Panowie Cimoszewicze-komuniści i lewacy grożą pozwami

Data: 2018-02-11 14:00:58
Autor: boukun
Panowie Cimoszewicze-komuniści i lewacy grożą pozwami
W piątek Tomasz Cimoszewicz sugerował, że PiS próbuje się zemścić na nim i na jego rodzinie za kontrowersyjne wypowiedzi jego ojca, Włodzimierza. Były premier stwierdził między innymi, że partia Jarosława Kaczyńskiego "od zawsze flirtowała z nacjonalizmem", a podczas II Wojny Światowej "więcej Polaków mordowało Żydów niż im pomagało". Poseł PO stwierdził, że PiS wspólnie z Telewizją Polską przeprowadziły "zmasowaną akcję" wymierzoną przeciwko niemu i jego bliskim. Rodzina Cimoszewiczów zapowiedziała pozwy przeciw TVP i PiS za "pomówienia".

Słowa Cimoszewicza juniora bardzo nie spodobały się Krystynie Pawłowicz. Posłanka twierdzi, że krytyka, która spotkała Cimoszewiczów była w pełni uzasadniona.

- "Panowie Cimoszewicze-komuniści i lewacy grożą pozwami za krytykowanie ich antypolskich łgarstw. Ale co nie było prawdą?" - napisała.

Posłanka nawiązała również do słów Dominika Tarczyńskiego, który nazwał ojca Włodzimierza Cimoszewicza "bydlakiem" i stwierdził, że "zażyczył sobie mieć swoją piwnicę, by znęcać się nad Żołnierzami Wyklętymi".

- "Czy Cimoszewicz senior nie zażądał dla siebie osobnej piwnicy do osobistego katowania polskich patriotów? Czy kat nie jest ,,bydlakiem"?" - dopytywała na Twitterze.

https://wiadomosci.wp.pl/krystyna-pawlowicz-ostro-o-cimoszewiczu-czy-kat-nie-jest-bydlakiem-6218880558925953a

nie
7 min. temu

na reke dzisiejsze rzady cimoszewiczom-komunistom,waltzom,partiom pro niemieckim,rzeplinskim...suweren zmadrzal i widzi kto czyje sprawy reprezentuje...

UMIŁOWANA KRYSIU
wczoraj (18:03)

A co powiesz o kuzynach Kaczyńskiego Świątkowskich.A co powiesz o dziadku Cenckiewicza ????

Data: 2018-02-11 05:22:22
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik boukun napisał:

- "Czy Cimoszewicz senior nie zażądał dla siebie osobnej piwnicy do osobistego katowania polskich patriotów? Czy kat nie jest ,,bydlakiem"?" - dopytywała na Twitterze.

A nie mówiłem że osobista piwnica może chycić:)

Ciężkie czasy dla Carexa. Gdyby jego tatulo był komuszkiem ideowcem, wtedy owszem dajemy żyć, ale jak słyszymy o piwnicy... :)

Data: 2018-02-11 17:08:58
Autor: A. Filip
Panowie Cimoszewicze grożą pozwami (w USA?)
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]
[...]
https://wiadomosci.wp.pl/krystyna-pawlowicz-ostro-o-cimoszewiczu-czy-kat-nie-jest-bydlakiem-6218880558925953a
[...]

Ale te pozwy to tradycyjnie w USA będą?

Data: 2018-02-11 18:48:36
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p5peqb$7bk$1gioia.aioe.org...
[...]

1. Nie mozna karać synów za winy ojców/dziadków.
2. Ma w swoim zyciorysie wstydliwy okres: https://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Cimoszewicz
3. Stanisław Piotrowicz - kiedyś PZPR, prokurator stanu wojennego, dziś PiS.

To by było na tyle.

CL

Data: 2018-02-11 15:15:48
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik Ciemny Lud - (c)  J. Kurski - TVPiS napisał:

2. Ma w swoim zyciorysie wstydliwy okres: https://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Cimoszewicz
3. Stanisław Piotrowicz - kiedyś PZPR, prokurator stanu wojennego, dziś PiS.

Może być tak, że ci od Cimoszki nie przeżyli, a ci od Piotrowicza owszem:)

1. Nie mozna karać synów za winy ojców/dziadków.

Ale można wskazać pewien ciąg i zależność:) Poza tym Cimoszka sam się pcha
na autorytet, musi się liczyć z grzebanie w życiorysie.

Kaczora prześwietlili do bodaj 10 wieku, czemu Cimoszka ma być traktowany
inaczej?

Sam jest sobie winien, po chj udzielał się w tefauenach szczekając na polowania Szyszkownika kiedy sam:
http://i.iplsc.com/cimoszewicz-woli-zubry/000248RMTUTLL4TU-C322-F4.jpg

Ciszej jedziesz, dalej zajedziesz:)

Data: 2018-02-11 16:52:13
Autor: japanizer
On Monday, February 12, 2018 at 8:15:49 AM UTC+9, Bombardier Dąs vel Karbonylek wrote:
> [...]

na autorytet, musi się liczyć z grzebanie w życiorysie.

Kaczora prześwietlili do bodaj 10 wieku, czemu Cimoszka ma być traktowany

Tak tak, jego potomkiem był sam Mieszko I.

Ale do dziś nie wiadomo, dlaczego tatuś dostał od komunistów willę, a sam Kaczyński zaspał na stan wojenny.

Panowie Cimoszewicze-komuniści i lewacy grożą pozwami