Panowie, nie oszukujmy się

Data: 2012-09-26 22:22:00
Autor: $heikh el $hah
Panowie, nie oszukujmy się
W7 jest lepszy od XP.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-09-26 22:33:39
Autor: marfi
Panowie, nie oszukujmy się
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości news:k3vo5a$ijc$1usenet.news.interia.pl...
W7 jest lepszy od XP.

  Bo jest  większy i nowszy...
  Ale nie jest lepszy od Visty :)

--
marfi

Data: 2012-09-26 23:17:55
Autor: $heikh el $hah
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 2012-09-26 22:33, marfi pisze:
[...]

Przecież to właśnie Vista ssała paukę. ;)
A W7 jest lepszy od XP, Visty i zapewne W8. :)

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-09-26 22:33:27
Autor: DooMiniK
Panowie, nie oszukujmy się
On 26/09/2012 22:17, $heikh el $hah wrote:
[...]

I dużo lepszy od tego całego Linuksa!

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-27 08:25:13
Autor: Q
Panowie, nie oszukujmy si
W7 jest lepszy od XP.

  Bo jest  wikszy i nowszy...
  Ale nie jest lepszy od Visty :)

Przecie to wanie Vista ssaa pauk. ;)
A W7 jest lepszy od XP, Visty i zapewne W8. :)

I duo lepszy od tego caego Linuksa!

Cos co jest za darmo zawsze jest gorsze, np. sex zona (za darmo) vs sex z profesjonalna prostytutka.
Odpowiedzcie sobie sami.

Data: 2012-09-27 08:16:33
Autor: DooMiniK
Panowie, nie oszukujmy si
On 27/09/2012 07:25, Q wrote:
[...]

Mi seks z Twoją żoną odpowiada. Ona też nie narzeka.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-29 12:59:27
Autor: 666
Panowie, nie oszukujmy si
A dziwiłem się, po co tej z naprzeciwka zakrwawione pejcze?

-- -- -

Data: 2012-09-29 12:06:13
Autor: DooMiniK
Panowie, nie oszukujmy si
On 29/09/2012 11:59,  666 wrote:
A dziwiłem się, po co tej z naprzeciwka zakrwawione pejcze?

Dokładnie! Zlałem ją, bo źle cytowała na grupach!

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-29 19:10:18
Autor: 666
Panowie, nie oszukujmy si
Tam jest najwicej damskich bokserw, pozna ich po kapciach.

-- -- -
cytowaa na grupach

Data: 2012-09-29 20:46:33
Autor: 666
Panowie, nie oszukujmy si
Bierze, czy nie bierze?

-- -- -
Mi seks z Twoj on odpowiada.
Ona te nie narzeka.

Data: 2012-09-27 10:39:50
Autor: Adam Koltowski
Panowie, nie oszukujmy si
Cos co jest za darmo zawsze jest gorsze, np. sex zona (za darmo) vs sex z profesjonalna prostytutka.
Odpowiedzcie sobie sami.

Sex z zona czesto kosztuje wiecej niz z pofesjonalna prostytutka ( a juz na pewno z cichodajka ) :) :) :) - szczegolnie przy rozwodzie koszty sa dosc znaczace ......

Data: 2012-09-27 12:35:06
Autor: RadoslawF
Panowie, nie oszukujmy si
Dnia 2012-09-27 10:39, Uytkownik Adam Koltowski napisa:
[...]

Przesadzasz, trzeba tylko to robi z cudz on.
Nawet jak zapodnisz to statystycznie idzie to w koszty ma.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-26 23:25:11
Autor: Kamikazee
Panowie, nie oszukujmy si
W dniu 2012-09-26 22:22, $heikh el $hah pisze:
W7 jest lepszy od XP.

Powtrka z historii Windows 98 i Windows Millennium ale bardziej pasuje W7 lepszy ni Vista.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwadniajcy, zawicy, ktry wybra?

Data: 2012-09-27 07:07:45
Autor: qwerty
Panowie, nie oszukujmy si
Uytkownik "Kamikazee"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:k3vrrn$8fe$2@node1.news.atman.pl...
Powtrka z historii Windows 98 i Windows Millennium ale bardziej pasuje W7 lepszy ni Vista.

Uywae Visty, czy tylko papugujesz zasyszan teori?

