Panowie nie oszukujmy sie

Data: 2010-08-18 17:25:51
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie
jestesmy na rowni pochylej - dupowaty nierzad PO gowno - nie da rady
awe

Data: 2010-08-18 17:35:06
Autor: konus
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4gtu2$dkt$1news.onet.pl...
jestesmy na rowni pochylej - dupowaty nierzad PO gowno - nie da rady
awe

Zaczynam myslec podobnie !.
Sklania mnie do tego fakt , ze nawet z idiotami spod krzyza rzad ten nie jest w stanie sobie poradzic po ludzku . Brak mu sily i determinacji w przywracaniu porzadku prawnego w Polsce a to czyni z nas XVI wiecznych Zulusow , choc pewnie ci ostatni  z tym radzili sobie znacznie lepiej od nas ..
Dzisiaj wystarczy miec silny glos , krzyz w reku i od rzadu uzyska sie wszystko , nawet 200 000zl pomoc kiedy z wlasnej glupoty dom splynie z rzeka przy rownoczesnym oszczedzaniu pieniedzy na sluzbie zdrowia . Ten ostatni temat jest oczywiscie znacznie obszerniejszy i wiele o tuym moznaby .

kwakwa

Data: 2010-08-18 22:19:12
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i4guki$fhi$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
krzyz to dupa jas. jest im na reke - bo taka lajza jak ty o krzyzu a nie o bolu w krzyzu;-)
awe

Data: 2010-08-19 02:33:35
Autor: Jaksa
Panowie nie oszukujmy sie
On Wed, 18 Aug 2010 17:35:06 +0200, konus <pralat@mojapolska.watykan>  wrote:

UÂżytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
jestesmy na rowni pochylej - dupowaty nierzad PO gowno - nie da rady
awe

Zaczynam myslec podobnie !

A teraz to sobie juz pochlebiasz..

Jaksa

Data: 2010-08-19 15:33:09
Autor: konus
Panowie nie oszukujmy sie

wrote:

U?ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa3 w wiadomo?ci
jestesmy na rowni pochylej - dupowaty nierzad PO gowno - nie da rady
awe

Zaczynam myslec podobnie !

A teraz to sobie juz pochlebiasz..

Jaksa

Celnosc argumentu zwalila mnie i doprowadzila do oslupienia .
Wypadam ! Wobec takich oczywistych oczywistosci jak wyzej , nie dam rady .
Przekonales mnie .

kwakwa

Data: 2010-08-20 01:37:05
Autor: Jaksa
Panowie nie oszukujmy sie

UÂżytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
wrote:

[...]

A co tu dyskutowac? Oczywista oczywistosc.

Latasz cycu ze swoimi infantylnymi tekstami kwa kwa kwa po calej grupie,
jak nieprzymierzajac Zyd po pustym sklepie i do tego z pelnym pecherzem.
Kiedys byles zabawny i mozna bylo cie czytac, teraz omijam szerokim
lukiem twoje debilowate teksty.

Baba cie od loza odsunela? Wez zamow se hotel na weekend i zamknij sie
w nim z 4 kurwami, moze ci to cos pomoze, bo stoczyles sie tak nisko,
ze az zal na ciebie patrzec.

Jaksa

Data: 2010-08-19 01:14:00
Autor: MH
Panowie nie oszukujmy sie

.
[...]

=================

Czy wymianę postów z owym "adwersarzem" postrzegasz jako konstruktywną dyskusję?
A może liczysz na to , że się zmieni i będziesz mógł podjąć wymianę poglądów
popartą dwustronną argumentacją?? Obawiam się , że nie jest to realne .
Nie jesteś na psp od "pięciu minut" , więc wiesz  , że mam rację. Po diabła
wdawać się w "dyskusję" z kimś , kto został "wychowany" na bazie fundamentalizmu
, chamstwa i blokerstwa..  "Kto nie z nami , jest przeciw nam."
Coś takiego sobie przypominam...

MH --

Data: 2010-08-19 11:42:18
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000150d.4c6c6938newsgate.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- --
i to napisal slynny kurwiasz chinski MH - kapus i cwel w jednej osobie. Paszol won smierdzaca kozo
awe

Data: 2010-08-19 01:28:21
Autor: MH
Panowie nie oszukujmy sie

========================

Aha , i jeszcze jedno..  Jeden z sympatyków bezdzietnego , bezprawajazdowego , bezkontowego , itd., itp. I oczywistaoczywistość kompromituje swojego UKOCHANEGO.

http://www.youtube.com/watch?v=TNpjrkZmbvU&feature=related

MH

Data: 2010-08-18 18:29:54
Autor: Kostek Wycirowski
Panowie nie oszukujmy sie

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4gtu2$dkt$1news.onet.pl...
jestesmy na rowni pochylej - dupowaty nierzad PO gowno - nie da rady
awe
Nic si nie martw - gołąbki ci nasrają "kaszanki" skolko ugodno....

Data: 2010-08-18 22:19:44
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4h1q7$1ec$1news01.versatel.de...

[...]
nie jestes juz w stanie nic wymyslec tylko papugujesz?;-)
awe

Data: 2010-08-19 00:19:23
Autor: Kostek Wycirowski
Panowie nie oszukujmy sie

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4hf6m$tnf$1news.onet.pl...

[...]

Dal cibie wymyślać. Tyś głupszy od przecinaka, normalnej mowy i tak nie zrozumiesz...

Data: 2010-08-19 11:43:16
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4hm9i$en9$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
troche sie zdenerwowales wiec literki ci uciekly idioto
awe

Data: 2010-08-19 13:31:37
Autor: Kostek Wycirowski
Panowie nie oszukujmy sie

[...]
To tak jak z tatusiami, debilu. Mnie się czasem zdarzy, że uciekną literki, a ty jeszcze nie dorosłeś do poprawnego używania języka polskiego.  Twoje każde zdanie pełne jest błędów i lekceważenia własnego języka. No chyba, żeś ty syn marynarza, ale filipińskiego, i "polska języka, trudna języka".

Data: 2010-08-20 11:27:12
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4j4n1$3ng$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
pasles swinie? odpocznij
awe

Data: 2010-08-19 17:48:05
Autor: [heÂŽsk]
Panowie nie oszukujmy sie

 awus nie rozumie nawet wlasnej ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-20 11:27:49
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

<kozidupczyk@uni.de> wrote:

> [...]
> awe

Dal cibie wymyślać. Tyś głupszy od przecinaka, normalnej mowy i tak nie

to zacznij tlumaczyc "Dal Cibie"
awe

Panowie nie oszukujmy sie