatia platfonsów i ich politycznych kiboli najwyraźniej nie mają
żadnych ograniczeń.
Do Kobierzyna durniu a nie poważną (LO(L) grupę dyskusyjną zasrywać
swoimi "przemyśleniami"
J-23

Data: 2010-05-28 12:07:02
Autor: Bombelek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c5642bc8-5870-459e-af09-35ef7d880980f14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Potwierdzam swoje zdanie. Jesteś dziadku PSYCHOPATĄ!  Przeczytaj to co napisałeś. Nienawiśc zalewa ci mózg.

Data: 2010-05-28 03:18:04
Autor: Hans Kloss
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
On 28 Maj, 12:07, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
 Nienawiśc

Myli ci się siurku nienawiść z pogardą.
J-23

Data: 2010-05-28 12:20:23
Autor: Bombelek
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5282140a-6ad0-48a5-b8fe-3b5091d51f4aq8g2000vbm.googlegroups.com...
On 28 Maj, 12:07, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
 Nienawiśc

Myli ci się siurku nienawiść z pogardą.
J-23

Nie myli mi się! Nienawiśc przemawia przez ciebie, a pogarda dla takich jak ty przeze mnie.

Data: 2010-05-28 12:28:59
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Panie "Bombelek",

W dniu 2010-05-28 10:50, Bombelek pisze:
(...)
[...]

z zasady (dobrego wychowania) nie odpowiadam "tykającym" anonimom, do tego, o takich, pożal się Boże, "poglądach" zapożyczonych z duraczących merdiów. To na dodatek bezsensowne, i ten jeden raz odpowiadam Panu, bo wyglądasz Pan na nowego, a takim można dać szansę.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 13:55:57
Autor: precz z gnomem
[...]

No widzisz Bombelek, dostałeś lekcję demokracji polegającą na tym, że nie odpowiada się adwersarzom o innych poglądach.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-28 14:22:47
Autor: Bombelek

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hto5tc$hk0$1news.agh.edu.pl...
[...]

Panie Rumian,

z całym szacunkiem dla pańskiej pozycji społecznej i pańskich dokonań naukowych.
Decydując się na udział w dyskusji na tym forum wziął pan na siebie ryzyko, że słownictwo tu prezentowane nie będzie
rodem z warszawskich czy krakowskich salonów i taki anonim jak ja pozwoli sobie na "tykanie" kogoś tak ważnego jak pan.
Pozostaje mi wyrazić ubolewanie, że na tym nasza dyskusja się zakończy. Pan jako chyba jedyny na tym forum nie
posługuje się językiem z rynsztoka, który to niestety cechuje większość zwolenników PiS na tym szanownym forum.
Pańskie sugestie manipulowania mną przez "duraczące media" są jedynie dowodem, że nie znosi pan innych stanowisk
niż pańskie własne. Nie jestem pańskim studentem i pańska władza nie sięga do mojego indeksu.

Mimo to pozostaję z szacunkiem

Bohdan Jakub Belledi

Data: 2010-05-28 15:18:47
Autor: heÂŽsk
On Fri, 28 May 2010 14:22:47 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hto5tc$hk0$1news.agh.edu.pl...
> Panie "Bombelek",

[...]

> [...]

niż pańskie własne. Nie jestem pańskim studentem i pańska władza nie sięga do mojego indeksu.

I jak ci teraz Roman ? ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-05-28 16:32:49
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
W dniu 2010-05-28 15:18, "heÂŽsk" pisze:
(...)
[...]
rodem z warszawskich czy krakowskich salonĂłw i taki anonim jak ja pozwoli
[...]
zwolennikĂłw PiS na tym szanownym forum.
Pańskie sugestie manipulowania mną przez "duraczące media" są jedynie
dowodem, Ĺźe nie znosi pan innych stanowisk
[...]

Nie rozumiem pytania - czy ta nielogiczna, zawierająca fałszywe wnioski i brzydkie sugestie odpowiedź, nadal anonimowego rozmówcy, ma jakoś zmieniać moje samopoczucie ?

Owszem, doceniam uĹźyte w niej  formy, ale nadal nie widzę podstaw do powaĹźnego traktowania wypowiedzi Pana Bohdana Jakuba Belledi (?), dopĂłki jego personalia pozostają niezweryfikowane.

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 17:21:12
Autor: MH
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"

Owszem, doceniam uĹźyte w niej  formy, ale nadal nie widzÄ&#65533; podstaw do powaĹźnego traktowania wypowiedzi Pana Bohdana Jakuba Belledi (?), dopĂłki jego personalia pozostajÄ&#65533; niezweryfikowane.

