Panika na Węgrzech. W kantorach zabrakło walut

Data: 2012-01-09 18:13:20
Autor: Przemysław W
Panika na Węgrzech. W kantorach zabrakło walut
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Węgrzy nie wierzą już Orbanowi. Wycofują masowo pieniądze z banków i kupują waluty. Kto może, zakłada konto poza granicami kraju.
Forint jest rekordowo słaby, jednak Węgrzy i tak zamieniają swoją walutę na euro, dolary, czy inne waluty. Boją się, że niedługo zostaną z nic nie wartymi papierami.....

Kawał drania z tego Orbana. Tak przygrać z kurduplem w ch...a, że o Azorze i innych chwalących tego dyktatora nie wspomnę ;-)

 Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-09 18:27:48
Autor: the_foe
W dniu 2012-01-09 18:13, Przemysław W pisze:

Kawał drania z tego Orbana. Tak przygrać z kurduplem w ch...a, że o
Azorze i innych chwalących tego dyktatora nie wspomnę ;-)

Trzeba dodac, ze Wegrzy szybciej sie lecza z narodowosocjalistycznego zaczadzenia niz Polacy w 2007 roku. Partia Orbana ma juz tylko 18% poparcia.

--
the_foe

Data: 2012-01-09 18:37:47
Autor: Przemysław W
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jef82h$8tm$1news.dialog.net.pl...
[...]

Bo też i to zaczadzenie nie było takie same.

Przemek

Data: 2012-01-09 18:32:56
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jef78b$s4a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekaw jestem gdzie prezes teraz poszuka wzoru do nasladowania? Wybory przerypał 0:6, gdzie się Kaczyńscy nie dotkneli zaraz jakaś klęska. Jonasz jakiś czy co? Może trzeba go za burtę?

BomBel

Data: 2012-01-09 19:51:20
Autor: Denunzio Falconetti
Panika na Węgrzech. W kantorach zabrakło walut

Ciekaw jestem gdzie prezes teraz poszuka wzoru do nasladowania? Wybory przerypal 0:6, gdzie się Kaczyńscy nie dotkneli zaraz jakas klęska. Jonasz jakis czy co? Moze trzeba go za burtę?

Nie Chiny?

Podrzucilbym pomysl Ziobrze lub Kurskiemu. Moze to kupia? Maly robi za Jonasza lub Midasa ŕ rebours - czego sie nie czepi to pada. Z Chinami ponoc tez cos nie tak i miliony mieszkan stoja do wziecia. Mam tylko nadzieje, ze z Bawaria zartowal i dawno zapomnial.
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/266120,kaczynski-w-zabrzu-bawaria-to-wzor-dla-slaska,id,t.html?cookie=1
nuncio

Data: 2012-01-09 19:20:54
Autor: Obserwator
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Denunzio Falconetti <D.Falconetti@FlyingTutors.com> napisał(a): Maly robi za
Jonasza lub Midasa ŕ rebours - czego sie nie czepi to pada. Z Chinami ponoc tez cos nie tak i miliony mieszkan stoja do wziecia. Mam tylko nadzieje, ze z Bawaria zartowal i dawno zapomnial.

przylazles na polska grupe szwabski kolaborancie? Denunzio Falconetti aka Swietopelk Borkowski...ROTFL

Data: 2012-01-09 19:28:18
Autor: Obserwator
Zmien nick na bardziej odpowiedni : Adolf Deutsch Schwein

Data: 2012-01-09 20:24:52
Autor: u2
W dniu 2012-01-09 20:20,  Obserwator pisze:
przylazles na polska grupe szwabski kolaborancie? Denunzio Falconetti aka Swietopelk Borkowski...ROTFL

W skrocie SB, lubi denuncjowac, ostalo mu sie to po prylu ;)

Data: 2012-01-09 19:32:05
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-01-09 20:20,  Obserwator pisze:
> przylazles na polska grupe szwabski kolaborancie? > > Denunzio Falconetti aka Swietopelk Borkowski...ROTFL

W skrocie SB, lubi denuncjowac, ostalo mu sie to po prylu ;)

oczywiscie popiera pelomafie i wypisuje oszczerstwa pod adresem Kaczynskiego,
jak zwykla swinia - kolaborant i folksdojcz.

