Panika w kantorach

Data: 2009-03-12 16:34:56
Autor: Jan Werbiński
Panika w kantorach
Żartuję :-)
Obleciałem kilka kantorów sprzedając resztkę kiszonki.
Bardzo niechętnie skupowali dzis walutę i są przekonani, że pójdzie ostro w dół. Nie udało się nic wytargować.
Jest to wyraźny wskaźnik, że obcy kapitał wchodzi na giełdę. Wysoki kurs euro sprawia, że ceny naszych akcji są wyjątkowo atrakcyjne.
No to sobie pożartowałem?
;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-12 16:40:54
Autor: Wojciech Frybyśu
Panika w kantorach
Jan Werbiński pisze:
Żartuję :-)
Obleciałem kilka kantorów sprzedając resztkę kiszonki.

Ja ostatnio chciałem kupić jeny i tez nie mogłem znaleźć. To ma
byc jakis wskaźnik? Czego? Zaradnosci kantorowcow?

Data: 2009-03-12 17:05:17
Autor: Virck
Panika w kantorach
Ja w listopadzie potrzebowalem sprzedac $50000...Z trudem wytargowalem, ze wzieli ode mnie po 2,90zl...-;((((

Data: 2009-03-12 17:06:52
Autor: Jan Werbiński
Panika w kantorach
Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości news:017d3593$0$2744$c3e8da3news.astraweb.com...
Ja w listopadzie potrzebowalem sprzedac $50000...Z trudem wytargowalem, ze wzieli ode mnie po 2,90zl...-;((((

Sumienie im nie pozwalało Ciebie wykorzystać.
Teraz powiedz, że to na co wydałeś te 5 dych przyniosło Ci zwrot większy niż 20% przez 3 miesiące.
:-P

Data: 2009-03-12 20:44:00
Autor: Virck
Panika w kantorach

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gpbcg6$d33$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A skadze...Ale co poradzic...

Data: 2009-03-12 23:17:19
Autor: Andrzej Lawa
Panika w kantorach
Virck pisze:

Sumienie im nie pozwalało Ciebie wykorzystać.
Teraz powiedz, że to na co wydałeś te 5 dych przyniosło Ci zwrot większy niż 20% przez 3 miesiące.
:-P

A skadze...Ale co poradzic...

Ano właśnie... Ja byłem zmuszony 2 uncje opylić jak były po nieco ponad
2 tysiące (kupowałem za 2), a jakbym mógł poczekać i spylić z tydzień
temu...

Panika w kantorach