Panienki znowu zosta³y wydymane

Data: 2010-02-05 00:44:51
Autor: Charlie delta
Panienki znowu zosta³y wydymane
jak zwykle zreszt±

buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-02-05 10:12:14
Autor: rosomak
Panienki znowu zosta³y wydymane
jak zwykle zreszt±

buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

wynocha stad ty zalosna pisowska cioto

--

Data: 2010-02-05 01:18:02
Autor: Charlie delta
Panienki znowu zosta³y wydymane
On 5 Lut, 10:12, "rosomak" <rosomak102WYTNI...@op.pl> wrote:
> jak zwykle zreszt±

> buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

wynocha stad ty zalosna pisowska cioto

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Jestem dumny z tego ¿e popieram PIS i braci K.

Jestem szczê¶liwym posiadaczem umiejêtno¶ci analitycznego my¶lenia
panienki

Dlatego z poziomów ponad 2500 jestem "krótki"

buhahaha

na S&P te¿ jestem "short"

taki ju¿ los panienek, s± wiecznie dymane

buhahahaha

ale nie martwicie siê byczki, bêdziecie mieæ ma³e odbicie, oczywi¶cie
wtedy bêdziecie "ju¿" krótkie

znowu ma³e dymanko bêdzie waszym udzia³em

buhahahahaha

Data: 2010-02-05 10:24:50
Autor: rosomak
> [...]

wtedy bêdziecie "ju¿" krótkie

znowu ma³e dymanko bêdzie waszym udzia³em

Szkoda tylko ze zawsze piszesz post factum. Tak to nawet goscie z pisu ptrafia.

Data: 2010-02-05 10:17:48
Autor: totus
rosomak wrote:

jak zwykle zreszt±

buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

wynocha stad ty zalosna pisowska cioto

Ten charli to jaki¶ zatwardzia³y peda³. W ka¿dym widzi panienkê. Jakby usiad³ na trzonku od m³otka to mo¿e by mu trochê ul¿y³o. Na dodatek idiota, ze wszystkiego siê ¶mieje.

Data: 2010-02-05 17:09:15
Autor: MarcinJK
totus pisze:

Ten charli to jaki¶ zatwardzia³y peda³. W ka¿dym widzi panienkê. Jakby usiad³ na trzonku od m³otka to mo¿e by mu trochê ul¿y³o. Na dodatek idiota, ze wszystkiego siê ¶mieje.

ten go¶c ma do¶æ wk...j±cy sposób bycia, ale jest starym wyg±. Tak gdzie¶ z 5-6 lat temu objawi³ siê na grupie Efixa, jak jeszcze istnia³a. Sposób bycia mia³ ten sam co dzi¶ ale czasem rzuci³ bardzo konkretne i fachowe info.

--
MarcinJK

Data: 2010-02-05 20:01:30
Autor: totus
MarcinJK wrote:

totus pisze:

[...]

Mnie nie przeszkadza. Nie twierdze, ¿e jaki¶ zidiocia³y peda³ nie mo¿e sobie radziæ w handlu na gie³dzie. Wstawia tu jakie¶ pierdy. Ale przecie¿ nie on jeden. Sugerowa³em tylko, ¿e jakby usiad³ na trzonku od m³otka to mo¿e ci¶nienie by mu spad³o. Tak z ¿yczliwo¶ci radzi³em, ¿eby siê mniej mêczy³.

Data: 2010-02-05 21:44:42
Autor: kigam
Panienki znowu zosta³y wydymane

U¿ytkownik "MarcinJK" <marcinjkwywalodw@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
totus pisze:

> [...]

gdzie¶ z 5-6 lat temu objawi³ siê na grupie Efixa, jak jeszcze
istnia³a. Sposób bycia mia³ ten sam co dzi¶ ale czasem rzuci³ bardzo

Widocznie mia³ lekk± poprawê w chorobie bo tu jeszcze nic sensownego nie
powiedzia³.

Panienki znowu zosta³y wydymane