Panna Mania dzisiaj ma wychodne .......

Data: 2014-05-30 02:57:00
Autor: stevep
Panna Mania dzisiaj ma wychodne .......
# No to mamy nową gwiazdę. Panna Marysia, licealistka z Gorzowa, została  najbardziej znaną licealistką w Polsce. Wystarczyło nieokrzesanie i brak  wychowania.

Panna Marysia nie chciała przyjąć kwiatów od człowieka, który jest  "zdrajcom narodu". Taka jest konsekwentna, patriotyczna i asertywna. A  zdrajca pewnie myślał, że kwiatkami ją przekupi. Co to, to nie.

  Panna Marysia mnie wcale nie bawi. Ona jest na swój sposób przerażająca.  Ta buta, ta - mam wrażenie nienawiść - w spojrzeniu, te nienawistne słowa  wypowiedziane z absolutną wiarą w ich słuszność.

  Panna Marysia oczywiście tu i ówdzie, głównie ówdzie, wzbudziła  entuzjazm. Prezesowi się spodobała na przykład. I prawicowym portalom też.  Ciekawe co by zrobił prezes, gdyby to jego spotkał taki despekt. Nie  wiadomo, może, parafrazując klasyka, powiedziałby - "spieprzaj gówniaro".

  W każdym razie pokaz złych manier żoliborskiemu inteligentowi się  spodobał. Mi na przykład się nie spodobał. I nie spodobałby mi się także,  gdyby jakiś 17-latek powiedział, że nie poda ręki Kaczyńskiemu, bo to  szkodnik, głupek albo paranoik.

  W całej tej historyjce intryguje mnie jednak coś innego. Panna Marysia  poszła po całości także "w dogrywce". Rozumiem, że w antrakcie była w  domu. Rozumiem, że tatuś i mamusia są z córeczki dumni. Nie uznali, że  zachowała się niestosownie. Nie kazali przeprosić. Przeciwnie, dali  zielone światło, by popis swego złego wychowania dała raz jeszcze. Pewnie  są jeszcze bardziej z siebie zadowoleni.

  Nie miałbym żadnego problemu, gdyby w czasie spotkania Marysia, ta albo  inna, zadawała premierowi nawet brutalnie trudne pytania. Nie miałbym też  problemu z tym, gdyby go oceniła ostro, a może nawet niesprawiedliwie.  Młodość ma swoje prawa, wiemy to z młodości, ci z nas co mieli albo mają  nastoletnie dzieci, wiedzą to w dwójnasób.

  Nie z poglądami panny Marysi mam więc problem, ale z jej manierami.. I z  recydywą, bo jakby się zreflektowała i przeprosiła, nie byłoby problemu.  Ale za brak manier i refleksji już nie Marysia odpowiada, ale jej zapewne  bardzo teraz z siebie zadowoleni tatuś i mamusia. #
Ze strony:
http://tnij.org/155kqkt

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 09:57:18
Autor: Marek
W dniu piątek, 30 maja 2014 02:57:00 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
[...]

Nie ma obowiazku przyjmowania kwiatow, ani nawet sciskania dloni kogos, kogo sie uznaje za winowajce jakichs krzywd.
Winowajca, jesli chce sia kajac, powinien dokonac ekspiacji win, a nastepnie zapytac, czy ktos zechce podac mu reke.

Wyciaganie lapy, w celu przymuszenia kogos do pojednania jest oznaka buty.

Data: 2014-05-31 04:12:50
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 18:57 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Nie ma też obowiązku być idiotą, co w twoim wypadku nie jest takie pewne.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 17:56:02
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# No to mamy nową gwiazdę. Panna Marysia, licealistka z Gorzowa, została
najbardziej znaną licealistką w Polsce. Wystarczyło nieokrzesanie i brak
wychowania.
--

Marysianka ma tatusia z PiS więc tępotę umysłową wyniosła z domu. Ciekaw
jestem kto ją przygotował do "wystąpienia"? Trzeba byc genetyczną idiotką by

MW

Panna Mania dzisiaj ma wychodne .......