Panika w PiSie??

Data: 2010-02-07 10:55:23
Autor: zbig
Panika w PiSie??
Nadprodukcja wątków nieprzychylnych PO, wysyp nowych nicków oraz
absolutna zoologizacja stopnia zaciekłości opluwania rządu, świadczą o
narastającej panice w szeregach wiernych firerkowi bez konta, żony i
prawa jazdy (kolejność przypadkowa). Nieliczni na tej grupie
zwolennicy PO, choćby chcieli, nie mają ze względów technicznych szans
na danie odporu temu zmasowanemu atakowi. Czyżby to rezultat
ostatnich, niezwykle korzystnych dla PO wyników sondaży?
Daremny wasz piśki trud, bój to będzie wasz ostatni.

Data: 2010-02-07 20:17:17
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-07 19:55, zbig pisze:
[...]

Coś się tobie poprzestawiało, nikt nie przebije Kawusia i herrska, oni
najbardziej zaśmiecają grupę. Nikt ich o sympatie propisowskie nie
posądzi, bo to sługusy kolesiów z peło. Co do sondażów to namolne
podawanie sondaży na grupie jest bardzo zabawne :]

Data: 2010-02-07 12:03:34
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 7 Lut, 20:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Czyzby ?
Dane z dziś - Paslauer 5 wątkow
awe 5,sam 5, mkarwan 3

hesk 0, kawecki 3

Data: 2010-02-07 21:14:26
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-07 21:03, zbig pisze:

Czyzby ?
Dane z dziś - Paslauer 5 wątkow
awe 5,sam 5, mkarwan 3

hesk 0, kawecki 3

Dodaj jeszcze cyca i cirrusa do propełoskiej bandy :]

Data: 2010-02-07 12:40:13
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 7 Lut, 21:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> awe 5,sam 5, mkarwan 3

> hesk 0, kawecki 3

Dodaj jeszcze cyca i cirrusa do propełoskiej bandy :]

Cyc - to komuch, zwolennik SLD, czyli wasz koalicjant, zresztą założył
tylko 1 wątek, cirrus 0. Pamietasz jeszcze o czym dyskutowaliśmy, czy
bedziesz dalej z siebie robił ociężałego umysłowo głaba?

Data: 2010-02-08 06:54:07
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Sun, 07 Feb 2010 21:14:26 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-07 21:03, zbig pisze:

> Czyzby ?
> Dane z dziś - Paslauer 5 wątkow
> awe 5,sam 5, mkarwan 3

Dodaj jeszcze cyca i cirrusa do propełoskiej bandy :]

 bigus wielbicielem po? smiechu warte... --

 HeSk

Data: 2010-02-08 09:09:42
Autor: cirrus
Panika w PiSie??
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkn73q$c3o$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No, no Cyc też, a ja go miałem za eseldowca.

--
stevep

Data: 2010-02-07 20:40:23
Autor: bolek
Panika w PiSie??

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkn3ol$1nu$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A czym bardziej namolne tym bardziej mijające się z prawdą.

bolek

Data: 2010-02-07 20:43:52
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-07 20:40, bolek pisze:

A czym bardziej namolne tym bardziej mijajħce siê z prawdħ.

Na tym polega praca propagandystĂłw, ale usenet to nie miejsce na spam
tylko na merytoryczna dyskusję.

Data: 2010-02-08 06:54:07
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Sun, 07 Feb 2010 20:43:52 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-07 20:40, bolek pisze:

> A czym bardziej namolne tym bardziej mijaj?ce si? z prawd?.

Na tym polega praca propagandystów, ale usenet to nie miejsce na spam
tylko na merytoryczna dyskusję.

 tylko z kim? bluzgajacym elektoratem pis ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 17:10:17
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 06:54, `heÂŽsk` pisze:

A czym bardziej namolne tym bardziej mijaj?ce si? z prawd?.

