Panikę wywołała...

Data: 2011-06-07 21:14:03
Autor: Klin
Panikę wywołała...
  .... bakteria oporna na 8 grup antybiotyków - wskazuje to,
   że musiała ona powstać w laboratoriach pewnie w związku
   z celowym uczeniem bakterii oporności stosowanych
   przy leczeniu zaburzeń jelitowych powodowanych terapią
   antybiotykami. Poniżej jeden z tych preparatów zmienionych
   genetycznie bakterii.

   http://www.i-apteka.pl/product-pol-1155-TRILAC-x-20-kapsulek.html

Data: 2011-06-07 13:42:38
Autor: Hans Kloss
Panikę wywołała...
On 7 Cze, 21:14, Klin"klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                              ,">
wrote:
  .... bakteria oporna na 8 grup antybiotyk w - wskazuje to,
    e musia a ona powsta w laboratoriach pewnie w zwi zku
   z celowym uczeniem bakterii oporno ci stosowanych
   przy leczeniu zaburze jelitowych powodowanych terapi
   antybiotykami. Poni ej jeden z tych preparat w zmienionych
   genetycznie bakterii.

   http://www.i-apteka.pl/product-pol-1155-TRILAC-x-20-kapsulek.html

W trilacu są zwykłe, niepiśmienne i niemodyfikowane lactobacillusy
które z E.coli mają tylko to wspólnego że też mają nieszczęście być
bakteriami. A oporności zarazy na antybiotyki najlepiej "uczy się" nie
w laboratoriach tylko na fermach zwierząt hodowlanych szpikowanych
antybiotykami do nieprzytomności albo w krajach gdzie lekarzami są
zennony, wypisujące antybiotyki na wszelkie dolegliwości z grypą na
czele.
J-23

Data: 2011-06-08 10:47:38
Autor: Klin
Panikę wywołała...
  Użytkownik Hans Kloss napisał:
On 7 Cze, 21:14, Klin" pisze:

   .... bakteria oporna na 8 grup antybiotyk w - wskazuje to,
     e musiała ona powstać w laboratoriach pewnie w związku
    z celowym uczeniem bakterii oporności stosowanych
    przy leczeniu zaburzeń jelitowych powodowanych terapią
    antybiotykami. Poniżej jeden z tych preparat w zmienionych
[...]

    Przykład ten dałem trochę domyślając się a nie mając pewnej wiedzy
    czy rzeczywiście w tym wypadku doszło do manipulacji genetycznej
    i wszczepieniu plazmidów odporności na antybiotyki. Przed laty
    zażywałem sam podobny preparat w którego ulotce informowano,
    że są to zmienione genetycznie bakterie by uodpornić je na
    różne antybiotyki lecz jego nazwa uleciała mi z pamięci. Stąd ten
    przykład może niezbyt udany ale i tak w 100% nie można być pewnym
    czy także w tym przypadku  bakterie te nie przeszły "szkolenia" a tylko
    producent o tym nie informuje.

Data: 2011-06-08 13:46:30
Autor: Marek
Panikę wywołała...
On Jun 7, 9:14 pm, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                              ,">
wrote:
[...]

Bakteria zostala wyhodowana w gospodarstwie holdujacym ideii ekologii
- zadnej chemii - tylko gowna !

Gowniane bakterie mutuja ciage i intensywna ich hodowla przyspiesza
efekt osiagniecia szczepu odpornego na wszystko.

Eko-zywnosc dostala w dupe, czego nikt nie chce otwarcie przyznac.

Data: 2011-06-08 22:49:39
Autor: u2
Panikę wywołała...
W dniu 2011-06-08 22:46, Marek pisze:
[...]

Marku, powinienes przyznac, jako mieszkajacy w niemnczech, ze to nie
jest wina, Bogu ducha winnych, Hiszpanow. Nie badz marnym chujkiem.

Data: 2011-06-10 07:14:23
Autor: Marek
Panikę wywołała...
On 8 Cze, 22:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Marku, powinienes przyznac, jako mieszkajacy w niemnczech, ze to nie
jest wina, Bogu ducha winnych, Hiszpanow. Nie badz marnym chujkiem.

Skad wiesz ?
Nikt tego nie wie

Panikę wywołała...