Panowie nie oszukujmy sie

Data: 2010-08-18 18:29:54
Autor: Kostek Wycirowski
Panowie nie oszukujmy sie

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4gtu2$dkt$1news.onet.pl...
jestesmy na rowni pochylej - dupowaty nierzad PO gowno - nie da rady
awe
Nic si nie martw - gołąbki ci nasrają "kaszanki" skolko ugodno....

Data: 2010-08-18 22:19:44
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4h1q7$1ec$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -- --
nie jestes juz w stanie nic wymyslec tylko papugujesz?;-)
awe

Data: 2010-08-19 00:19:23
Autor: Kostek Wycirowski
Panowie nie oszukujmy sie

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4hf6m$tnf$1news.onet.pl...

[...]

Dal cibie wymyślać. Tyś głupszy od przecinaka, normalnej mowy i tak nie zrozumiesz...

Data: 2010-08-19 11:43:16
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4hm9i$en9$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
troche sie zdenerwowales wiec literki ci uciekly idioto
awe

Data: 2010-08-19 13:31:37
Autor: Kostek Wycirowski
Panowie nie oszukujmy sie

[...]
To tak jak z tatusiami, debilu. Mnie się czasem zdarzy, że uciekną literki, a ty jeszcze nie dorosłeś do poprawnego używania języka polskiego.  Twoje każde zdanie pełne jest błędów i lekceważenia własnego języka. No chyba, żeś ty syn marynarza, ale filipińskiego, i "polska języka, trudna języka".

Data: 2010-08-20 11:27:12
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4j4n1$3ng$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
pasles swinie? odpocznij
awe

Data: 2010-08-19 17:48:05
Autor: [heÂŽsk]
Panowie nie oszukujmy sie

 awus nie rozumie nawet wlasnej ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-20 11:27:49
Autor: awe
Panowie nie oszukujmy sie

<kozidupczyk@uni.de> wrote:

> [...]
> awe

Dal cibie wymyślać. Tyś głupszy od przecinaka, normalnej mowy i tak nie

to zacznij tlumaczyc "Dal Cibie"
awe

Panowie nie oszukujmy sie