Na tym polega praca propagandystĂłw, ale usenet to nie miejsce na spam
tylko na merytoryczna dyskusję.

 tylko z kim? bluzgajacym elektoratem pis ?

Każdy sądzi po sobie, a tyle inwektyw co od propagandystów z peło
trudno, od innych normalnych userów, uświadczyć :]

Data: 2010-02-08 18:11:05
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 17:10:17 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  tylko z kim? bluzgajacym elektoratem pis ?

Każdy sądzi po sobie, a tyle inwektyw co od propagandystów z peło
trudno, od innych normalnych userów, uświadczyć :]

 podaj jakies przyklady, ja ci moge wymienic kilka nickow
 zaczynajac od ciebie. to jak, zaryzykujesz ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:14:45
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:11, `heÂŽsk` pisze:

Każdy sądzi po sobie, a tyle inwektyw co od propagandystów z peło
trudno, od innych normalnych userów, uświadczyć :]

 podaj jakies przyklady, ja ci moge wymienic kilka nickow
 zaczynajac od ciebie. to jak, zaryzykujesz ?

Hazard to domena kolesi z peło :]

Data: 2010-02-08 18:36:17
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 18:14:45 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  zaczynajac od ciebie. to jak, zaryzykujesz ?

Hazard to domena kolesi z peło :]

 czytaj ze zrozumieniem. mowilismy o bluzganiu elektoratu pis.

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:37:33
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:36, `heÂŽsk` pisze:

[...]

Nie, o inwektywach cudaków z peło :]

Data: 2010-02-08 18:42:58
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 18:37:33 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czytaj ze zrozumieniem. mowilismy o bluzganiu elektoratu pis.
Nie, o inwektywach cudaków z peło :]

 co, temat za trudny ? ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:44:35
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:42, `heÂŽsk` pisze:

 czytaj ze zrozumieniem. mowilismy o bluzganiu elektoratu pis.

Nie, o inwektywach cudaków z peło :]

 co, temat za trudny ? ;o))

Idź na korepetycje z języka polskiego. Może kiedyś nauczysz się czytać i
pisać po polsku :]

Data: 2010-02-08 18:59:47
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 18:44:35 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  co, temat za trudny ? ;o))
Idź na korepetycje z języka polskiego.

 a ci ta korepetycja pomogla? ta z wuml. ;o)))

Może kiedyś nauczysz się czytać i pisać po polsku :]

 tak biegle jak ty po rosyjsku ? ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 19:26:55
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:59, `heÂŽsk` pisze:

Idź na korepetycje z języka polskiego.

 a ci ta korepetycja pomogla? ta z wuml. ;o)))

Każdy sądzi po sobie :]

Może kiedyś nauczysz się czytać i pisać po polsku :]

 tak biegle jak ty po rosyjsku ? ;o))))

Daleko twojemu kaleczeniu polskiego do mojego biegłego rosyjskiego :]

Data: 2010-02-09 07:06:56
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 19:26:55 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
Każdy sądzi po sobie :]

 pomogla czy nie? ;o)

>  tak biegle jak ty po rosyjsku ? ;o))))
Daleko twojemu kaleczeniu polskiego do mojego biegłego rosyjskiego :]

 nie dosc zes komuch to jeszcze kacap ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 06:54:07
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Sun, 07 Feb 2010 20:17:17 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> Daremny wasz piśki trud, bój to będzie wasz ostatni.

Coś się tobie poprzestawiało, nikt nie przebije Kawusia i herrska,

 po prostu jestescie ciency. nie macie argumentow tylko bluzgi.

oni najbardziej zaśmiecają grupę.

 oczywsicie teksty nieprzychylne pis to smiecie ;o)))

Nikt ich o sympatie propisowskie nie posądzi,

 nie chodzi o sympatie czy antypatie. przyjrzyj sie fotkom
 swoich ulubiencow: jarkowi czy przemkowi? co to jest?!
 tak wyglada facet ?!
bo to sługusy kolesiów z peło.

 nie przenos na innych swojej sluzalczosci wobec prezesa'
 "lubudubu,lubudubu... " ;o)
Co do sondażów to namolne podawanie sondaży na grupie jest bardzo zabawne :]

 sondaze to propagandowa lipa.

