Panowie, przerabiam mojego Golfa na elektryczny

Data: 2009-09-27 00:10:17
Autor: Bastion
Panowie, przerabiam mojego Golfa na elektryczny

prosiłbym grupowiczów ze szczecina o podanie namiarów na ten warsztat.
bo chciałbym sprawdzić jakie sa koszty przeróbki,

Zaklad jest w Gdansku a nie w Szczecinie:
Usługowy Zakład Elektrotechniczny w Gdańsku na ul. Świętokrzyskie
http://www.samochodyelektryczne.pl
Ciekawy temat, obliczalem kiedys ile kosztowaloby dojezdzanie do
pracy na elektrycznym skuterze i wyszlo mi chyba 4 zl/100 km.
No ale to jest skuterek, ktory wazy jakies 50- 60kg wiec watpie
aby autem wazacym 1000-1400kg mozna bylo zejsc z kosztami
ponizej 60-80 zl/100km.
Czyli z tym 2,5 zl/100 to raczej wielka SCIEMA

Panowie, przerabiam mojego Golfa na elektryczny