Panowie nacjonaliści

Data: 2009-05-27 06:30:58
Autor: Zirhan
Panowie nacjonaliści
Skoro żydzi są najstarszym narodem świata, skoro po hebrajsku studiujecie Biblię. Skoro żyd i żydówka są waszymi Bogami, to dlaczego ich odtrącanie?
Zapamiętajcie: Jezus nie był blondynem o aryjskich rysach, a Maria była wręcz murzynką.
Poza byłym posłem Wiererzejskim (Radio Maryja) nikt nie był typem blond Aryjczyka.
Na śmiech prowadzą rezultaty badań genetycznych wg. których panu Wierzejskiemu bliżej do narodów Krymskich (Tatarów) niż do narodu aryjskiego.
W końcu Hitler też nie był niebieskookim blondynem.... i był szczupły jak Goering.begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-05-27 07:20:14
Autor: Piotr
Panowie nacjonaliści
Dnia Wed, 27 May 2009 06:30:58 +0200, Zirhan napisał(a):

[...]

Paszoł won, czerwony rasisto. Piotr

Data: 2009-05-27 09:21:51
Autor: Zirhan
Panowie nacjonaliści
Piotr pisze:
[...]

Piotruś,
Twoja inteligencja pozwala na zawracanie taczek na budowie.
I tam cię umieszczę gdy będziesz szukał u mnie pracy.begin:vcard

Data: 2009-05-28 07:45:39
Autor: Piotr
Panowie nacjonaliści
Dnia Wed, 27 May 2009 09:21:51 +0200, Zirhan napisał(a):

Piotruś,
Twoja inteligencja pozwala na zawracanie taczek na budowie.
I tam cię umieszczę gdy będziesz szukał u mnie pracy.

To wyscie zirhan som takom czerwonom kapitalizdom? I macie budowem?
He, he, tuszę, że do przypilnowania...
Piotr

Data: 2009-05-27 12:04:46
Autor: boukun
Panowie nacjonaliści

Użytkownik "Zirhan" <zirhan@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvifm2$skt$1inews.gazeta.pl...
[...]

PiSowców chyba nie traktujesz jak nacjonalistów polskich? To są nacjonaliści żydowscy. Prawdziwy narodowiec, jak ja, nie para się żadną religią, zostawia ją na uboczu.

boukun

Data: 2009-05-28 07:46:20
Autor: Piotr
Panowie nacjonaliści
Dnia Wed, 27 May 2009 12:04:46 +0200, boukun napisał(a):

PiSowców chyba nie traktujesz jak nacjonalistów polskich? To są nacjonaliści żydowscy. Prawdziwy narodowiec, jak ja, nie para się żadną religią, zostawia ją na uboczu.

Rany boskie...
Piotr

Data: 2009-05-28 09:32:46
Autor: jadrys
Panowie nacjonaliści
Piotr pisze:
[...]

Od kiedy to można boga zranić?

Data: 2009-05-28 10:22:15
Autor: Vic
Panowie nacjonaliści
jadrys wrote:
Od kiedy to można boga zranić?

Niektorzy potrzebuja myslec o Bogu jako o wielkim krolu z dluga siwa broda z trojkatem nad glowa, siedzacym na bogato zdobionym zlotym tronie, w otoczeniu zastepow skrzydlatych pretorian :)
Wiec i rany Boga swietnie wpisuja sie w ten schemat...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-28 10:51:18
Autor: jadrys
Panowie nacjonaliści
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

:-D

Data: 2009-05-28 10:54:19
Autor: Piotr
Panowie nacjonaliści
Dnia Thu, 28 May 2009 10:51:18 +0200, jadrys napisał(a):

:-D

Rany boskie...
Ze wałkun to dureń, to dawno wiedziałem. Piotr

Data: 2009-05-28 10:59:23
Autor: jadrys
Panowie nacjonaliści
Piotr pisze:
Dnia Thu, 28 May 2009 10:51:18 +0200, jadrys napisał(a):

:-D

Rany boskie...
Ze wałkun to dureń, to dawno wiedziałem. Piotr

Nie całkowicie - dużo racji jest w jego pisaniu.. :-)

Data: 2009-05-28 11:16:52
Autor: Piotr
Panowie nacjonaliści
Dnia Thu, 28 May 2009 10:59:23 +0200, jadrys napisał(a):

Nie całkowicie - dużo racji jest w jego pisaniu.. :-)

Masz na myśli to, co wałkun "napisał", czy "zapastował"?
No i, raz na jakiś czas, to i mojemu królikowi zdarza się zrobić "coś
mądrego".
Piotr

Data: 2009-05-28 12:20:22
Autor: jadrys
Panowie nacjonaliści
Piotr pisze:
[...]

Oczywiście to co "napisał". Może to się wydawać anormalne ale moim zdaniem boukun tym pastowaniem tylko obniża sobie noty. Widać że facet ma łeb na karku i na chol.rę mu pastowanie jakichś debilnych tekstów pisanych przez idiotów..

Data: 2009-05-28 14:03:00
Autor: Piotr
Panowie nacjonaliści
Dnia Thu, 28 May 2009 12:20:22 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

:-)
Podoba mi się twoje poczucie humoru jadrysiu...
Piotr

Panowie nacjonaliści