--

 HeSk

Data: 2010-02-07 20:48:30
Autor: the_foe
Panika w PiSie??
[...]

W pisie  boja sie tylko demografii i czasu. Za 10 lat a na pewno za 20 lat Kaczynscy w najlepszym przypadku beda sliniacymi sie staruszkami. Ostatnio PIS wygrywal wybory tylko w grupie wiekowej pow. 55 lat. w 2011 bedzie to wiec 59 lat a w 2015 63. Ponadto nikt nie glosuje na PIS w nadwyzce frekwencji pow. 50%. Frekwencja 60-65% po prostu by ich zepchnela na margines.
Jedyna szansa dla PIS na powrot do wladzy i wykreowania nowych liderow, ktotrzy zastapia Kaczynskich to JOW (w stylu brytyjskim - jednoturowe). Tyle ze ze prezes sie boi ze wtedy poslowie nie beda jak obecnie maszynka do glosowania.

--
the_foe

Data: 2010-02-07 21:10:56
Autor: awe
Panika w PiSie??

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hkn5ea$6bq$1news.dialog.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
nie ma sensu o tym gadac beda wybory czas pokaze
awe

Data: 2010-02-07 21:18:13
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-07 20:48, the_foe pisze:

[...]

JOW preferuje bogatych, wtedy lobbyści nie będą musieli szukać kolesiów
w nie-rządzie peło, będą mogli sami startować, wygrywać i zarabiać na
ciemnym ludzie.

Co do staruszków z PiS to zauważ, że w peło wcale nie lepiej, co prawda
Plusk kreuje się na sportowca, ale jest już dziadkiem, a łysina i
brzuszek coraz większy, inni z peło to już tylko czarna rozpacz :)

Data: 2010-02-07 21:08:30
Autor: awe
Panika w PiSie??
Nie, to po prostu tragiczne nieudolne rzady chlopcow z boiska na co absolutnie nie jest stac Polski. Cala filozofia. My od zawsze wiedzielismy ze te cale PO to zadne tam profesjonaliscy tylko ciec na cieciu. Trudno to tak zrozumiec.
Was zwolennikow PO trzeba ciagle reanimowac, bo wy sami wiecie ze ten rzad jest tragiczny, zreszta najgorszy jaki do tej pory byl. Trzeba was reanimowac kroplowkami pod postacia wydumantych sondazy zeby uniknac zgrztu miedzy tym co wam sie nachalnie wciska a tym jaka jest rzeczywistosc. Zrozumiales Zbigu.
Nawet teraz powolujesz sie na sondaze...nikt w nie niewierzy. Wystarczy obserwowac internet.
awe

Data: 2010-02-07 12:10:35
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 7 Lut, 21:08, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Niczego nie zrozumiałem z tego bełkotu. Zadnego konkretu. Jarosław
Kaczyński nie musi przemawiac tobą, mamy go wszyscy dośc na codzień..
I ciekaw jestem co tam zaobserwowałes w internecie. I nie chodzi mi o
salon24, ale o niezależne, niemoderowane przez chłopaków z PiS opinie

Data: 2010-02-07 21:24:50
Autor: awe
Panika w PiSie??

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e110149d-27f0-4e4c-b893-8eac6b36cfd7b2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Mnie to zupelnie nie dziwi. Zawsze pisalem ze wy nie umiecie czytac ze zrozumieniem...To wasza cecha...
Wiesz ze nawet to mozna wykazac genetycznie...Zbadaj sie powiem ci ktory SNP odpowiada za brak umiejetnosci logicznego myslenia. Zaloze sie ze to masz.
awe

Data: 2010-02-07 12:36:58
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 7 Lut, 21:24, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie robią na mnie wrażenia te nieudolne "didaskalia". Albo konkrety,
albo idź sie wal.

