Panika w PiSie??

Data: 2010-02-07 20:17:17
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-07 19:55, zbig pisze:
Nadprodukcja wątków nieprzychylnych PO, wysyp nowych nicków oraz
absolutna zoologizacja stopnia zaciekłości opluwania rządu, świadczą o
narastającej panice w szeregach wiernych firerkowi bez konta, żony i
prawa jazdy (kolejność przypadkowa). Nieliczni na tej grupie
zwolennicy PO, choćby chcieli, nie mają ze względów technicznych szans
na danie odporu temu zmasowanemu atakowi. Czyżby to rezultat
ostatnich, niezwykle korzystnych dla PO wyników sondaży?
Daremny wasz piśki trud, bój to będzie wasz ostatni.

Coś się tobie poprzestawiało, nikt nie przebije Kawusia i herrska, oni
najbardziej zaśmiecają grupę. Nikt ich o sympatie propisowskie nie
posądzi, bo to sługusy kolesiów z peło. Co do sondażów to namolne
podawanie sondaży na grupie jest bardzo zabawne :]

Data: 2010-02-07 12:03:34
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 7 Lut, 20:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Czyzby ?
Dane z dziś - Paslauer 5 wątkow
awe 5,sam 5, mkarwan 3

hesk 0, kawecki 3

Data: 2010-02-07 21:14:26
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-07 21:03, zbig pisze:

Czyzby ?
Dane z dziś - Paslauer 5 wątkow
awe 5,sam 5, mkarwan 3

hesk 0, kawecki 3

Dodaj jeszcze cyca i cirrusa do propełoskiej bandy :]

Data: 2010-02-07 12:40:13
Autor: zbig
Panika w PiSie??
On 7 Lut, 21:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> awe 5,sam 5, mkarwan 3

> hesk 0, kawecki 3

Dodaj jeszcze cyca i cirrusa do propełoskiej bandy :]

Cyc - to komuch, zwolennik SLD, czyli wasz koalicjant, zresztą założył
tylko 1 wątek, cirrus 0. Pamietasz jeszcze o czym dyskutowaliśmy, czy
bedziesz dalej z siebie robił ociężałego umysłowo głaba?

Data: 2010-02-08 06:54:07
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Sun, 07 Feb 2010 21:14:26 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-07 21:03, zbig pisze:

> Czyzby ?
> Dane z dziś - Paslauer 5 wątkow
> awe 5,sam 5, mkarwan 3

Dodaj jeszcze cyca i cirrusa do propełoskiej bandy :]

 bigus wielbicielem po? smiechu warte... --

 HeSk

Data: 2010-02-08 09:09:42
Autor: cirrus
Panika w PiSie??
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkn73q$c3o$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No, no Cyc też, a ja go miałem za eseldowca.

--
stevep

Data: 2010-02-07 20:40:23
Autor: bolek
Panika w PiSie??

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkn3ol$1nu$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A czym bardziej namolne tym bardziej mijające się z prawdą.

bolek

Data: 2010-02-07 20:43:52
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-07 20:40, bolek pisze:

A czym bardziej namolne tym bardziej mijajħce siê z prawdħ.

Na tym polega praca propagandystĂłw, ale usenet to nie miejsce na spam
tylko na merytoryczna dyskusję.

Data: 2010-02-08 06:54:07
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Sun, 07 Feb 2010 20:43:52 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-07 20:40, bolek pisze:

> A czym bardziej namolne tym bardziej mijaj?ce si? z prawd?.

Na tym polega praca propagandystów, ale usenet to nie miejsce na spam
tylko na merytoryczna dyskusję.

 tylko z kim? bluzgajacym elektoratem pis ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 17:10:17
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 06:54, `heÂŽsk` pisze:

A czym bardziej namolne tym bardziej mijaj?ce si? z prawd?.

Na tym polega praca propagandystĂłw, ale usenet to nie miejsce na spam
tylko na merytoryczna dyskusję.

 tylko z kim? bluzgajacym elektoratem pis ?

