Panowie i niepanowie

Data: 2013-08-19 12:51:41
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Panowie i niepanowie
W dniu 10.08.2013 01:00, Budzik pisze:
Z ciekawo¶ci:
1. Co to za pomysł z tym banerem? Upały?
2. Kto finalnie jest na kolanach?

Nie pierwszy raz kibice Lecha wykazali się kiepskim wyczuciem czasu. Przebili sami siebie - "ona tańczy dla mnie" przy 0:2...

Data: 2013-08-26 07:23:40
Autor: sebcio
Panowie i niepanowie
W dniu 2013-08-19 12:51, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 10.08.2013 01:00, Budzik pisze:
Z ciekawości:
1. Co to za pomysł z tym banerem? Upały?
2. Kto finalnie jest na kolanach?

Nie pierwszy raz kibice Lecha wykazali siÄ™ kiepskim wyczuciem czasu.
Przebili sami siebie - "ona tańczy dla mnie" przy 0:2...

To okropne że postrachem polskich drużyn są już zespoły z Litwy.....

Panowie i niepanowie