Data: 2010-02-07 23:56:45
Autor: awe
Panika w PiSie??

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8687b08c-fbd9-4b01-b300-cb659881d8fak19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Ty masz cos z glowa? Konkrety masz 3 posty wyzej ktore sprowadzaj sie do tego ze zaslaniacie sie sondazami, a jesli chcesz zebym ci wymienial te konkrety - to mysle ze nie ma sensu sie powatrzac - jest ich pelno w prasie jak i  w TV. Chyba zyjesz w PL czy tez cie zabetonowali gdzies na biskupiej gorce? Moze robisz za tego jezusa na krzyzu i nie masz czasu zorientowac sie? Lista spelnionych obietnic tez byla publikowana, lista afer tez - tam znajdziesz konkrety.
awe

Data: 2010-02-07 15:31:59
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 7 Lut, 23:56, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
Gówno a nie konkrety. To ,ze jakiś nieudacznik jak ty napisze , że to
najgorszy rząd, to tylko o tym rządzie dobrze świadczy.
A z obietnic, to będą go rozliczali jego wyborcy a nie owce głosujące
na PiS. My jesteśmy realistami.  Wy się meblujcie w tych waszych 3 mln
mieszkań. My  po nie rąk nie wyciągalismy.

Data: 2010-02-08 16:17:53
Autor: awe
Panika w PiSie??

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a479ccfe-11b7-491d-b6a1-8c8388f97053f12g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
wiesz co.....ewidentnie masz cos z glowa....baranie
awe

Data: 2010-02-08 08:02:06
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 8 Lut, 16:17, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

wiesz co.....ewidentnie masz cos z glowa....baranie
awe
Wcięło mi gdzieś post więc spróbuję go odtworzyć z pamięci.

"Owszem mam, mam ją na karku, czego nie można powiedzieć o
tobie,ponieważ wciąż nie radzisz sobie ze zrozumieniem pojęcia
"merytoryczna dyskusja". Spróbuje więc łopatologicznie bo inaczej
widać się nie da. Otóż merytoryczna dyskusja polega na wymianie
argumentów merytorycznych a nie inwektyw. Tak jest np. z twoim
stwierdzeniem "My od zawsze wiedzielismy ze te cale PO to zadne tam
profesjonaliscy tylko ciec na cieciu."  To nie jest argument
merytoryczny ale subiektywna opinia strony nieprzychylnej podmiotowi
dyskusji. Ewentualnie mógłbyś powiedzieć tak:"Rząd PO to nie są
profesjonaliści ponieważ brak im wykształcenia, doświadczenia oraz ich
IQ jest poniżej średniej. Większość ich najistotniejszych decyzji jest
określane przez renomowanych branżowych , NIEZALEŻNYCH ekspertów z
kraju i zagranicy jako skrajnie niekompetentne i prowadzące kraj do
ruiny". Problem w tym, że nie możesz tak powiedzieć, bo nie jest to w
oczywisty sposób zgodne z prawdą, a ponadto natychmiast dobitnie bym
ci wykazał jacy  to ludzie bez wykształcenia, doświadczenia i zupełne
osły wchodziły w skład waszego rządu. Podobnie jest z innymi
"merytorycznymi argumentami". Bezsilność w walce na argumenty wynika z
pisiego powszechnego dla tego środowiska zakompleksienia spowodowanego
brakiem osiągnięć życiowych, ubóstwem umysłowym oraz zwykła zawiścią
ludzi "wykluczonych" jak lubicie siebie nazywać. A kto wam bronił
ukończyć szkoły, być aktywnym zawodowo i gospodarczo, osiągać sukcesy
- ot choćby zrobić prawo jazdy? Jedynie co do intelektu, tu możecie
być "wdzięczni" waszym rodzicom.
To lekcja pierwsza. Dotarło coś?

