Panika w PO

Data: 2011-03-30 16:18:48
Autor: Hoop
Panika w PO
Teraz trzeba im szczegolnie patrzec na rece bo
beda rwac kase wszedzie gdzie sie da i ile wlezie.

Data: 2011-03-30 16:50:05
Autor: u2
Panika w PO
W dniu 2011-03-30 16:18, Hoop pisze:
Teraz trzeba im szczegolnie patrzec na rece bo
beda rwac kase wszedzie gdzie sie da i ile wlezie.

Wybory sie zblizaja, wiec teraz obiecuja na potege.

A to elektrownie jadrowa, a to gaz lupkowy, a to netbooki dla pierwszakow.

Po wyborach wszystko wroci do normy :)

Data: 2011-03-30 16:58:28
Autor: Tusk
Panika w PO

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d93431f$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To kó...a dobre :)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sukces-dzialan-tuska-rosnie-poparcie-dla-po,1,4227041,wiadomosc.html

Data: 2011-03-30 18:24:16
Autor: jadrys
Panika w PO
W dniu 2011-03-30 16:18, Hoop pisze:
Teraz trzeba im szczegolnie patrzec na rece bo
beda rwac kase wszedzie gdzie sie da i ile wlezie.

A co to da? Myślisz że oni przejmują się naszym patrzeniem?

Data: 2011-03-31 16:12:01
Autor: cirrus
Panika w PO
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imvli0$o5b$2news.onet.pl...
W dniu 2011-03-30 16:18, Hoop pisze:
Teraz trzeba im szczegolnie patrzec na rece bo
beda rwac kase wszedzie gdzie sie da i ile wlezie.
A co to da? Myślisz że oni przejmują się naszym patrzeniem?

Da, urządź pojedynek na miny jak w Ferdydurke.

--
stevep

Data: 2011-03-31 16:58:38
Autor: u2
Panika w PO
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 2011-03-30 16:18, Hoop pisze:
Teraz trzeba im szczegolnie patrzec na rece bo
beda rwac kase wszedzie gdzie sie da i ile wlezie.
A co to da? My¶lisz ¿e oni przejmuj± siê naszym patrzeniem?

Da, urz±d¼ pojedynek na miny jak w Ferdydurke.

Ferdy..co? :-P

Taka pedalska ksi±¿ka, ale niez³a. Niestety wypad³a z kanonu lektur
szkolnych dziêki niejakiej Katarzynie Hall.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ferdydurke

Data: 2011-03-31 17:00:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Panika w PO

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in23t2$pc1$1news.onet.pl...
[...]

To zrozumie tylko wykształciuch. Komuszki mają zbyt płytki aparat myślowy.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-03-30 20:29:13
Autor: ^he®sk^
Panika w PO
On Wed, 30 Mar 2011 16:18:48 +0200, "Hoop" <ho@wtkm.pl> wrote:

Teraz trzeba im szczegolnie patrzec na rece bo
beda rwac kase wszedzie gdzie sie da i ile wlezie.

 a tys co za ptica?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-03-31 13:28:18
Autor: Zenon Komender
Panika w PO

"^heRsk^" <tylko.bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:aet6p6tbqo6oe4d0nmpaneub2h5ohc25d94ax.com...
On Wed, 30 Mar 2011 16:18:48 +0200, "Hoop" <ho@wtkm.pl> wrote:

Teraz trzeba im szczegolnie patrzec na rece bo
beda rwac kase wszedzie gdzie sie da i ile wlezie.

a tys co za ptica?

A ty w wywiadzie robisz?

Data: 2011-03-31 20:20:38
Autor: