Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

Data: 2012-01-09 18:07:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut
Wêgrzy nie wierz± ju¿ Orbanowi. Wycofuj± masowo pieni±dze z banków i kupuj± waluty. Kto mo¿e, zak³ada konto poza granicami kraju.
Forint jest rekordowo s³aby, jednak Wêgrzy i tak zamieniaj± swoj± walutê na euro, dolary, czy inne waluty. Boj± siê, ¿e nied³ugo zostan± z nic nie wartymi papierami. Przenosz± te¿ konta do Austrii, bo wierz±, ¿e tamtejsze banki nie splajtuj±, w przeciwieñstwie do wêgierskich - pisze gazeta.pl. Wszyscy wierz±, ¿e to ju¿ koniec wêgierskiej gospodarki, a kraj og³osi bankructwo. Podobne sceny dzia³y siê choæby w Argentynie, podczas wielkiego kryzysu finansowego.

Tymczasem w³adze kraju próbuj± uspokoiæ spo³eczeñstwo. Zapowiadaj±, ¿e wkrótce wynegocjuj± po¿yczkê z Unii Europejskiej. Bruksela stawia jednak twarde warunki. Je¶li Wêgry nie przywróc± niezale¿no¶ci banku centralnego, to nie zobacz± ani eurocenta.
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/374367,wegrzy-wycofuja-pieniadze-z-bankow.html

Zaczyna siê spe³niaæ to, o czym pisa³em w ubieg³ym tygodniu. Orban ma przesrane.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-09 18:13:20
Autor: Przemys³aw W
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³

[...]

Kawa³ drania z tego Orbana. Tak przygraæ z kurduplem w ch...a, ¿e o Azorze i innych chwal±cych tego dyktatora nie wspomnê ;-)

 Przemek

--

"Jaros³aw Kaczyñski w 2011 roku przegra³ wszystko co by³o do przegrania. Po raz szósty z rzêdu Polacy wybrali ciep³± wodê w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Ma³o tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesiêcy PiS w ¿adnym sonda¿u nie wyprzedzi³o Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-09 18:27:48
Autor: the_foe
W dniu 2012-01-09 18:13, Przemys³aw W pisze:

Kawa³ drania z tego Orbana. Tak przygraæ z kurduplem w ch...a, ¿e o
Azorze i innych chwal±cych tego dyktatora nie wspomnê ;-)

Trzeba dodac, ze Wegrzy szybciej sie lecza z narodowosocjalistycznego zaczadzenia niz Polacy w 2007 roku. Partia Orbana ma juz tylko 18% poparcia.

--
the_foe

Data: 2012-01-09 18:37:47
Autor: Przemys³aw W
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut
U¿ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jef82h$8tm$1news.dialog.net.pl...
[...]

Bo te¿ i to zaczadzenie nie by³o takie same.

Przemek

Data: 2012-01-09 18:32:56
Autor: Leprechaun
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jef78b$s4a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekaw jestem gdzie prezes teraz poszuka wzoru do nasladowania? Wybory przerypa³ 0:6, gdzie siê Kaczyñscy nie dotkneli zaraz jaka¶ klêska. Jonasz jaki¶ czy co? Mo¿e trzeba go za burtê?

BomBel

Data: 2012-01-09 19:21:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

U¿ytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f0b253f$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

Nie Chiny?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-09 19:51:20
Autor: Denunzio Falconetti
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

Ciekaw jestem gdzie prezes teraz poszuka wzoru do nasladowania? Wybory przerypal 0:6, gdzie siê Kaczyñscy nie dotkneli zaraz jakas klêska. Jonasz jakis czy co? Moze trzeba go za burtê?

Nie Chiny?

Podrzucilbym pomysl Ziobrze lub Kurskiemu. Moze to kupia? Maly robi za Jonasza lub Midasa à rebours - czego sie nie czepi to pada. Z Chinami ponoc tez cos nie tak i miliony mieszkan stoja do wziecia. Mam tylko nadzieje, ze z Bawaria zartowal i dawno zapomnial.
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/266120,kaczynski-w-zabrzu-bawaria-to-wzor-dla-slaska,id,t.html?cookie=1
nuncio

Data: 2012-01-09 19:20:54
Autor: Obserwator
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Denunzio Falconetti <D.Falconetti@FlyingTutors.com> napisa³(a): Maly robi za
Jonasza lub Midasa à rebours - czego sie nie czepi to pada. Z Chinami ponoc tez cos nie tak i miliony mieszkan stoja do wziecia. Mam tylko nadzieje, ze z Bawaria zartowal i dawno zapomnial.

przylazles na polska grupe szwabski kolaborancie? Denunzio Falconetti aka Swietopelk Borkowski...ROTFL

Data: 2012-01-09 19:28:18
Autor: Obserwator
Zmien nick na bardziej odpowiedni : Adolf Deutsch Schwein

Data: 2012-01-09 20:24:52
Autor: u2
W dniu 2012-01-09 20:20,  Obserwator pisze:
przylazles na polska grupe szwabski kolaborancie? Denunzio Falconetti aka Swietopelk Borkowski...ROTFL

W skrocie SB, lubi denuncjowac, ostalo mu sie to po prylu ;)

Data: 2012-01-09 19:32:05
Autor: Obserwator
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2012-01-09 20:20,  Obserwator pisze:
> przylazles na polska grupe szwabski kolaborancie? > > Denunzio Falconetti aka Swietopelk Borkowski...ROTFL

W skrocie SB, lubi denuncjowac, ostalo mu sie to po prylu ;)

oczywiscie popiera pelomafie i wypisuje oszczerstwa pod adresem Kaczynskiego,
jak zwykla swinia - kolaborant i folksdojcz.

Data: 2012-01-09 21:16:01
Autor: u2
W dniu 2012-01-09 20:32,  Obserwator pisze:
W skrocie SB, lubi denuncjowac, ostalo mu sie to po prylu ;)
oczywiscie popiera pelomafie i wypisuje oszczerstwa pod adresem Kaczynskiego,
jak zwykla swinia - kolaborant i folksdojcz.

Wszystkie esbuce tak majom ;)

Data: 2012-01-10 05:07:20
Autor: stevep
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Dnia 09-01-2012 o 20:24:52 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

Obserwatorowi?
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-09 20:52:40
Autor: Denunzio Falconetti
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut

" Obserwator" Juz cie nie ma, bo jestes "junk", a wiec nie wysilaj sie.
nuncio

Data: 2012-01-09 19:59:26
Autor: Obserwator
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Denunzio Falconetti <D.Falconetti@FlyingTutors.com> napisa³(a):

" Obserwator" Juz cie nie ma, bo jestes "junk", a wiec nie wysilaj sie.
nuncio

jesli ja jestem *junk*, to KIM ty jestes, frajerze ?

W realu dostal bys w ten glupi, osrany ryj i z miejsca bys zmadrzal, folksdojczu.

Data: 2012-01-09 21:15:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jefguu$ro$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obsrywatorku. Przypominasz mi mojego kundelka. Obszczekuje za¿arcie przechodz±ce psy, ale gdy otwieram bramkê, natychmiast ucieka w drugi koniec dzia³ki, miast mê¿nie zmierzyæ siê z obszczekiwanym psem.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-09 22:05:21
Autor: XL
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Dnia Mon, 9 Jan 2012 21:15:26 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

Przypominasz mi mojego kundelka. Obszczekuje za¿arcie przechodz±ce psy, ale gdy otwieram bramkê, natychmiast ucieka w drugi koniec dzia³ki, miast mê¿nie zmierzyæ siê z obszczekiwanym psem.

Jaki pan, taki pies...
--
XL

Data: 2012-01-09 23:31:48
Autor: jadrys
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
W dniu 2012-01-09 22:05, XL pisze:
Dnia Mon, 9 Jan 2012 21:15:26 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Przypominasz mi mojego kundelka. Obszczekuje zażarcie
przechodzÄ…ce psy, ale gdy otwieram bramkÄ™, natychmiast ucieka w drugi koniec
działki, miast mężnie zmierzyć się z obszczekiwanym psem.
Jaki pan, taki pies...

:-D

Data: 2012-01-10 05:09:14
Autor: stevep
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Dnia 09-01-2012 o 22:05:21 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):

Jaki rozumek taki komentarz.  ;)

Data: 2012-01-10 05:08:11
Autor: stevep
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Dnia 09-01-2012 o 20:59:26  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisa³(a):

[...]

W realu to by¶ mia³ ju¿ pe³ne portki debiulu.

Data: 2012-01-10 09:15:23
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v7uofxtf50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Czy¿by obserwator znów straszy³ donosami?

BBR

Data: 2012-01-10 15:42:38
Autor: stevep
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Dnia 10-01-2012 o 09:15:23 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisa³(a):

[...]

Stale mu piszê "nie strasz, nie strasz bo siê ....".

Data: 2012-01-09 23:51:06
Autor: the_foe
W dniu 2012-01-09 19:51, Denunzio Falconetti pisze:
ze z Bawaria zartowal i dawno zapomnial.
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/266120,kaczynski-w-zabrzu-bawaria-to-wzor-dla-slaska,id,t.html?cookie=1

nuncio
to juz po BMW....

--
the_foe

Data: 2012-01-09 19:05:42
Autor: Grzegorz Z.
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut
Przemys³aw W napisa³:

Kawa³ drania z tego Orbana. Tak przygraæ z kurduplem w ch...a, ¿e o Azorze i innych chwal±cych tego dyktatora nie wspomnê ;-)

Azor jeszcze siê bêdzie wypiera³ tego ¿e go broni³.

Ju¿ nie mogê siê tego doczekaæ prawdê mówi±c :)

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-09 19:10:08
Autor: Przemys³aw W
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1tfj4e51q0p9i.15rj68iogw3g7$.dlg40tude.net...
Przemys³aw W napisa³:

[...]

Albo powie, ¿e "Dziennik" k³amie i on uwierzy jak napisz± w " Ich Nocniku", ewentualnie us³yszy w RM.

