Panika w PO! Boją się, że Bronek przegra już w I turze

Data: 2010-06-14 03:44:47
Autor: muto2100
Panika w PO! Boją się, że Bronek przegra już w I turze
Data: 2010-06-14 13:52:46
Autor: Bombelek
Panika w PO! Boją się, że Bronek przegra już w I turze

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8ce60f0a-9e03-42ed-a032-fa170981c5d1i28g2000yqa.googlegroups.com...
http://www.pardon.pl/artykul/11755/panika_w_po_boja_sie_ze_bronek_przegra_juz_w_i_turze

Wygra Grzegorz. Czas by młodzi zaczęli decydować o naszej przyszłości. Staruszkowie na fotelik, kapcie, herbatka, pilocik.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-14 07:00:06
Autor: Tomy

"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message news:4c161804$0$2587$65785112news.neostrada.pl...

Wygra Grzegorz. Czas by młodzi zaczęli decydować o naszej przyszłości. Staruszkowie na fotelik, kapcie, herbatka, pilocik.

Twój stary był milicjantem? Ktoś musiał ci ten łeb mocno
obić czymś twardym.

Data: 2010-06-14 14:09:44
Autor: Bombelek

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:hv55kd$svp$1news.eternal-september.org...

[...]

Nie masz nic do powiedzenia PSYCHOPATO? Więc się przymknij żalosna kreaturo!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-14 07:14:49
Autor: Tomy

"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message news:4c161bfe$0$17082$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dziecko, na co cie leczyli w przedszkolu? Krzywice głowy?

Data: 2010-06-14 14:20:06
Autor: Bombelek

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:hv56fv$l6$1news.eternal-september.org...

[...]

Wy PiS-owcy macie coś z główką!  Kupą rzucacie się na mnie, jak jakieś kundle! Nikt z wami nie chce pisać czy co? ;-)))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-14 07:29:22
Autor: Tomy

"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message news:4c161e6c$0$19171$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mały, kup sobie psa, daj mu na imie "PSYCHOPATA", będziesz miał
kolegę przez reszte wakcji.

Data: 2010-06-14 17:28:05
Autor: .'heÂŽsk'.
On Mon, 14 Jun 2010 14:20:06 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> Dziecko, na co cie leczyli w przedszkolu? Krzywice głowy?

Wy PiS-owcy macie coś z główką!  Kupą rzucacie się na mnie, jak jakieś kundle! Nikt z wami nie chce pisać czy co? ;-)))

 brawo mlody! z tymi draniami tak trzeba. --

 HeSk

Data: 2010-06-14 17:28:05
Autor: .'heÂŽsk'.
On Mon, 14 Jun 2010 14:09:44 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> Twój stary był milicjantem? Ktoś musiał ci ten łeb mocno
> obić czymś twardym.

Nie masz nic do powiedzenia PSYCHOPATO? Więc się przymknij żalosna kreaturo!

 z nimi tak trzeba. brawo mlody!

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 15:20:32
Autor: CeSaR

http://www.pardon.pl/artykul/11726/babcia_osmiesza_napieralskiego_zobacz

Data: 2010-06-14 16:50:41
Autor: u2
Panika w PO! Boją się, że Bronek przeg ra już w I turze
W dniu 2010-06-14 15:20, CeSaR pisze:
Wygra Grzegorz. Czas by mÂłodzi zaczĂŞli decydowaĂŚ o naszej przyszÂłoÂści.

http://www.pardon.pl/artykul/11726/babcia_osmiesza_napieralskiego_zobacz

Najpierw Grzech powiada, że zdrowie powinno być za darmo, a jak wiadomo
w przyrodzie nie ma nic za darmo, a na pytanie babci o finansowanie
służby zdrowia po prostu ucieka :)

Panika w PO! Boją się, że Bronek przegra już w I turze