Panowie, przerabiam mojego Golfa na elektryczny

Data: 2009-09-28 09:58:14
Autor: kamil
Panowie, przerabiam mojego Golfa na elektryczny

"klasa" <klaskacz@yahoo.com> wrote in message news:h9lln3$kam$1news.mm.pl...
Witam,
moja działalność związana jest z jeżdzeniem po mieście,
miesięcznie tankuję 3 pełne baki ...

Juz widze telefony do klientow "to moze przelozymy na jutro? nie, nic sie nie stalo, po prostu samochod stanal mi na srodku ronda i musze odholowac do domu na 8h, az sie naladuje"..

Panowie, przerabiam mojego Golfa na elektryczny