Panorama Racawicka?

Data: 2013-07-23 01:03:40
Autor: mi z okienka
Panorama Racawicka?

    bogoojczyniany kicz...
Dlaczego nikt nie namalowa Panoramy Morskiego Oka?

Data: 2013-07-23 01:32:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Panorama Racławicka?
 wrote:

    bogoojczyźniany kicz...
Dlaczego nikt nie namalował Panoramy Morskiego Oka?

A teraz, drogi misiu, pocałuj dzieci w dupę i...
http://tinyurl.com/yw39wq

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-23 13:24:40
Autor: jr
Panorama Racławicka?

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:kskfdp$sar$1node1.news.atman.pl...

| A teraz, drogi misiu, pocałuj dzieci w dupę i...

Jakubie Krzewicki, podoba ci sie ten kicz?

Data: 2013-07-23 13:42:04
Autor: u2
Panorama Racławicka?

http://www.wypierdalaj.pl/

--
https://www.youtube.com/watch?v=phXJTwf8Wm0
https://www.youtube.com/watch?v=t4VjM2KpmNc

Data: 2013-07-23 14:21:30
Autor: jr
Panorama Racławicka?

> [...]
| > |

| > |

| http://www.wypierdalaj.pl/

Nie potrafisz obronić Panoramy Racławickiej? To weź jakieś prochy i siedź cicho zamiast sięgać po automat (nieładnie u2...)

Data: 2013-07-23 14:26:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Panorama Racławicka?
jr wrote:

Nie potrafisz obronić Panoramy Racławickiej? To weź jakieś prochy i siedź
cicho zamiast sięgać po automat (nieładnie u2...)

On może i nie potrafi, ale ja tak. Czytaj, co pisałem wyżej.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-23 14:47:30
Autor: u2
Panorama Racławicka?
W dniu 2013-07-23 14:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
jr wrote:

Nie potrafisz obronić Panoramy Racławickiej? To weź jakieś prochy i siedź
cicho zamiast sięgać po automat (nieładnie u2...)

On może i nie potrafi, ale ja tak. Czytaj, co pisałem wyżej.

ale czego tutaj bronic i przed kim ? przed synem partyjnej qrwy ? ...-;)

Data: 2013-07-23 15:02:26
Autor: jr
Panorama Racławicka?

Data: 2013-07-23 14:51:55
Autor: jr
Panorama Racławicka?

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:kslspe$8ct$5node1.news.atman.pl...

| On może i nie potrafi, ale ja tak. Czytaj, co pisałem wyżej.

Wyżej nic nie napisałeś.

Data: 2013-07-23 13:54:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Panorama Racławicka?
jr wrote:

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w
wiadomości news:kskfdp$sar$1node1.news.atman.pl...

| A teraz, drogi misiu, pocałuj dzieci w dupę i...

Jakubie Krzewicki, podoba ci sie ten kicz?

Czy się podoba to nie tak ważne, natomiast istotne że ściąga do Wrocławia turystów i pieniądze. Pod względem propagandowo-edukacyjnym historii narodu Panorama Kossaka i Styki -- - pomimo iż rzeczywiście dzieł najwyższych lotów nie należy -- - jak najbardziej spełnia swoją rolę. Należy docenić wymierną pracowitość tych malarzy oraz fakt, że jest to jeden z nielicznych zachowanych okazów takich zabytkowych osobliwości sztuki i techniki medialnej XIX w. Nie jest to sztuka piękna, ale jak najbardziej użytkowa. To tak jak z literaturą -- - rozpowszechniam w sieci sporo książek z dziedziny piśmiennictwa w tym tzw. jarmarcznego, które nie jkest na pewno najwyższych lotów (książki o duchach, UFO i teoriach spiskowych oraz sporo pulpy ezoterycznej New Age), jednakże ze względu na specyficzną wartopść społeczno-sterowniczą tych tytułow, nie zrezygnuję z ich publikacji, chyba że ktoś do tego siłą mnie zmusi. Ale jak dotąd nikt nie ma jaj, co najwyżej JaJa kobyły.

Tak więc wszystkim, co srają na Panoramę, socrealizmy i inne tegop typu utwory mówię http://tinyurl.com/yw39wq

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-23 14:48:21
Autor: jr
Panorama Racławicka?

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w
wiadomości news:kslqt2$tkq$1node2.news.atman.pl...

| > |

| > |

| Czy się podoba to nie tak ważne

Dla mnie jest ważne, co mi sie podoba. Jeśli dla ciebie nie, to twoja sprawa.

, natomiast istotne że ściąga do Wrocławia
| turystów i pieniądze.

Naprawdę? A 'Stokrotka' płakała, że jest nieczynna..

 Pod względem propagandowo-edukacyjnym historii narodu
| Panorama Kossaka i Styki -- - pomimo iż rzeczywiście dzieł najwyższych lotów
| nie należy -- - jak najbardziej spełnia swoją rolę.

Moim skromnym zdaniem, sztuka, która 'spełnia swoja rolę' degeneruje się.

 Należy docenić wymierną
| pracowitość tych malarzy oraz fakt, że jest to jeden z nielicznych
| zachowanych okazów takich zabytkowych osobliwości sztuki i techniki
| medialnej XIX w.

No tak... szkoda, że nie namalowali Panoramy Morskiego Oka...

 Nie jest to sztuka piękna, ale jak najbardziej użytkowa.

Co i widać.

> [...]
| pulpy ezoterycznej New Age)
, jednakże ze względu na specyficzną wartopść

Za komuny sam handlowałem takimi książkami na bazarze. Jednakże nie ze zwgledu na ich 'wartość' sterowniczą, lecz po prostu dla kasy. Nie mam też nic przeciwko Panoramie Racławickiej, lecz swojego zdania na jej temat nie muszę ukrywać.

Panorama Racawicka?