Data: 2012-09-27 06:48:38
Autor: PK
Panowie, nie oszukujmy się
On 2012-09-27, qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:
Używałeś Visty, czy tylko papugujesz zasłyszaną teorię?

Ja używałem przez 2 tygodnie i OMG. Nie była to "klasa" Millenium,
ale starali się jak mogli...

A tak zupełnie poważnie i bez flameów bezsensownych.
W7 jest z punktu widzenia przeciętnego użytkownika (a więc nie
administratora sieci, nie osoby programującej kernele itp) jest systemem
naprawdę świetnym. Tyle że IMO poprawa względem poprzedników nie była
tak wyraźna jak w MS Office (ogromna przepaść między 2003 i 2007).

Z punktu widzenia technicznych rozwiązań są jakieś tam braki.
Tymi brakami zajęli się w W8 i moim zdaniem (po 2 tygodniach używania)
W8 jest najlepszym Windowsem w historii. Nawet wymagania ma mniejsze
niż W7 i Vista.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-27 09:05:33
Autor: Q
Panowie, nie oszukujmy si
tak wyrana jak w MS Office (ogromna przepa midzy 2003 i 2007).

Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

Data: 2012-09-27 08:17:23
Autor: DooMiniK
Panowie, nie oszukujmy si
On 27/09/2012 08:05, Q wrote:
tak wyra�na jak w MS Office (ogromna przepa�� mi�dzy 2003 i 2007).

Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

Uruchom konto pocztowe na Office 365.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-27 08:34:36
Autor: PK
Panowie, nie oszukujmy siê
On 2012-09-27, Q <no@spam.org> wrote:
Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

Zdaję sobie sprawę, że wiele osób miało problem ze zmianą
interfejsu i nie neguję tego (przyzwyczajenia bywają silne).

Jednak jeśli już uda Ci się przestawić, to doceniasz zmiany.

Najbardziej zmienił się Excel, trochę mniej Access i PowerPoint,
a najmniej Word. Reszty nie używam.

Chyba najważniejszą zmianą (na pewno dla mnie) jest liczba wierszy
w Excelu (1mln zamiast 65k). Excel jest także ZNACZNIE szybszy.

Access 2007 jest dużo wygodniejszy (w 2003 nie można było nawet
wyszukiwać kwerend...) i chyba trochę szybszy.

Ważne jest także to, że MS wreszcie zadbał o wygląd dokumentów.
Wreszcie nie trzeba się wstydzić tworzonych wykresów i diagramów
(te z 2003 przydawały się tylko do roboczych analiz, te z 2007 są
wystarczająco schludne, by można było je prezentować).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-29 13:25:51
Autor: Krystek
Panowie, nie oszukujmy siê
W dniu 2012-09-27 10:34, PK pisze:
On 2012-09-27, Q<no@spam.org>  wrote:
[...]

Mam wersję domową MS Office 2007 (licencja na 3 komputery) i do tej pory nie mogę się przestawić na "wstążkę", dlatego doinstalowałem sobie rozszerzenie UBit Menu (Classic Menu and Toolbars) - <http://www.ubit.ch/software/ubitmenu-languages/>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-09-29 16:43:20
Autor: ggs
Panowie, nie oszukujmy siê

"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:k46ls0$n83$1node1.news.atman.pl...

Jednak jeśli już uda Ci się przestawić, to doceniasz zmiany.

Po kilku latach za cholere jednak nie moge sie przestawic i chyba wiem ze juz to nie nastapi.
Subiektywnie powiem tak -  wmawianie mi ze trojkatna kierownica w samochodzie jest lepsza niz okragla  , a auto ma "natywnie " jezdzic do tyłu -- nikomu sie nie uda.

[...]

Dokladnie tak , cale szczescie ze takie nakladki ktos wymyslil.

Niestety debilny (moja opinia) trend na debilną (rowniez moja opinia) wstązke ma duże parcie.

Widac to zreszta od Painta po AutoCAD-a itd

Data: 2012-09-29 19:30:02
Autor: 666
Panowie, nie oszukujmy siê
Najmieszniejszy jest wygld takiego wstkowego gwna na panoramicznym ekranie.
Co jak Word 97 na 640x480 lub jak Grigorij w T34.

-- -- -
Niestety debilny trend na debiln wstzke ma due parcie.

Data: 2012-09-27 12:58:10
Autor: $heikh el $hah
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 2012-09-27 09:05, Q pisze:
tak wyraźna jak w MS Office (ogromna przepaść między 2003 i 2007).

Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

Ale od dawna istnieje MS Office 2010 Plus.
Przepaść.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-09-27 11:50:16
Autor: PK
Panowie, nie oszukujmy się
On 2012-09-27, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Ale od dawna istnieje MS Office 2010 Plus.

Zmiany od 2007 w górę nie są już tak drastyczne, a jeśli nie jesteś
pasożytem gospodarczym (tzn. piratem) lub gotówka nie przewala Ci się
po podłodze, to Office jest dosyć dużym wydatkiem (nawet dla firmy),
więc nie kupuje się każdej kolejnej wersji.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-27 15:25:33
Autor: $heikh el $hah
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 2012-09-27 13:50, PK pisze:
On 2012-09-27, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Aktualizuje się.
A czy jestem piratem? Za Total Commandera zapłaciłem, bo to od wielu lat jest moim podstawowym 'narzędziem'. A jeśli ktoś się przecenia, to wiesz...

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-09-27 10:54:20
Autor: Jacek
Panowie, nie oszukujmy się
Dnia 27 Sep 2012 06:48:38 GMT, PK napisa(a):

On 2012-09-27, qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:
Uywae Visty, czy tylko papugujesz zasyszan teori?

Ja uywaem przez 2 tygodnie i OMG. Nie bya to "klasa" Millenium,
ale starali si jak mogli...

A tak zupenie powanie i bez flamew bezsensownych.
W7 jest z punktu widzenia przecitnego uytkownika (a wic nie
administratora sieci, nie osoby programujcej kernele itp) jest systemem
naprawd wietnym. Tyle e IMO poprawa wzgldem poprzednikw nie bya
tak wyrana jak w MS Office (ogromna przepa midzy 2003 i 2007).

Z punktu widzenia technicznych rozwiza s jakie tam braki.
Tymi brakami zajli si w W8 i moim zdaniem (po 2 tygodniach uywania)
W8 jest najlepszym Windowsem w historii. Nawet wymagania ma mniejsze
ni W7 i Vista.

pozdrawiam,
PK

Ja twierdz, e po tym, jak laptopy bd sprzedawane z preinstalowanym W8,
duo ludzi bdzie kupowa lapki bez systemu. Ale to si jeszcze okae...

Data: 2012-09-27 09:02:18
Autor: PK
Panowie, nie oszukujmy się
On 2012-09-27, Jacek <ala@ola.pl> wrote:
Ja twierdzę, że po tym, jak laptopy będą sprzedawane z preinstalowanym W8,
dużo ludzi będzie kupować lapki bez systemu. Ale to się jeszcze okaże...

Oj nie sądzę.

Po pierwsze: system jest naprawdę dobry, szybki, wygodny.

Po drugie: można odblokować "tradycyjny" interfejs, co producenci lapków
mogą wprowadzić w preinstalowanych wersjach w jakiejś prostej formie.

Po trzecie: W8 w pewnym sensie poszedł w kierunku mobilnych OS (Metro,
sklep z aplikacjami itp), a ludzie już zdążyli się do nich przyzwyczaić.
I trudno się im dziwić, bo tak naprawdę taki iOS czy Android robią
wszystko to, czego przeciętny użytkownik potrzebuje (i czego użytkownik
nieprzeciętny potrzebuje przez sporą część czasu). A na W8 można
dodatkowo instalować normalny soft, więc mamy takie "perfect match".

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-27 11:34:02
Autor: Jacek
Panowie, nie oszukujmy się
Dnia 27 Sep 2012 09:02:18 GMT, PK napisa(a):

On 2012-09-27, Jacek <ala@ola.pl> wrote:
Ja twierdz, e po tym, jak laptopy bd sprzedawane z preinstalowanym W8,
duo ludzi bdzie kupowa lapki bez systemu. Ale to si jeszcze okae...

Oj nie sdz.

Po pierwsze: system jest naprawd dobry, szybki, wygodny.

Po drugie: mona odblokowa "tradycyjny" interfejs, co producenci lapkw
mog wprowadzi w preinstalowanych wersjach w jakiej prostej formie.