Każdy sądzi po sobie, a tyle inwektyw co od propagandystów z peło
trudno, od innych normalnych userów, uświadczyć :]

Data: 2010-02-08 18:11:05
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 17:10:17 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  tylko z kim? bluzgajacym elektoratem pis ?

Każdy sądzi po sobie, a tyle inwektyw co od propagandystów z peło
trudno, od innych normalnych userów, uświadczyć :]

 podaj jakies przyklady, ja ci moge wymienic kilka nickow
 zaczynajac od ciebie. to jak, zaryzykujesz ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:14:45
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:11, `heÂŽsk` pisze:

Każdy sądzi po sobie, a tyle inwektyw co od propagandystów z peło
trudno, od innych normalnych userów, uświadczyć :]

 podaj jakies przyklady, ja ci moge wymienic kilka nickow
 zaczynajac od ciebie. to jak, zaryzykujesz ?

Hazard to domena kolesi z peło :]

Data: 2010-02-08 18:36:17
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 18:14:45 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  zaczynajac od ciebie. to jak, zaryzykujesz ?

Hazard to domena kolesi z peło :]

 czytaj ze zrozumieniem. mowilismy o bluzganiu elektoratu pis.

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:37:33
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:36, `heÂŽsk` pisze:

[...]

Nie, o inwektywach cudaków z peło :]

Data: 2010-02-08 18:42:58
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 18:37:33 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czytaj ze zrozumieniem. mowilismy o bluzganiu elektoratu pis.
Nie, o inwektywach cudaków z peło :]

 co, temat za trudny ? ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:44:35
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:42, `heÂŽsk` pisze:

 czytaj ze zrozumieniem. mowilismy o bluzganiu elektoratu pis.

Nie, o inwektywach cudaków z peło :]

 co, temat za trudny ? ;o))

Idź na korepetycje z języka polskiego. Może kiedyś nauczysz się czytać i
pisać po polsku :]

Data: 2010-02-08 18:59:47
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 18:44:35 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  co, temat za trudny ? ;o))
Idź na korepetycje z języka polskiego.

 a ci ta korepetycja pomogla? ta z wuml. ;o)))

Może kiedyś nauczysz się czytać i pisać po polsku :]

 tak biegle jak ty po rosyjsku ? ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 19:26:55
Autor: u2
Panika w PiSie??
W dniu 2010-02-08 18:59, `heÂŽsk` pisze:

Idź na korepetycje z języka polskiego.

 a ci ta korepetycja pomogla? ta z wuml. ;o)))

Każdy sądzi po sobie :]

Może kiedyś nauczysz się czytać i pisać po polsku :]

 tak biegle jak ty po rosyjsku ? ;o))))

Daleko twojemu kaleczeniu polskiego do mojego biegłego rosyjskiego :]

Data: 2010-02-09 07:06:56
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Mon, 08 Feb 2010 19:26:55 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
Każdy sądzi po sobie :]

 pomogla czy nie? ;o)

>  tak biegle jak ty po rosyjsku ? ;o))))
Daleko twojemu kaleczeniu polskiego do mojego biegłego rosyjskiego :]

 nie dosc zes komuch to jeszcze kacap ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 06:54:07
Autor: `heÂŽsk`
Panika w PiSie??
On Sun, 07 Feb 2010 20:17:17 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> Daremny wasz piśki trud, bój to będzie wasz ostatni.

Coś się tobie poprzestawiało, nikt nie przebije Kawusia i herrska,

 po prostu jestescie ciency. nie macie argumentow tylko bluzgi.

oni najbardziej zaśmiecają grupę.

 oczywsicie teksty nieprzychylne pis to smiecie ;o)))

Nikt ich o sympatie propisowskie nie posądzi,

 nie chodzi o sympatie czy antypatie. przyjrzyj sie fotkom
 swoich ulubiencow: jarkowi czy przemkowi? co to jest?!
 tak wyglada facet ?!
bo to sługusy kolesiów z peło.

 nie przenos na innych swojej sluzalczosci wobec prezesa'
 "lubudubu,lubudubu... " ;o)
Co do sondażów to namolne podawanie sondaży na grupie jest bardzo zabawne :]

 sondaze to propagandowa lipa.

--

 HeSk

Panika w PiSie??