Panorama Jeleniej Góry

Data: 2009-08-09 16:00:53
Autor: boukun
Panorama Jeleniej Góry
Przedwczoraj, będąc na wycieczce w Jeleniej Górze ustrzeliłem super zdjęcie Jeleniej Góry z wierzy Krzywoustego, tzw. "grzybka". Idealne na tło pulpitu, albo jako poster http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/6c2imHQuoq3

do wyboru drugie
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/3ubdiZS8SjJ

boukun

Data: 2009-08-09 10:31:31
Autor: Bruner
Panorama Jeleniej Góry

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h5mlfh$bu0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

no coz moge powiedziec wzruszony jestem

Boukun lepiej zostan fotografem niz politykiem

Data: 2009-08-09 19:34:43
Autor: Andrzej Kokakolski
Panorama Jeleniej Góry
Piekne fotografie. Gratuluje.

AK

Data: 2009-08-09 23:05:24
Autor: Schweinchen
Panorama Jeleniej Góry

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h5n8cj$gig$1inews.gazeta.pl...
Piekne fotografie. Gratuluje.

AK

A rowa mu tez wylizesz? Ja pierdole, skad sie biora taie pojeby. Boczek wiadomo, niemcy mu tak dupe skopali, ze sfiksowal. Ale Ty? Co kurwa takiego pieknego w tych pstrykach?

A Boczek, moze jeszcze zamiescisz filmik jak stara posuwasz? ALbo kloca walisz? Bo juz inne tematy do zasmiecania sieci ci sie powali wyczerpuja. Ze tez niemiaszki cie w psychiatryku nie zamkneli, tylko wolno puscili.

Data: 2009-08-10 01:20:08
Autor: Andrzej Kokakolski
Panorama Jeleniej Góry
Schweinchen <kupa@islam.de> napisał(a):

> [...]

Ze
tez niemiaszki cie w psychiatryku nie zamkneli, tylko wolno puscili.

Czy Pan sie dobrze czuje?

AK

PS Boczek byl moim dziekanem kiedy studiowalem na Wydziale Ogrodniczym SGGW.
A Boukun, moim zdaniem powinien wypowiadac sie tylko za posrednictwem aparatu fotograficznego (ale juz nie kamery video). Bardzo ladne zdjecia zamiescil, nie ma co wydziwiac a tym bardziej wulgaryzowac

Data: 2009-08-10 12:07:57
Autor: Schweinchen
Panorama Jeleniej Góry

"Andrzej Kokakolski" >
[...]

To ja juz nie mam wiecej pytan.

Data: 2009-08-10 10:12:45
Autor: plazoVic
Panorama Jeleniej Góry
boukun wrote:
zdjęcie Jeleniej Góry z wierzy Krzywoustego

Kto wierzy? W co wierzy?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-10 12:07:58
Autor: boukun
Panorama Jeleniej Góry

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h5olfv$fmg$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
zdjęcie Jeleniej Góry z wieży Krzywoustego

Kto wierzy? W co wierzy?

-- plazoVic

Już lepiej?

boukun