Przemek

Data: 2012-01-09 19:25:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jefai1$8cq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tej informacji dzi¶ nie u¶wiadczysz tylko w "Gazecie Polskiej" (niezalezna.pl).

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-09 21:02:37
Autor: Przemys³aw W
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f0b3106$0$1466$65785112news.neostrada.pl...

Jaka gazeta takie informacje.

Przemek

Data: 2012-01-09 18:14:40
Autor: Leprechaun
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f0b1ec5$0$1274$65785112news.neostrada.pl...
Wêgrzy nie wierz± ju¿ Orbanowi. Wycofuj± masowo pieni±dze z banków i kupuj± waluty. Kto mo¿e, zak³ada konto poza granicami kraju.

Co na to J.Kaczyñski?

BomBel

Data: 2012-01-09 19:57:57
Autor: XL
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut
Dnia Mon, 9 Jan 2012 18:14:40 +0100, Leprechaun napisa³(a):

Co na to Tusk?
--
XL

Data: 2012-01-09 20:02:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

U¿ytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hncgft02seg4$.2tz6h2v01kmn.dlg40tude.net...
[...]

Czy to Tusk chcia³ Budapeszt w Warszawie, czy preziu Kaczyñski?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-09 20:39:55
Autor: XL
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut
Dnia Mon, 9 Jan 2012 20:02:32 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

[...]

Niewa¿ne, kto chcia³, tylko kto i co zrobi³ i co z tego wynika.
osio³ku.
--
XL

Data: 2012-01-10 05:11:16
Autor: stevep
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o w alut
Dnia 09-01-2012 o 20:39:55 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

No i co z tego wynika, bêdzie Budapeszt Podbipiêto?

Data: 2012-01-10 05:10:12
Autor: stevep
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o w alut
Dnia 09-01-2012 o 19:57:57 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Tusk na urlopie, a Kaczor ju¿ w Sulejówku?

Data: 2012-01-09 19:24:17
Autor: jadrys
Panika na Węgrzech. W kantorach zabrakł o walut
Węgrzy nie wierzą już Orbanowi.

Raczej wierzą w spisek zagranicy, która zamiast lokalnego patrioty wolała by gubernatora wykonującego polecenia Brukseli i Waszyngtonu.

Data: 2012-01-09 19:46:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jefbbc$1nd$1node2.news.atman.pl...
Węgrzy nie wierzą już Orbanowi.

Raczej wierzą w spisek zagranicy, która zamiast lokalnego patrioty wolała by gubernatora wykonującego polecenia Brukseli i Waszyngtonu.

A tu znowu swoje. Aż na wymioty zbiera. Te twoje grepsy są tak nieświeże.

Data: 2012-01-09 23:33:22
Autor: jadrys
[...]

A niby czyją mam przedstawiać? Zrozum kogoś kto myśli samodzielnie.

Data: 2012-01-10 05:11:54
Autor: stevep
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o w alut
Dnia 09-01-2012 o 23:33:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jefbbc$1nd$1node2.news.atman.pl...
Wêgrzy nie wierz± ju¿ Orbanowi.

Raczej wierz± w spisek zagranicy, która zamiast lokalnego patrioty  wola³a by gubernatora wykonuj±cego polecenia Brukseli i Waszyngtonu.

A tu znowu swoje. A¿ na wymioty zbiera. Te twoje grepsy s± tak  nie¶wie¿e.

A niby czyj± mam przedstawiaæ? Zrozum kogo¶ kto my¶li samodzielnie.

Stalinowskimi has³ami?

Data: 2012-01-09 19:34:35
Autor: matusm
[...]

Zaczyna siê spe³niaæ to, o czym pisa³em w ubieg³ym tygodniu. Orban ma przesrane.bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2012-01-09 19:57:36
Autor: XL
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut
Dnia Mon, 9 Jan 2012 18:07:09 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

Tymczasem w³adze kraju próbuj± uspokoiæ spo³eczeñstwo. Zapowiadaj±, ¿e wkrótce wynegocjuj± po¿yczkê z Unii Europejskiej. Bruksela stawia jednak twarde warunki.

....w przeciwieñstwie do miêciutkich dla zad³u¿onych w zachodnich bankach
Greków, co? Grecy dostali pomoc? - dostali.
Wegrzy nie dostan± albo dostan± och³apy, bo nie s± dostatecznie zad³u¿eni u
jewrów...

Jewropa nie pomaga tak ot, ka¿demu kto chce, Jewro-pejcz musi z tego co¶
mieæ. Jak siê bracie porz±dnie nie zad³u¿ysz, to z po¿yczki na sp³aty
poprzednich (he he) nici :-]
--
XL

Data: 2012-01-09 20:01:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Panika na Wêgrzech. W kantorach zabrak³o walut

U¿ytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ghrwlz45ytoy$.1wqmcxjtwsv5q.dlg40tude.net...
[...]

O! Widzê ¿e z bojowego tonu pozosta³y ci mysie popiskiwania.