Panie kochany, tu jest Sejm, ja tu mieso mam!

Data: 2018-05-24 21:02:14
Autor: stevep
Panie kochany, tu jest Sejm, ja tu mieso mam!
W dniu 2018-05-24 o 17:45, brat_olin pisze:
Swoja droga, spasly sie te kobiety na sejmowym.

--
Smart questions to stupid answers

Udław się swoim jadem przygłupie.

--
stevep

Data: 2018-05-24 12:29:44
Autor: brat_olin
Stefan Pietrzykowski wrote:
brat_olin pisze:

> Swoja droga, spasly sie te kobiety na sejmowym.

Udław się swoim jadem przygłupie.

Macie tu, Stefan, i ocencie:
https://twitter.com/waldemar_kowal/status/999650401833103360
Nie spasly sie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-05-24 23:06:50
Autor: boukun
Użytkownik "brat_olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> Swoja droga, spasly sie te kobiety na sejmowym.

Udław się swoim jadem przygłupie.

Macie tu, Stefan, i ocencie:
https://twitter.com/waldemar_kowal/status/999650401833103360
Nie spasly sie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

siekacz
? @kapitan_siekacz
7 godz.7 godzin temu
W odpowiedzi do @waldemar_kowal

Ten niepełnosprawny syn całkiem przytomnie: "Mama odpuść!" Powinien być prawnym opiekunem swojej matki-wariatki.

Data: 2018-05-24 23:50:58
Autor: u2
W dniu 24.05.2018 o 21:02, steviepiepszykoski pisze:
W dniu 2018-05-24 o 17:45, brat_olin pisze:
Swoja droga, spasly sie te kobiety na sejmowym.

-- Smart questions to stupid answers

Udław się swoim jadem przygłupie.

te cyrkus, tu nie cyrk, więcej powagi cyrkus:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Panie kochany, tu jest Sejm, ja tu mieso mam!