Data: 2010-02-08 17:26:54
Autor: awe
Panika w PiSie??

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2d666e25-f981-4eb3-a239-5fbe56d57d76l26g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Bzdury piszesz.
Jak chcesz merytorycznie pogadac o PO, to musisz zaczac pisac ze PO to jest partia taka i taka (spodziewam sie peanow) i musisz to uzasadnic, podac wyniki, konkrety. Natomiast ty stawiasz mnie w  sytuacji w ktorej oczekujesz ze ja bede dublowal juz wszystko to co zostalo o tej partii napisane. Wymien mi tych profesjonalistow i te profesjonalna prace ktora oni wykonali? Rzniesz glupa?

awe

Data: 2010-02-08 09:28:59
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 8 Lut, 17:26, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
ś?
-- -- -- -- -- -- -- --
[...]
Nie kolego, tak nie będziemy sie bawić. Ja jestem gotów odpowiedzieć
na każdy zarzut. PO to nie anioły, popełniają również błędy, będę się
starał wówczas przedstawić Jakąś przeciwwagę do zarzutów.
Innej konwencji nie przyjmuję.

Data: 2010-02-08 10:56:08
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 8 Lut, 19:18, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:c93bd2cb-6ee1-4e9c-b616-c20c6db3396ab2g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

na każdy zarzut. PO to nie anioły, popełniają również błędy, będę się
starał wówczas przedstawić Jakąś przeciwwagę do zarzutów.

Ja nie mam żadnego problemu, u mnie u mojej ulubionej formacji jest
OK. To wy sie musicie starać.

Data: 2010-02-08 18:19:48
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 00:31, zbig pisze:

Gówno a nie konkrety. To ,ze jakiś nieudacznik jak ty napisze , że to
najgorszy rząd, to tylko o tym rządzie dobrze świadczy.

No tak, im gorzej tym lepiej dla pełowców :]

A z obietnic, to będą go rozliczali jego wyborcy a nie owce głosujące
na PiS. My jesteśmy realistami.  Wy się meblujcie w tych waszych 3 mln
mieszkań. My  po nie rąk nie wyciągalismy.

Zwalanie na pisiorów wiele nie da, to że nie-rząd cudaka Pluska jest
najgorszy od 20 lat to neistety fakt, świadczą o tym wyniki ekonomiczne
cudaków. Rekordy pobili w wielkości dziury budżetowej oraz w długu
publicznym. W dwa lata dług publiczny urósł o 150 mld do 660 mld.

O aferach zamilczę, póki co pracuje komisja śledcza, co prawda pod wodzą
cudaka z peło. A pewnie niedługo weźmie się do roboty prokuratura :)

Data: 2010-02-08 18:30:23
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 18:19:48 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dwa lata dług publiczny urósł o 150 mld do 660 mld.

 buuuhahhahahahhahahahahahhahahaaa! dlaczego nie x10 ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:38:53
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:30, `heÂŽsk` pisze:

W dwa lata dług publiczny urósł o 150 mld do 660 mld.

 buuuhahhahahahhahahahahahhahahaaa! dlaczego nie x10 ?

Zbytnio rozgarnięty nie jesteś, ale to typowe dla elektoratu kolesiów z
peło :)

Data: 2010-02-08 18:42:49
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 18:38:53 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Zbytnio rozgarnięty nie jesteś, ale to typowe dla elektoratu kolesiów z
peło :)

 potrafisz czytac ze zrozumieniem ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 19:19:31
Autor: awe
Panika w PiSie??

W dniu 2010-02-08 18:30, `heRsk` pisze:

>  buuuhahhahahahhahahahahahhahahaaa! dlaczego nie x10 ?

Zbytnio rozgarnięty nie jesteś, ale to typowe dla elektoratu kolesiów z
> [...]

no ale co ci nie pasuje, nie krepuj sie
awe

Panika w PiSie??