Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !

Data: 2012-04-18 18:57:25
Autor: Albercik
Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
W dniu 18.04.2012 16:17, Wkurwiony pisze:
Fajny dokument, okazuje się, że kazde auto kupowane w komisie jest kręcone,
Nawet jak jest serwisowane, po prostu ma przegląd np przy 120.000 potem nic,
na liczniku jest 400.000 skręcają do 200.000 i z powrotem do serwisu i w kompie
serwisu pojawia sie 200.000 ;)
A co jak był w serwisie na każdej wymianie oleju co 15..30kkm?
W serwisie mają wszystkie stany liczników a nie tylko ten ostatni.

Data: 2012-04-18 19:00:01
Autor: Sebastian Biały
On 2012-04-18 18:57, Albercik wrote:
W serwisie mają wszystkie stany liczników a nie tylko ten ostatni.

W *którym* serwisie? Bo w Renault powiedzieli mi że informacja ogólna to jest na gwarancji. A potem już nie ma ogólnej i każdy prowadzi własną dokumentację. Więc w *którym*?

Data: 2012-04-18 20:47:02
Autor: Marcin Kiciński
[...]

W serwisie Fiata mają całą historię wszystkich przeglądów i napraw, także po gwarancji.

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2012-04-18 23:55:59
Autor: venioo@interia.pl
On 2012-04-18 18:57, Albercik wrote:
[...]

Zapytaj grzecznie kilku serwisow. Jak spytalem (telefonicznie) w 5 serwisach citroena, to w 1 tylko udzielili mi odpowiedzi, kiedy interesujacy mnie samochod byl ostatni raz w serwisie. Zgadzalo sie z ksiazka u polskiego Niemca w Hamburgu, to kupilem. A byla to Xantia II Break z 1998r. Przejezdzila u mnie prawie bezproblemowo ponad 50tys.km.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-19 00:08:01
Autor: Czarek Daniluk
On Apr 18, 11:55 pm, "ven...@interia.pl" <ven...@interia.pl> wrote:

[...]

Jak kupowałem Mondeo którym jeżdżę po telefonie do serwisu zapytałem
czy może mi powiedzieć kiedy i przy jakim przebiegu był robiony
przegląd, powiedzieli że niestety telefonicznie nie mogą udzielić
takiej odpowiedzi.

To sformułowałem inaczej pytanie - samochód jest wystawiony z
przebiegiem xyz ;) czy patrząc a to co Pani widzi przed oczami jest to
jego realny przebieg ?
Odpowiedź tak :)
Jak byłem na miejscu to zweryfikowałem to naocznie, do domu wróciłem
fordem :)

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-19 09:13:39
Autor: Przemysław Czaja
Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !

Użytkownik "Czarek Daniluk"

Jak byłem na miejscu to zweryfikowałem to naocznie, do domu wróciłem
fordem :)

Nam również jest przykro ;-)

Data: 2012-04-19 17:33:47
Autor: Cezary Daniluk
[...]

Porównując do rok starszego tyle że TDCI, to jak na razie eksploatacja tego egzemplarza jest wręcz bezproblemowa ;) No i tańsza. A porównuję TDCI manual do benzyny+gaz V6 automat ;) Ja mam benzynę + gaz.

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-19 19:55:44
Autor: venioo@interia.pl
Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
W dniu 2012-04-19 17:33, Cezary Daniluk pisze:

Użytkownik "Czarek Daniluk"

[...]

A ja mam teraz TDDi '01 i tez sobie chwale. Kupiony od dobrego kolegi zadbany egzemplarz. Wiec prawda jest, ze dobre samochody rozchodza sie po znajomych i rodzinie.

PS. Zapisany do MKP ??

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-19 23:06:48
Autor: Czarek Daniluk
On Apr 19, 7:55 pm, "ven...@interia.pl" <ven...@interia.pl> wrote:

[...]

TDDi to inna bajka ;)
Na forum się ciut udzielam, chociaż w innych pewnie dziedzinach niż
Ty ;) bo ja w V6 i w automatik getriebe ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-21 15:13:57
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-04-20 08:06, Czarek Daniluk pisze:
[...]

mi się nic nie psuje, to ja tylko w tematach spotowych się udzielam ;)
aaa, sorry, o chłodnicę oleju pytałem, bo moja kamieniem dostała i ciekło ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-21 16:51:32
Autor: xyz
W dniu 2012-04-19 19:55, venioo@interia.pl pisze:
[...]