Data: 2012-01-09 21:16:01
Autor: u2
W dniu 2012-01-09 20:32,  Obserwator pisze:
W skrocie SB, lubi denuncjowac, ostalo mu sie to po prylu ;)
oczywiscie popiera pelomafie i wypisuje oszczerstwa pod adresem Kaczynskiego,
jak zwykla swinia - kolaborant i folksdojcz.

Wszystkie esbuce tak majom ;)

Data: 2012-01-10 05:07:20
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 20:24:52 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-01-09 20:20,  Obserwator pisze:
przylazles na polska grupe szwabski kolaborancie?

Denunzio Falconetti aka Swietopelk Borkowski...ROTFL

W skrocie SB, lubi denuncjowac, ostalo mu sie to po prylu ;)

Obserwatorowi?
--
stevep

Data: 2012-01-09 20:52:40
Autor: Denunzio Falconetti
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut

" Obserwator" Juz cie nie ma, bo jestes "junk", a wiec nie wysilaj sie.
nuncio

Data: 2012-01-09 19:59:26
Autor: Obserwator
Panika na W?grzech. W kantorach zabrak?o walut
Denunzio Falconetti <D.Falconetti@FlyingTutors.com> napisał(a):

" Obserwator" Juz cie nie ma, bo jestes "junk", a wiec nie wysilaj sie.
nuncio

jesli ja jestem *junk*, to KIM ty jestes, frajerze ?

W realu dostal bys w ten glupi, osrany ryj i z miejsca bys zmadrzal, folksdojczu.

Data: 2012-01-09 21:15:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jefguu$ro$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obsrywatorku. Przypominasz mi mojego kundelka. Obszczekuje zażarcie przechodzące psy, ale gdy otwieram bramkę, natychmiast ucieka w drugi koniec działki, miast mężnie zmierzyć się z obszczekiwanym psem.

Data: 2012-01-09 22:05:21
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 21:15:26 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Przypominasz mi mojego kundelka. Obszczekuje zażarcie przechodzące psy, ale gdy otwieram bramkę, natychmiast ucieka w drugi koniec działki, miast mężnie zmierzyć się z obszczekiwanym psem.

Jaki pan, taki pies...
--
XL

Data: 2012-01-09 23:31:48
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-09 22:05, XL pisze:
Dnia Mon, 9 Jan 2012 21:15:26 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Przypominasz mi mojego kundelka. Obszczekuje zaĹźarcie
przechodzące psy, ale gdy otwieram bramkę, natychmiast ucieka w drugi koniec
działki, miast mężnie zmierzyć się z obszczekiwanym psem.
Jaki pan, taki pies...

:-D

Data: 2012-01-10 05:09:14
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 22:05:21 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Jaki rozumek taki komentarz.  ;)
--
stevep

Data: 2012-01-10 05:08:11
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 20:59:26  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

W realu to byś miał już pełne portki debiulu.

--
stevep

Data: 2012-01-10 09:15:23
Autor: Pan hrabia Bobrowski

napisał(a):

[...]

Czyżby obserwator znów straszył donosami?

BBR

Data: 2012-01-10 15:42:38
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

Stale mu piszę "nie strasz, nie strasz bo się ....".

--
stevep

Data: 2012-01-09 23:51:06
Autor: the_foe
W dniu 2012-01-09 19:51, Denunzio Falconetti pisze:
ze z Bawaria zartowal i dawno zapomnial.
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/266120,kaczynski-w-zabrzu-bawaria-to-wzor-dla-slaska,id,t.html?cookie=1

nuncio
to juz po BMW....

--
the_foe

Data: 2012-01-09 19:05:42
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

Kawał drania z tego Orbana. Tak przygrać z kurduplem w ch...a, że o Azorze i innych chwalących tego dyktatora nie wspomnę ;-)

Azor jeszcze się będzie wypierał tego że go bronił.

Już nie mogę się tego doczekać prawdę mówiąc :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-09 19:10:08
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1tfj4e51q0p9i.15rj68iogw3g7$.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

Albo powie, że "Dziennik" kłamie i on uwierzy jak napiszą w " Ich Nocniku", ewentualnie usłyszy w RM.

Przemek

Data: 2012-01-09 19:25:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Przemysław W napisał:

[...]

Tej informacji dziś nie uświadczysz tylko w "Gazecie Polskiej" (niezalezna.pl).

Data: 2012-01-09 21:02:37
Autor: Przemysław W

Przemysław W napisał:

[...]

Jaka gazeta takie informacje.