Panowie , jest wolna Sobota !!

Data: 2010-09-04 18:31:23
Autor: MH
Panowie , jest wolna Sobota !!
I niniejszym porwałem z barku flachę. Nie jakieś tam hamerykański bourbon , nie
jakiś tam angielski(czy szkocki) chiva regał , tylko zleżałą Polską Żytnią.

Niniejszym , też Wam to proponuję !!

MH

Data: 2010-09-04 18:46:52
Autor: awe
Panowie , jest wolna Sobota !!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000138.4c82745bnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
teraz sie zacznie pisanina po pijaku na psp.
awe

Data: 2010-09-04 18:45:48
Autor: MH
Panowie , jest wolna Sobota !!

> [...]
> jakiś tam angielski(czy szkocki) chiva regał , tylko zleżałą Polską > Żytnią.

-- -- -- -- -- -- -- -
teraz sie zacznie pisanina po pijaku na psp.
awe
=============

http://www.youtube.com/watch?v=_HXBJ7acDDU

MH

Data: 2010-09-04 19:19:46
Autor: awe
Panowie , jest wolna Sobota !!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.0000013d.4c8277bcnewsgate.onet.pl...

> [...]
>nie
> jakiś tam angielski(czy szkocki) chiva regał , tylko zleżałą Polską

-- -- -- -- -- -- -- -
teraz sie zacznie pisanina po pijaku na psp.
awe

=============

http://www.youtube.com/watch?v=_HXBJ7acDDU

MH
-- -- -- -- -- -
tylko moglbys chociaz nie doprowadzac sie do takiego stanu
http://www.youtube.com/watch?v=BjrRNjVww9Y&feature=related
awe

Data: 2010-09-04 22:03:54
Autor: MH
Panowie , jest wolna Sobota !!

> =============
>
> http://www.youtube.com/watch?v=_HXBJ7acDDU
>
> MH
-- -- -- -- -- -
tylko moglbys chociaz nie doprowadzac sie do takiego stanu
http://www.youtube.com/watch?v=BjrRNjVww9Y&feature=related
awe
=====================

No cóż , odpowiadając na twoj poprzedni wpis , użyłem co prawda cudzej
twórczości , ale jednak prezentującej pewien poziom kultury. Odpowiedziałeś również cudzą (??) twórczością , reprezentującą zupełnie inny
rodzaj "kultury". Postaraj się podjąć próbę porównania tych 2-ch przykładów z
youtube. Do tego dołóż jeszcze krótkie studium słownictwa używanego przez "AWE"
we wszelakich postach na psp i..  sprawa jest jasna.  Rozumiem , potomek
kresowian i lokum w jednym z 3-ch milionów mieszkań w blokowisku w 3-mieście.
Oj zmień synek opcje , bo tak daleko nie zajdziesz. MH --

Data: 2010-09-04 22:27:21
Autor: awe
Panowie , jest wolna Sobota !!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000153.4c82a62anewsgate.onet.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości

> =============
>
> http://www.youtube.com/watch?v=_HXBJ7acDDU
>
> MH
-- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -
facet ktory kapuje nie ma zdolnosci honorowej. dobrze wiesz ze mam cie za smiecia. poziom to ty masz ale chyba tylko dla dziwek w chinach - tak zeby wystarczylo na 3-4 numerki na viagrze. nie moglbys byc moim ojcem bo jestes trepem i nie wysilaj sie tu na kulture. wiemy juz na co cie stac
awe

Data: 2010-09-04 22:59:08
Autor: MH
Panowie , jest wolna Sobota !!

-- -- -- -- -- -- -
facet ktory kapuje nie ma zdolnosci honorowej.

Gdzie i kogo zakapowałem , durniu z blokowiska ??

dobrze wiesz ze mam cie za smiecia.

Jak tam na śmietniku poszło dzisiaj? Ileś makulatury/złomu znalazł ??
No chyba , że masz już jakąś robotę..  Ale nawet jeśli tak , to niebawem cie
wywalą jak się na tobie poznają.
poziom to ty masz ale chyba tylko dla dziwek w chinach

Czyżby zazdrość??  Bo przy braku argumentów , umiejętności prowadzenia
sporu/dyskusji tego typu "argumenty" są w twoim wykonaniu normą. I bynajmniej
nie mam na myśli tylko i wyłącznie pyskówek MH/AWE.

A ze wszystkimi grupowiczmi , mającymi odmienne poglądy niż twój Fuhrer , nie
umiesz gościu kompletnie dyskutować. Nie używasz argumentów , tylko walisz
wulgaryzmami. Niniejszy wątek jest niezbitym dowodem!!  Zabrakło argumentów , no to o
chińskich dziwkach..  Ni przypiął , ni przyłatał ....

MH

Data: 2010-09-04 23:28:08
Autor: awe
Panowie , jest wolna Sobota !!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.0000015b.4c82b31cnewsgate.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -
facet ktory kapuje nie ma zdolnosci honorowej.

Gdzie i kogo zakapowałem , durniu z blokowiska ??
-- -- -- -- -- -- -
wiesz ja mysle ze nikt tego mojego blokowiska nie zamienilby na te wioske gdzie mieszkasz kilkanascie km od krakowa to popiersze a co do kapowania to wystarczy przegladnac archiwum i nie rznij glupa, bo zakapowales mnie

dobrze wiesz ze mam cie za
smiecia.

[...]
to jest wlasnie twoja kultura bucu.

[...]

ty i dyskutant? kurde gosciu twoj poziom jest ponizej wieskiego woznicy kulawego konia

A ze wszystkimi grupowiczmi , mającymi odmienne poglądy niż twój Fuhrer , nie
umiesz gościu kompletnie dyskutować. Nie używasz argumentów , tylko walisz
wulgaryzmami.
-- -- -- -- -- -- --
ja tu nie dyskutuje od conajmniej 2 lat a juz z toba to nie wiem o czym, o impotencji? podyskutuj z lekarzem

Niniejszy wątek jest niezbitym dowodem!!  Zabrakło argumentów , no to o
chińskich dziwkach..  Ni przypiął , ni przyłatał ....

MH
-- -- -- -- -- -- -
bucu jestes pijany i dopij sie a nie wchodzisz na grupe i trujesz dupe.
awe

Data: 2010-09-05 10:01:10
Autor: [heÂŽsk]
Panowie , jest wolna Sobota !!
On Sat, 04 Sep 2010 18:31:23 +0200, "MH" <logiznam1@op.pl> wrote:

[...]

 zlezala zytnia nadaje sie tylko do zlewu!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Panowie , jest wolna Sobota !!