Po trzecie: W8 w pewnym sensie poszed w kierunku mobilnych OS (Metro,
sklep z aplikacjami itp), a ludzie ju zdyli si do nich przyzwyczai.
I trudno si im dziwi, bo tak naprawd taki iOS czy Android robi
wszystko to, czego przecitny uytkownik potrzebuje (i czego uytkownik
nieprzecitny potrzebuje przez spor cz czasu). A na W8 mona
dodatkowo instalowa normalny soft, wic mamy takie "perfect match".

pozdrawiam,
PK

Si obaczy.;)
W kadym razie zaoyem si z kumplem (ma sklep z komputerami), e po
ukazaniu sie laptopw z W8, jeeli zgosi si trzeci klient chccy kupi
lapka bez W8, to idziemy na piwo do najgorszej lokalnej speluny si upi.:)

Data: 2012-09-27 20:29:23
Autor: qwerty
Panowie, nie oszukujmy się
Użytkownik "PK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnk67ts9.182.kosu@localhost.localdomain...
Ja używałem przez 2 tygodnie i OMG. Nie była to "klasa" Millenium,
ale starali się jak mogli...

Zaraz po premierze? Jak tak to nie znasz Visty.

Data: 2012-09-27 07:25:06
Autor: work
Panowie, nie oszukujmy si
a tak le z Vist nie byo. Miaem w lapie ten system i na pocztku owszem jako tak chodzia ale po aktualizacjach cakiem niele

Data: 2012-09-27 08:17:09
Autor: Vituniu
Panowie, nie oszukujmy si
Miejcie litosc... idzcie sobie z tym na odpowiednia grupe...

Data: 2012-09-27 08:26:26
Autor: Q
Panowie, nie oszukujmy si
W7 jest lepszy od XP.

Podobnie jak Skoda od Chevroleta.

Data: 2012-09-27 09:14:44
Autor: januszek
Panowie, nie oszukujmy się
$heikh el $hah napisa?(a):

W7 jest lepszy od XP.

Wszystko zalezy od zasilacza...

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-09-27 10:16:42
Autor: Andrzej Lawa
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 26.09.2012 22:22, $heikh el $hah pisze:
W7 jest lepszy od XP.

NTG

Spieprzaj, dziadu!

Data: 2012-09-27 13:00:32
Autor: $heikh el $hah
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 2012-09-27 10:16, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 26.09.2012 22:22, $heikh el $hah pisze:
W7 jest lepszy od XP.

NTG

Spieprzaj, dziadu!

Dobry flejm jest zawsze TG.
Wyjmij szczotkę z dupy, dupo.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-09-27 14:41:47
Autor: Andrzej Lawa
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 27.09.2012 13:00, $heikh el $hah pisze:
[...]

A powiedz mi to prosto w twarz, anonimowa pizdo.

Data: 2012-09-27 15:26:19
Autor: $heikh el $hah
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 2012-09-27 14:41, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Powiem.
Kiedy i gdzie byś sobie życzył?

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-09-27 15:46:18
Autor: Andrzej Lawa
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 27.09.2012 15:26, $heikh el $hah pisze:
[...]

Nadarzyński komisariat, dziś o 17-tej ;->

Data: 2012-09-27 15:49:07
Autor: $heikh el $hah
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 2012-09-27 15:46, Andrzej Lawa pisze:
[...]

I wszystko jasne...

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-09-27 15:53:07
Autor: Andrzej Lawa
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 27.09.2012 15:49, $heikh el $hah pisze:
[...]

Że jesteś pierdolniętym szczylkiem? Od dawna!

Data: 2012-09-27 17:00:35
Autor: $heikh el $hah
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 2012-09-27 15:53, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Nie. Że Ty jesteś [...].

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-09-27 17:39:31
Autor: Andrzej Lawa
Panowie, nie oszukujmy si
W dniu 27.09.2012 17:00, $heikh el $hah pisze:

A powiedz mi to prosto w twarz, anonimowa pizdo.

Powiem.
Kiedy i gdzie by sobie yczy?

Nadarzyski komisariat, dzi o 17-tej ;->

I wszystko jasne...

e jeste pierdolnitym szczylkiem? Od dawna!

Nie. e Ty jeste [...].

....twoj ma.

*plonk*

Data: 2012-09-27 16:34:03
Autor: KJ
Panowie, nie oszukujmy się
W dniu 2012-09-26 22:22, $heikh el $hah pisze:
W7 jest lepszy od XP.

żeś sie obudził

Panowie, nie oszukujmy się