Panowie czekam na konkrętną odpowiedź

Data: 2009-05-24 22:16:00
Autor: Jacek Tusuński
Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
Pierwszy raz to mi się stało przypuszczam ze nadajniki się coś tam coś tam wprowadziły błędną informacje  no zablokował się sytem
telefon działał więc coś na łączach się stało czekam nadal na konkrety a nie bajki

73  de SP9TCU   --

Data: 2009-05-25 02:03:30
Autor: darnok
Jacek Tusuński pisze:
Pierwszy raz to mi się stało przypuszczam ze nadajniki się coś tam coś tam wprowadziły błędną informacje  no zablokował się sytem
telefon działał więc coś na łączach się stało czekam nadal na konkrety a nie bajki

Konkretnie to kup sobie slownik ortograficzny bo oczy bola.
Poza tym zainteresuj sie czyms takim jak znaki przestankowe.
Nie stosujesz i "cos tam cos tam" ci wychodzi.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-25 07:22:36
Autor: wiatrak

Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvcgv0$74p$1inews.gazeta.pl...

czekam nadal na konkrety a nie bajki

Po co czekać? Ten problem sam możesz rozwiązać. Wystarczy jak  obejdziesz dom SIEDEM razy po zachodzie słońca.
Wtedy  stanie się jasność i zrozumiesz wszystko.

wiatrak

Data: 2009-05-25 03:20:27
Autor: yes2mike
Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
Norma. System się przepełnił i stąd takie komunikaty. Nic
nadzwyczajnego...

Data: 2009-05-25 18:31:00
Autor: Jacek Tusuński
Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
yes2mike <yes2mike@gmail.com> napisał(a):
Norma. System si=EA przepe=B3ni=B3 i st=B1d takie komunikaty. Nic
nadzwyczajnego...

Dziękuje bardzo koledze yes2mike za odpowiedź ,
pytałem bo to był pierwszy raz Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 13:12:27
Autor: J.F.
[...]

A jakie chcesz konkrety, jesli nie podales numeru telefonu, godziny ani sekundy ?

To jest skomplikowany system, a w takim wszystko moze sie zdarzyc.

J.

Data: 2009-05-26 11:37:01
Autor: Jacek Tusuński
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

To jest skomplikowany system, a w takim wszystko moze sie zdarzyc.

Przecież nie robiłem tragedii  tylko napisałem o tym z ciekawości --

Panowie czekam na konkrętną odpowiedź