Panie prezesie !!

Data: 2011-05-16 18:10:14
Autor: MH
Panie prezesie !!
1) po pierwsze primo , to mama zakazał jeździć..  Nie moja brocha , jeździj se
pan ...  Ino jak rva Pana Jego Mać gówno z tych wyjazdów będzie , to miej Pan
odwagę publicznie oznajmić , żeś Pan przepultał kasę podatnika !! Baaa !! W
tym również takiego jak ja , co to Pana nielubi..  2) Dobrze Panu radzę : ręce trzymaj Pan w kieszeni , bo tak Pan gestykulujesz
jak ten co w końcu dokonał samozapłonu..  I jeszcze mu w stolicy kacapską
flagę na bramie powiesili.. Chcesz Pan tego ??

3) Panie !!  Niech Pan przestanie....

MH  --

Data: 2011-05-16 20:22:46
Autor: Leprechaun
Panie prezesie !!

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqrpa5$iev$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niech nie przestaje! Niech macha! Niech obiecuje chłopom, że żyto im jak kukurydza wyrosnie!

BomBel

Panie prezesie !!