======================

Hoho , czyżby jakieś pozostałości z epoki PRL'u ??  Wyjątkowo silna argumentacja
Panie Rumianie. Nieważne CO kto mówi , ważne KTO mówi. MH

Data: 2010-05-28 17:35:39
Autor: Roman Rumian
Panie i Panowie - szkoda zdrowia na "dyskusje"
Panie "MH",

W dniu 2010-05-28 17:21, MH pisze:
(...)
Hoho , czyżby jakieś pozostałości z epoki PRL'u ??  Wyjątkowo silna argumentacja
Panie Rumianie. Nieważne CO kto mówi , ważne KTO mówi.

wyjątkowo:
musi się Pan nauczyć czytać i rozumieć CAŁOŚĆ wypowiedzi.
Ja wprzód wskazałem na BRAKI wypowiedzi w logice, zgodności z faktami i intencjach, aby zakończyć anonimowością, która, jak łatwo zauważyć, służy w sieci głównie NIEODPOWIEDZIALNOŚCI wypowiedzi.

Pan również zaczyna od brzydkiej sugestii ad personam, więc czego Pan oczekuje ?
Ja naprawdę już trochę umiem szanować czas i palce ...

Roman Rumian

Data: 2010-05-28 22:11:48
Autor: MH
> [...]

wyjątkowo:
musi się Pan nauczyć czytać i rozumieć CAŁOŚĆ wypowiedzi.

Całośćcałości , Oczywistaoczywistość jest normalnąnormalnością.Szanowny Panie
Rumianie , pozwoliłem sobie na palemikę z Panem w poprzednim poście w sposób
kulturalny. W moim pojęciu kultura dyskusji nie jest postrzegana jako tylko
wypowiedź "nieokraszona" słowami powszechnie uznawanymi za wulgarne i
obraźliwe.Pan czynisz to bez wulgaryzmów , ale dajesz Pan dowód na brak szacunku
do adwersarza. W ten sposób nijak nie da się dyskutować..
Mało tego , odpowiadając raczył Pan wykasować to co wcześniej napisałem.
Pozwolę sobie przypomnieć :

[...]

Proszę o ponowne wskazanie na owe braki w logice/faktami itd.. , to może być
podstawa do polemiki. Bez względu na to czy ma Pan rację , czy nie , zakłada Pan
a priori , że każdy mający inne poglądy jest idiotą.. No to po kiego diabła
wchodzisz Pan na grupę dyskusyjną , skoro nie chcesz Pan dyskutować ?!

Pan również zaczyna od brzydkiej sugestii ad personam, więc czego Pan oczekuje ?
Ja naprawdę już trochę umiem szanować czas i palce ...

Sugeruję wprowadzenie teorii do praktyki..

MH

Data: 2010-05-29 16:24:21
Autor: cyc

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000035f.4c002384newsgate.onet.pl...

Sugeruję wprowadzenie teorii do praktyki..

MH

Nie wymagaj od Rumiana zbyt wiele !.
Jego postawy i argumentacja  maja to do siebie , ze sa jak jego " kultura osobista " , znaczy wybiorcza . Kiedy z nim sie zgadzasz , to jestes przyjacielem , jesli nie , wrogiem ( jak ksiadz ) .Wiele u niego zalezy tez od aktualnego stanu napiecia nerwowego ,  dobrego lub zlego dnia a nawet od tego czy pies na niego zaszczekal przyjaznie , czy wrecz odwrotnie .
Rumian kiedy jego zona , polozna , walczyla o podwyzki okazywal sie byc ksiazkowym wrecz przykladem socjaldemokraty , ze nie powiem komunisty , nie uznajacego gradacji plac w zaleznosci od wiedzy , wyksztalcenia , stazu a przedewszystkim przydatnosci . Twierdzil , ze lekarz nie moze miec wiecej od jego zony bo ona " ciezko pracuje " . Kiedy jednak problem jakos sie rozwiazal w stan strajkow minal , to spowrotem stal sie zagozalym zwolennikiem skrajnego "wolnorynkowca " JKM ....tego z mucha w kropki ,...... "kandydata " zreszta .
Na Rumiana , asystenta ( mysli ze tym 'stanowiskiem " zlapal Pana Boga za nogi bo z doktoratem jakos sobie nie poradzil ) , szkoda slow . Nie wniesie nic nowego poza smieszna postawa nadetego obludnika .
To nie Rumian , tylko " Pan Rumian " - tak sobie kiedys zazyczyl od grupowiczow !.

cyc

Data: 2010-05-31 21:45:03
Autor: precz z gnomem
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu0m4k$5fe$2news.onet.pl...
W dniu 2010-05-29 16:24, cyc pisze:

To nie Rumian , tylko " Pan Rumian " - tak sobie kiedys zazyczyl od
grupowiczow !.

cyc

Żartujesz??? :-D

Poważnie. Jeszcze "straszył", że jak mu ktoś powie per "ty", to nie odpowie, he, he, he. Bufon!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-03 23:29:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-31 21:45, precz z gnomem pisze:
[...]

Myślę że _pan_ Roman jak najszybciej powinien się zacząć leczyć na przerost ego. Gotowe mu jeszcze kiedy pęknąć.

Data: 2010-05-28 22:12:56
Autor: MH