Panieński rumieniec

Data: 2020-12-08 09:22:35
Autor: Runt
Panieński rumieniec
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/joachim-brudzinski-wstyd-mi-za-slowa-ojca-rydzyka/qwdqsbn,79cfc278

"Panie ministrze sprawiedliwości, gdybym był winny, to powinniście mnie zamknąć. Bym już siedział, według tego, co oni mówią. Dlatego zwróćmy uwagę na to, co oni mówią i nie dajmy się - apelował Rydzyk, zwracając się do siedzącego na sali Ziobry."

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/onet-opinie-arlukowicz-o-urodzinach-radia-maryja/xq9fvvm,79cfc278

"Ja mam do księdza Rydzyka dwa słowa: informuję, że normalnym ludziom nie zdarza się pokusa wobec małych dzieci, proszę to przyjąć do wiadomości - powiedział Bartosz Arłukowicz w "Onet Opinie". - Może to się zdarza księdza znajomym. A te słowa padły w obecności członków rządu, w obecności Prokuratora Generalnego. I ci ludzie tego spokojnie słuchali /.../".

https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/arcybiskup-rys-przeprasza-za-slowa-tadeusza-rydzyka-o-pokusie-i-pedofili/y4lv7f1,79cfc278

"Bagatelizowanie grzechu, a jeszcze bardziej jego konsekwencji w życiu osób poszkodowanych, nie ma nic wspólnego z drogą Ewangelii" - napisał w poniedziałek w oświadczeniu abp Grzegorz Ryś, administrator kaliskiej diecezji."

Co na to prymas Polak?

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!