Data: 2010-04-19 11:30:42 | |
Autor: AZ | |
Panonia | |
On 2010-04-19, mmaurycy <mmaurycy@vp.pl> wrote:
Szkoda że u nas nic się nie dzieje sensownego No przeciez masz wskrzeszonego Rometa made in China. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-04-19 13:34:25 | |
Autor: Pawe³.H. | |
Panonia | |
No przeciez masz wskrzeszonego Rometa made in China. Jest Romet i jest Zipp..¶miejecie sie, ze chiñskie.Faktycznie pierwsze modele to by³y chiñskie klony. Z tego co siê s³yszy Zipp przewy¿sza jako¶ci± inne chinole, a teraz zarówno Zipp, jak i Romet wprowadzaj± w³asne projekty 250ccm. |
|
Data: 2010-04-19 12:03:28 | |
Autor: AZ | |
Panonia | |
On 2010-04-19, Pawe³.H. <pawelhort@usunto.gmail.com> wrote:
Klonowac chinskie produkty, to dopiero musi byc hardkor. Z tego co siê s³yszy Zipp przewy¿sza jako¶ci± inne chinole, a teraz zarówno Zipp, jak i Romet wprowadzaj± w³asne projekty 250ccm.Slyszy od kogo? Od importerow? No i powiedz gdzie oni beda produkowac te swoje wlasne projekty? W jakich zakladach? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-04-19 13:24:44 | |
Autor: Jasio | |
Panonia | |
Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości news:hqhgqg$ru5$6node2.news.atman.pl...
Slyszy od kogo? Od importerow? No i powiedz gdzie oni beda produkowac Nie zawrócisz kijem Wisły, Arturze. To są "na licencji" albo "udoskonalone" albo "dostosowane do nowych norm emisji spalin" silniki Hundy, Szuszuki czy Kuwusuki. Według importerów. No i użytkowników, którzy dość szybko te jakże ekonomiczne w zakupie i eksploatacji pojazdy sprzedają. Z dużą stratą. Wrócę jeszcze do tego przykładu Triumpha. Tu nie chodziło tylko o to, że Triumph zbudował sobie montownie japońskopodobnych motocykli i nazwał je po angielsku. Fakt, że korzystali rzeczywiście z pomocy Kawasaki, nie tylko technologicznie, ale i filozofię mają podobną. Na taśmach produkcyjnych pozostałej japońskiej trójki widzimy rzędy identycznych modeli. W przypadku Triumpha i Kawasaki linia produkcyjna jest wykorzystywana do jednoczesnego montażu kilku modeli. Przy "wskrzeszaniu" marki nie zajęli się więc projektowaniem naklejek z napisem Triumph. Chodziło o to, że od początku ich dział rozwojowy badawczy istniał, był rozwijany i wymyślał to czym mógł przyciągnąć klientów. Przy czym Triumph akurat miał o wiele lżej, bo tylko podsycał istniejący popyt na tę markę, więc nie musiał konkurować wyłącznie ceną. A w przypadku Pannoni czy Junaka to takie jakieś mdłe sentymenty, które raczej nie mają siły nabywczej. Polska i Węgry to akurat nie są kraje, gdzie jest mnóstwo "baby boomers", którzy zastanawiają się jaką fajną rekreacyjno-sentymentalną zabawkę kupić. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-04-19 14:47:08 | |
Autor: Pawe³.H. | |
Panonia | |
Slyszy od kogo? Od importerow? No i powiedz gdzie oni beda produkowac "S³yszy siê" na forach. Jaki¶ czas temu dysponuj±c bud¿etem tak skromym, ¿e pozwoli³ jedynie szukaæ "mniejszego z³a", zag³êbia³em siê w fora zrzeszajace szczê¶liwych i mniej szczê¶liwych nabywców dalekowschodnich produktów ró¿nych marek. I tak produkty z jenym logiem sprawij± k³opoty rzadziej, ni¿ z innym. Produkowac bêd± wiadomo - tam, gdzie najtaniej. A je¶li firma wyró¿nia siê na tle innych wielu jakosci±, to jak±¶ kontrolê jako¶ci ma. |
|
Data: 2010-04-19 13:13:20 | |
Autor: AZ | |
Panonia | |
On 2010-04-19, Pawe³.H. <pawelhort@usunto.gmail.com> wrote:
"S³yszy siê" na forach. Jaki¶ czas temu dysponuj±c bud¿etem tak skromym, ¿e pozwoli³ jedynie szukaæ "mniejszego z³a", zag³êbia³em siê w fora zrzeszajace szczê¶liwych i mniej szczê¶liwych nabywców dalekowschodnich produktów ró¿nych marek. I tak produkty z jenym logiem sprawij± k³opoty rzadziej, ni¿ z innym.No jak sie chce koniecznie nowkie to tak. Ja gdybym mial do dyspozycji kwote za ktora moglbym kupic nowy chinski skuter to wybralbym paroletni markowy. -- Artur ZZR 1200 |
|