Panika w UK

Data: 2019-01-15 16:01:00
Autor: `Pajdak
Panika w UK
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24365766,twardy-brexit-jak-apokalipsa-zombie-brytyjczycy-kupuja-zestawy.html#a=339&c=145&s=BoxBizImg2

"Widmo tzw. twardego brexitu mocno wpływa na nastroje społeczne w Wielkiej Brytanii. Brytyjczycy liczą się z możliwością wystąpienia z UE bez porozumienia. Na tamtejszym rynku pojawiły się zestawy przetrwania. Brexit box-y pozwolą przeżyć 30 dni."

Potwierdzam, przypomina to czasy PRL o których opowiadał mi kiedyś ojciec. Znika z półek wszystko co można przechowac przez dłuższy okres. Półki w polskich i nie tylko, sklepach przeczyszczone. Bluzgi i przepychanki. Angole twierdza, że polski rząd ma gotową ustawę która da ich rodakom w Polsce 2 tygodnie na deklarację "odlatuja czy zostają". Odgrażaja się, że zrobią to samo u siebie. Oj będzie się działo!

--
Pajdak

Data: 2019-01-15 08:41:02
Autor: Zenek Kapelinder
Panika w UK
ty pizdziak nn jestes to jak ci ojciec mial cos opowiadac?

Data: 2019-01-15 20:38:17
Autor: `Pajdak
Panika w UK
W O N  ŚMIECIU!

Data: 2019-01-15 09:33:44
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Panika w UK
mocno podniecony Pajdak z 0,001% świadomości:

Znika z półek wszystko co można przechowac przez dłuższy okres.

Tak!
cyt.
Do tej pory sprzedano ponad 600 zestawów.

Szok i niedowierzanie, rzeczywiście lud UK masowo rzucił się na
brexit boxy, łuuuraaaa!!!!!

Z ponad 60mln UK zestawy kupiło AŻ  0,001% luda UK, kufa nius stulecia!

Data: 2019-01-15 18:49:55
Autor: A. Filip
Panika w UK [Sprzedano aż 600 zestawów przetrwania Brexitu! ;-)]
bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com pisze:
[...]

Ty się zapytaj jaki był margines zysku :-)

Data: 2019-01-15 20:41:16
Autor: `Pajdak
Panika w UK
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+pk95slrhhf-j1f2@wp.eu...
bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com pisze:
mocno podniecony Pajdak z 0,001% świadomości:

Znika z półek wszystko co można przechowac przez dłuższy okres.
Ty się zapytaj jaki był margines zysku :-)

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Pajdak

Data: 2019-01-15 21:03:31
Autor: A. Filip
Panika Won Pajdaka
"`Pajdak" <runt.@anekumena.org> pisze:
[...]

Czy dyskusja o twojej panicznej reakcji na "detale" jest w temacie?

Data: 2019-01-16 08:36:36
Autor: `Pajdak
Panika von filipa
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
"`Pajdak" <runt.@anekumena.org> pisze:
Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Czy dyskusja o twojej panicznej reakcji na "detale" jest w temacie?

Nie masz pojęcia o sytuacji w UK więc nie zabieraj głosu wtrącając swoje
idiotyczne uwagi nie mające nic wspólnego z tematem.

--
Pajdak

Data: 2019-01-15 20:42:38
Autor: `Pajdak
Panika w UK
pajac <bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com> napisał w wiadomości
Pan Pajdak wiadomości:

Znika z półek wszystko co można przechowac przez dłuższy okres.

Tak!
cyt.
Do tej pory sprzedano ponad 600 zestawów.

--

Ciulu, ja tu mieszkam więc widze co sie dzieje.
Nie mówiłem o jakichś tam zestawach. Skąd to wytrzasnąłeś?

Śmierdzisz w jakimś zadupiu, a pies twego sąsiada wyje na twój widok.

--
Pajdak

Panika w UK