A i FCP jeszcze jest i dziś spota maja w Kryspinowie pod Krakowem ;)

pzdr

--
-- - xyz

Data: 2012-04-21 21:26:00
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-04-21 16:51, xyz pisze:

[...]

niestety nie mam Foki a i do Krakowa nieco zbyt daleko na spoty

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-30 21:43:25
Autor: jerzu
Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
On Sat, 21 Apr 2012 21:26:00 +0200, "venioo@interia.pl"
<venioo@interia.pl> wrote:

niestety nie mam Foki a i do Krakowa nieco zbyt daleko na spoty

FCP = Ford Club Polska :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-30 22:52:09
Autor: venioo@interia.pl
<venioo@interia.pl>  wrote:

niestety nie mam Foki a i do Krakowa nieco zbyt daleko na spoty

FCP = Ford Club Polska :P

Aaaa, myslalem, ze o Focus Club Polska mowimy ;) :D

Pzdr

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-30 21:42:38
Autor: jerzu
Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
On Thu, 19 Apr 2012 19:55:44 +0200, "venioo@interia.pl"
<venioo@interia.pl> wrote:

A ja mam teraz TDDi '01 i tez sobie chwale. Kupiony od dobrego kolegi zadbany egzemplarz. Wiec prawda jest, ze dobre samochody rozchodza sie po znajomych i rodzinie.

Ja mam TDDi `02. Mechanicznie i zawieszeniowo jest OK. Gorzej z
blachami. Tzn. standard w Mondeo: drzwi i progi. Nie ma tragedii,
ale... Ale ja go kupiłem tanio, po rodzinie :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-30 22:53:49
Autor: venioo@interia.pl
<venioo@interia.pl>  wrote:

[...]

Ja mojego tanio po kumplu ;) W sumie to znajac samochod namowilem kumpla, zeby mi sprzedal :D
Ale o dziwo progi jeszcze sie trzymaja ale drzwiami bede musial sie zaopiekowac niedlugo, poki jeszcze czas.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-19 08:19:56
Autor: Albercik
W dniu 18.04.2012 19:00, Sebastian Biały pisze:
On 2012-04-18 18:57, Albercik wrote:
[...]

powiedzieli.. znaczy że po gwarancji kasują historie? czy nie wprowadzają kolejnych danych?

Ja, będąc swoim samochodem, renault po gwarancji żeby było jasne, w serwisie, aby mi podali zgubiony kod do radia, spisali licznik i wprowadzili do kompa.
Kiedyś tam później miałem okazje zerknąć w historie serwisową no i oczywiście wszystkie zapisy były, stan licznika podany przy każdej wcześniejszej wizycie, oraz ta moja pogwarancyjna wizyta również...

Więc idź sobie porozmawiać z tymi panami bo coś bredzą.

Data: 2012-04-21 18:34:14
Autor: Sebastian Biały
On 2012-04-19 08:19, Albercik wrote:
[...]

To znaczy że historia samochodu X po gwarancji instnieje juz tylko lokalnie w danym serwisie. W innym go nie ma. Informacje tą uzyskalem 4 lata temu kupując coś francuskiego. To jeden z (wielu) powodów nie kupowania więcej u nich.

Data: 2012-04-19 10:11:44
Autor: Andrzej Lawa
On 2012-04-18 18:57, Albercik wrote:
[...]

W końcu przez tych zasranych oszustów pojawi się przepis, że z każdą
duperelą, włącznie z wymianą oleju, trzeba będzie jeździć do
"autoryzowanej stacji" i nie będzie można samemu sobie dłubać w
samochodzie czy innym pojeździe :(

Data: 2012-04-21 10:29:13
Autor: Filip
W dniu 2012-04-19 10:11, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Nie martw się, Polak znajdzie sposób :)

Data: 2012-04-21 10:19:01
Autor: Filip
On 2012-04-18 18:57, Albercik wrote:
[...]

Np. w serwisie Renault. Nie ma czegoś takiego jak historia samochodu na gwarancji a potem blank. Historia samochodu widnieje w systemie normalnie po okresie gwarancyjnym. Wszystkie auta Renault, które sprzedawałem, sprawdzałem sobie w systemie. Klient natomiast nie miał wglądu do historii pojazdu. Tylko pracownik może "sobie" sprawdzić.

Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !